Zakochana Buntowniczka

3K 67 7
                                    

 Prolog 

Carly Japsen przysiadła na skąpanej w pół cieniu ławeczce w parku, niedaleko miejsca jej zamieszania. Dawniej przyszłaby tu, aby pojeździć na deskorolce, po wkurzać kilku przechodniów i poszczuć psy starszych pań, dziś jednak miała inny cel. Chciała czyścić umysł w ciszy i spokoju, a także zaobserwować zmiany jakie zaszły w mieście pod jej nieobecność. 

W mieście takim jak Londyn, jesień można było zauważyć całkiem szybko. Drzewa przebarwiały się na cieplejsze odcienie zieleni, zmieszanej z przyjemnym kolorem żółci oraz brązu. A widniejące na bezchmurnym niebie słońce inaczej grzało. Nawet powietrze inaczej pachniało, deszczowo, zwiastując nadchodzące chłody. 

 Omotawszy spojrzeniem park, Carly rozkoszowała podniebienie smakiem czarnej kawy. Zastanawiając się co przyniesie przyszłość. Brała wiele ziemnych czynników jakie w niej zaszły pod uwagę, chociażby samą siebie. Musiała to sobie przyznać, zmieniła się diametralnie. Nie była już tą rozkapryszoną nastolatką, która wiecznie chciała znajdować się w centrum uwagi. A już z pewnością nie okradała małych sklepików, aby zdenerwować tym swoją matką, oraz zaimponować swoich znajomych. Nie mogła również pominąć faktu, iż doświadczyła swojej pierwszej miłości, którą nie był jej dawny chłopak Niall - chłopak, który wraz z jej wyjazdem kompletnie o niej zapomniał. Był to chłopak, który już od pierwszego spotkania sprawił, iż cały jej świat zawirował zmieniając się i ją kompletnie. Nigdy nie doświadczyła tego rodzaju miłości, której w tym momencie brakowało najbardziej. Choć prawda była taka, że brakowało jej nie uczucia, ale jego - nieznośnego, Luke'a Collinsa. 

   Godzinami przemierzała niezliczone ilości wspomnień, planów, oraz rozmyśleń, aż  osiągnęła ostateczne odkupienie...

Podniosła się z ławeczki, rzucając ostanie długie spojrzenie po parku. Nabrała powietrza, uniosła kąciki usta, czując pewność dobrych rzeczy, które przyniesie przyszłość. A potem ruszyła alejkami parku, do domu, aby wyruszyć na nową przygodę, która zaczynała się i kończyła w Nowym Jorku...



Zakochana BuntowniczkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz