~~~~~~~~~~~~~~~Taehyung'un ağzından~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maç başlamıştı hepimiz atomu parçalıyormuş gubi televizyona bakarken Jungkook ve Se Na mutfağı toparlıyorlardı.
"Bence 'x' takımı 'y' takımını 2-0 yenicek abi ben şimdiden söyleyeyim."
Sesin sahibine baktığımda Jackson'du. Güldüm çünkü hayatta 'x' gibi bi takım 'y' gibi bi takımı yenemezdi hele ki 2-0 asla.
Jimin kardeşine alaycı bir şekilde baktı ve konuştu pis gay.
"Salak kardeşim her iddasına varım ki 'y' gibi güzel bi takım asla o ezik 'x'e yenilemez"
Ortaya bir idda atıp kardeşlerin arasını bozmalı mıydım? Yoksa iki salağı izlemeli miydim? Tabiki ilki daha cazip geliyordu.
"Bence iddaya girin ve kaybeden kazananın bir istediğini yapsın mızıtan 1 ay boyunca bu evin içindeki kimseyle muhattap olamicak. Nasıl fikir?"
Jakson hariç herkes teklifimi kabul ettiğinde hala mırıldanıyordu sinirle.
"Zararlı çıkan sen olucaksın Jimin Hyung neden kabul ediyorsun?"
Jimin döndü ve Jackson'un omzuna elini koydu.
"Ne o mızıkçılık mı yapıyorsun?"
Bunu söylerken bana bakmıştı.
"Hayır seni uyarıyorum sadece."
Jackson kendinden emindi ama abisini düşünüyordu tabi.
"Tamam o zaman ikinci yarı başlıyor susunda izleyelim."
Hepimiz kafamızı ekrana çevirdiğimizde Jimin'in korkucağı şey gecikmeden başına gelmişti.
Jackson sevinçle bağırıyordu."GOOOOLLL. Abi yenilgiye hazırlan çünkü aklıma çok pis şeyler geliyor."
Herkes gülerken Jimin somurtarak cevap verdi sarı saçlı kardeşine.
"Gördüğün gibi durum daha 1-0. Önümüzde 39 dakika var bu sayı bana kazanmak için yeter de artar."
Jimin de kendinden emindi. Ama kaybederse olucak şeyleri merakla bekliyor ve o salağa deli gibi gülüyor olucaktım.
》》》》》》》》》》》》》》》》
"Abi yenilmek nasıl bir duygu?"
Jackson elindeki kumandayı mikrofonmuş gibi yaparak Jimin'in ağzına uzattı. Jimin elini sertçe ittirdi ve Jackson'a bakarak konuştu. Bende çok merak ediyordum ne yaptıracağını. O salak bu duruma düşmeyi hak etti. Hala inanamıyordum. 'y' Takımı sürekli 'x' takımıyla olan maçları büyük bir farkla yeniyordu. Şimdi ise 2-0 yenen takım 'x' olmuştu. Tanrı Jackson'un yanındaydı.
"Hadi ne yaptıracaksan yaptır kötü birşey yaptırma gebertirim seni."
Tehtidi de unutmamıştı. Jimin cümlesini bitirdikten sonra Namjoon sert ve otoriter bi sesle konuştu.
"Jimin hiç birşey yapamazsın Jackson'a. Kabul eden sendin."
Namjoon Hyung lafını bitirdiğinde Jimin Jackson'a baktı.
"Evet abi şimdi bu iddayı ortaya atan kişinin kucağına oturmanı ve onu tahrik etmeni istiyorum."
Haha yazık olmuş iddayı atan herki-
"Hassiktir! Hayır hayır kabul etmiyorum."
Bu kişi bendim. Ulan Jackson. Olmaz Jimin gibi gay asla olmaz tch tch.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BETTER TOGETHER // Yoonkook // TaeMin // Namjin //
FanfictionHayat benim için sadece siyah yüzünü gösteriyor,her gözyaşıma yenisini ekliyordu.Bende sadece siyah yaşamaya çalıştım. B Başardım ve göz yaşı akıtmamaya alıştım, birdaha hiç ağlamadım. Şimdi Yeterince Siyahtım. Jungkook siyahıma damlatılan mavi bir...