~~~~~~~~~~Yoongi'nin ağzından~~~~~~~~~
Şişeyi çevirdim ve durmasını bekledik. Şişe Hoseok ve Jimin'de durmuştu. Herkes sırıtarak onlara bakıyordu. Soran kişi Hoseok'tu.
"Doğruluk mu cesaret mi Jimin?"
"Doğruluk."
Hoseok piçimsi bi şekilde güldü ve sordu.
"Sekreterinle kaç defa yattın?"
Jimin'in gözleri açılmıştı ve direk Taehyung' bakmıştı nedenini bilmiyorum ama ondan korkuyordu galiba.
"Hiç yatmadım." Hoseok güldü.
"Yalan söyleme Jiminie."
Jimin kafasını eğdi ve cevap verdi.
"Sadece 2 defa."
Hoseok sesli güldü.
"Sadece 2 defa mı? Emin misin Jiminie.?"
Jimin derin bi nefes alıp verdi daha sonra kafasını kaldırdı ve kırmızı bir yüzle cevap verdi.
"Tamam belki 6 defa olmuş olabilir ama 3 haftadır kimseyle yatmadım."
Herkes jimin'in kırmızı yüzüne gülüyordu. Çok komikti. Utanmıştı. Bir erkek olarak böyle birşeyden utanmasına anlam veremiyordum.
"Tamamdır. Çeviriyorum."
Şişeyi çevirdim ve durmasını bekledim. Şişe bende ve Jungkook'ta durmuştu.
Jungkook sordu.
"Doğruluk mu cesaret mi Min Yoongi?"
Gözlerini kısmıstı gülümsedim ve cevap verdim.
"Doğruluk"
"Birini seviyorsun o da seni seviyor ve değişmeni istiyor onun için değişirmiydin?"
Herkes dikkatle bana bakıyordu. Alaycı bir şekilde konuştum.
"Beni seven olduğum gibi sevsin. Kimse için değişmeye niyetim yok beni değiştiricek kadar değerli bi insan hayatıma giremedi daha."
Jungkook hızla konuştu.
"Ben seni değiştiririm."
"Jungkook neyimi değiştirmeyi düşüyosun? Neyim varmış benim.?"
Biraz düşündü cevap verdi. O sırada bakışlarımı yanımdaki Jin Hyung'un dizlerine çevirdim.
"İçki içiyorsun , sigara içiyorsun, kızlarla yatıyorsun ve bir düzenin yok , çalıştığın yer berbat. "
Herkesin gözlerini üzerimde hissediyordum. Başımı yavaşça kaldırdım ve gözlerimi gözlerine dikerek konuştum.
"Açıklama yapma gereği duymuyorum ama oyun gereği cevap vermeliyim. İçki ve sigara içmeyeli 1 ay oldu öyle sürekli içen biri değildim zaten. Ayrıca 1 aydır kimseyle de yatmadım."
Herkes şaşırmıştı benden beklenmicek şeylerdi bunlar.
"Evet bir düzenim yok yaşıyorum işte kafama göre. Ve işime gelirsek ordan daha iyi bir yer bulduğum zaman çıkıcam."
Kafasını sallamakla yetindi. Jimin bana sürekli şirketinde iş vermeye çalışıyordu ama şirketler bana göre değil. Orda çalışan insana sabır gerek bilgisayar yeteneği ve o tür işlerden anlayan biri olmalı.
Bu kesinlikle ben değilim.Şişeyi çevirdim ve durmasını bekledim. Durduğunda namjoon ve yanımdaki Jin hyung'a gelmişti.
Namjoon sorucakken Jin hyung lafını keserek cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BETTER TOGETHER // Yoonkook // TaeMin // Namjin //
FanfictionHayat benim için sadece siyah yüzünü gösteriyor,her gözyaşıma yenisini ekliyordu.Bende sadece siyah yaşamaya çalıştım. B Başardım ve göz yaşı akıtmamaya alıştım, birdaha hiç ağlamadım. Şimdi Yeterince Siyahtım. Jungkook siyahıma damlatılan mavi bir...