Keyifli Okumalar 🦋
1 sene sonra
Vincent geminin güvertesine tutunarak engin denizin mavi sularına baktı. İngiltereden ayrıldığından beri 7 sene geçmişti ve özlediği topraklara geri dönüyordu. Yurtdışında kalma süresini bir sene erken bitirmişti ve aniden dönme kararı almıştı.
Vincent rüzgarın kısa siyah saçlarını dalgalandırmasına izin vererek gözlerini kapattı. Huzurlu sessizliği dinlerken bir kaç saat sonra ingiltereye varacaklarını biliyordu.
Leydi Sally ile döndüğü zaman evlilik işini konuşacak ve çok beklemeden evleneceklerdi. Vincent'in yaşı 25'ti ve çocuk sahibi olmasının zamanı gelmişti. Kendi mirasını bırakacak çocuklara sahip olmak istiyordu. Babasının kendisine davrandığı gibi davranmayacaktı kendi çocuklarına.
Vincent küçüklüğünden beri üzerine yapışmış lanete inanmıyordu. Aklı başında bir insan böyle şeylerin gerçek olamayacak kadar saçma olduğunu biliyordu. Bedenin de bulunan lekelerin doğumunda meydana gelen bir sorundan dolayı kaynaklandığını biliyordu ama çocuğunun olmayacağı ya da sevdiği kadının kendisini sevmeyeceği kesinlikle bir saçmalıktan ibaretti.
Zaten Vincent'da bir kadına aşık olabilecek bir adam değildi.
Gemi bir kaç saat sonra limana vardığında Vincent kendisini bekleyen arabasına binerek Kenneth kalesine doğru yola çıktı. Önce evine uğramalıydı.
~~~~~~~~~
Dawson'ların evine büyük bir karmaşa hakimdi. Sally Lord Vincent'in ingiltereye dönüyor olduğunu öğrenmiş ve annesiyle konuşmak istemişti. Artık herşeyi söylemenin zamanı gelmişti. Lord Cameron ile evlenecek ve büyük Cameron kalesinin hanımı olacaktı.
Annesinin sevdiği adamla evlenmesine ve Vincent ile olan sözlerinin bozulmasına izin vereceğini sanan Sally kesinlikle yanılıyordu.
Annesi Sally'nin Lord Cameron ile olan münasebetine kızarak Vincent'a verilen sözün bozulmayacağını söylemişti. En yakın arkadaşının anısına böyle bir saygısızlık kesinlikle yapılamazdı. Leydi Annabeth ilk defa kızına kızmış ve Cameronu sonsuza kadar unutmasını istemişti.
Karen kardeşinin durumuna o kadar üzülüyordu ki kardeşi ağlarken kendisi de gözyaşlarını tutamayarak sessizce akmasına izin veriyordu.
Sally başını kaldırarak yaşlı gözlerle ikizine baktı.
"Karen lütfen yardım et bana. Onunla evlenmek istemiyorum."
"Ne yapabilirim ki Sally. Annem'in gözü üzerinde olacaktır. "
Sally kısa bir sessizliğin ardından gözlerini silerek kardeşine baktı.
"Benim için Lord Cameron'a bir not götürmeni istiyorum Karen. Annemle konuşması lazım. Beni nasıl sevdiğini göstermeli. Annem vazgeçmeyecektir yoksa. "
"Tanrım Sally bu çok riskli üstelik saat çok geç . Annem öğrenirse eğer, "
"Öğrenmeyecek Karen, lütfen şu korkaklığı bırak. Burada benim geleceğim söz konusu. Kardeşini hiç mi düşünmüyorsun ? "
Sally kardeşini en hassas noktasından vurmuş ve üzerine giderek kabul etmesini sağlamıştı.
Karen'in bu hayatta dayanamayacağı bir şey varsa o da kardeşinin ağlayarak aşktan ve sevgiden bahsetmesiydi.
Karen kardeşinin kendisine verdiği elbiseyi üzerine geçirerek kuşağını sıkıca bağladı. Siyah elbise dolgun vücut hatlarını kapatıyordu. Karen geçen yılların ardından 17 yaşında ki çelimsiz halinden kurtulmuş ve kadınsı vücut hatlarına sahip olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KURUSU / TAMAMLANDI
Tarihi KurguHİKAYE TAMAMLANMIŞTIR / Yıllar önce verilen bir söz ve Vincent tarafından seçilmiş bir kız. Vincent Charles Broderick seçtiği kızın ikiziyle evlendiğini farkettiğin de çoktan kalbini Karen'a kaptırdığını biliyordu. Fakat Vincent'ın incinen gururu ge...