Może zacznę od tego, że "Zakochana Buntowniczka" nie jest fanfiction o Ashton'ie Irwin'ie chodź to nie zmienia faktu, że postać Ashtona chłopaka Carly jest na nim wzorowana. W każdym bądź razie bardzo dziękuje za nominację. Po mimo faktu, że przestałam tak jakby pisać to opowiadanie to i tak was coraz bardziej przybywa co mnie naprawdę cieszy. Ale może zacznę odpowiadać na pytania:
1. Jak sądzisz czy kiedyś będziesz miała męża?
Prawdę mówiąc to nie będę miała i mogę powiedzieć to od razu. Nie zamierzam stanąć przed ołtarzem ani nic z tych rzeczy. Uważam, że w tych czasach jest zbyt wiele rozwodów z różnych powodów. Mam koleżankę, której mama miała aż trzy małżeństwa i każde się rozpadło. Ale przecież mam jeszcze wiele czasu i mogę zmienić zdanie. :)
2. Skąd czerpiesz inspirację?
Myślę, że z moich najskrytszych marzeń oraz obejrzanych filmów. Staram się czerpać inspirację ze wszystkiego, z życia codziennego, z własnych obserwacji jak i doświadczeń. Ale przede wszystkim czerpię je z marzeń, które chce by się kiedyś spełniły.
3.Oglądasz jakiś serial?Jeśli tak, to jaki?
Mogę przyznać się bez bicia, ze jestem uzależniona od seriali i filmów. Uwielbiam je oglądać! Ale mam parę które najbardziej lubię, a są to: Pamiętniki wampirów, słodkie kłamstewka, The 100, teen wolf, NCIS:Los Angeles, The fosters i wiele wiele innych.
4. Ulubiony portal społecznościowy?
Od razu mogę powiedzieć, że to Twitter.
5. Gdy byłaś mała kim chciała zostać w przyszłości, a kim teraz?
Prawdę mówiąc nie pamiętam kim chciałam wtedy zostać. Moje zdanie zmieniało się co minutę. Raz chciałam być tancerką, raz antropologiem, a czasem nawet aktorką. A jeszcze kiedy indziej chciałam zostać piosenkarką, co z moim brakiem jakiejkolwiek umiejętności śpiewania było by trudne. Teraz chciałbym być pisarką i stewardessą.
6.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Nie, nie byłam. Ale liczę, że doświadczę tego w swoim życiu.
7.Ulubiony smak lodów?
Oczywiście, że CZEKOLADOWE!
8.Często kłamiesz?
Aż za często. Chodź staram się tego już unikać.
9.Twoja najgorsza cecha?
Zdecydowanie lenistwo. Jestem mega leniwa.
Chyba teraz jest ten moment kiedy nominuję więc:
@HaiaBrooks >> I'm not the only one >> Muke fanfiction
@Ainaa90 >> Last year >>calum hood fanfiction
@neversingme >> Córka nadziei
@awakening098 >> Dangerous boy >> Harry Styles fanfiction
Moje pytania:
1. Czym inspirowałaś/eś się pisząc opowiadanie?
2. Jakich piosenek najczęściej słuchasz pisząc rozdział?
3. Wymarzony sukces jaki chcesz osiągnąć?
4. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w życiu?
5. Jesteś od czegoś uzależniona?
6. Jak widzisz siebie za parę lat?
7. Czy jest coś co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
8. Czy chcesz by na podstawie twojego opowiadania powstał film?
Bardzo dziękuję @lovemyashti za nominację :*
CZYTASZ
Zakochana Buntowniczka
Dla nastolatkówCzęść II Kiedy Carly dostałą nie powtarzająca się okazję i pojechała na studia do Nowego Jorku. Zaczęła zupełnie nowy rozdział w swoim całym życiu. W końcu mogła robić to co kocha wraz ze swoimi przyjaciółmi, których poznała parę miesięcy wcześnie...