Nerede Gördüm Demiştin

17.7K 1.1K 88
                                    


Keyifli Okumalar ❣️

Vincent üç katlı bir evin önünde durarak ışıkları yanan kata baktı. İçi sıkıntıyla daralsa da buraya bir amaç uğruna gelmişti ve bunu gerçekleştirmeden eve dönmeyecekti.

Arabadan inerek evin kapısını çaldı ve açılmasıyla içeri girdi.Merdivenleri yavaşça çıkmadan önce kahyaya uzattığı ceketini adamın kollarını serbestçe bıraktıktan sonra Cecil nerede diye sordu.

Odasında cevabını alarak adımlarını yatak odasına yönlendirdi. Açık olan kapıdan içeri girdiğinde gördüğü yatak odası ile midesi ağzına gelmiş gibi hissetse de umursamamaya çalışarak odanın içine doğru yürüdü. Kadınsı renklerin hakim olduğu oda gözlerini oldukça yorarken açık olan banyonun kapısından içeriye giren kadınla göz göze geldi.

Cecil yuvarlak hatlara sahip sarışın bir kadındı. Güzelliği herkesin dilinde dolaşsa da o yatağına girmek için Kenneth Dükü'nü seçmişti.Vücudunda ki lekeler ya da lanet umrunda değildi. Cecilin umursadığı tek bir şey vardı o da güç para ve ünvandı. Tabi bunun yanında Kenneth dükünün metresi olarak sahip olacağı elbiseler, odalar ve at arabasının da sahibi olacaktı.

Kollarını Vincent'a dolarken ıslak bedenini de Vincent'a değdirmekten eksik kalmamıştı.

Sevgilim geleceğini söylemedin, evliliğinin ilk haftasında seni yatağımda görmeyi beklemiyordum.

Vincent donuk bakışlarla Cecil'i sustururken metresinin kendisine hesap sorarcasına yönelttiği sorulardan hoşlanmamıştı. Daha iki günlük evliyken burada ne işi olduğunu bilmiyordu. Karısının bundan haberi olduğunda hissedeceği şeyler aklına geldiğinde Cecil'in kollarını boynundan indirerek pencerenin önüne doğru yürüdü.

Cecil üzerinde ki havlunun düşmesini umursamayarak pencerenin önünde ki adama doğru yürüdü.

Neyin var sevgilim ? Dalgın ve düşünceli görünüyorsun ! Karın seni mutlu edemiyor mu yoksa ?

Kollarını Vincent'in bedenine sararak başını sırtına yasladı.

Seni rahatlatmama izin ver lütfen pişman olmayacağını biliyorsun.

Vincent metresinin karısına sarf ettiği sözler karşısında vücudunun kasılmasını göz ardı ederek sert bir sesle burnunu alakan olmayan işlere sokma Cecil dedi.

Vincent arkasını dönerek odanın ortasına doğru yürüdü. Yerdeki havluyu alarak Cecil'e doğru fırlattı.

Giy üzerini!

Ama neden, senin için hazır olduğumu görmüyor musun ? Tek eksiğim sensin Vincent, izin ver bana seni mutlu edeyim.

Eller Vincent'in gömleğinin yakalarına doğru ilerlerken Vincent'in kendisini geri çekmesiyle duraksadı.

Bedenini her zaman arzulayan ve kendisine karşı gelmeyen adamın bugün daha farklı olduğunu görebiliyordu. Vincent dokunuşlarından çekiliyorsa ve kendisine tahammül edemiyorsa karısına olan bağlılığı mı buna sebep oluyordu.

Genç kadın sorgulayıcı bakışlarla Vincent'ı inceleyerek ayaklarının dibinde ki havluyu eline aldı. Çıplaklığını örterek dolaba doğru ilerledi ve bir bardağa sarı renkte ki içeceği doldurdu.

Vincent'a uzattıktan sonra karşısında durarak kollarını göğsünde birleştirdi.

Canını sıkan bir şeyler mi var Charles ? Sana dokunmam hoşuna giderdi. Yani bir kaç aydır öyleydi.

GÜL KURUSU / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin