KÜÇÜK SEHUN

54 3 0
                                    

~~~~~~~~~Yoongi'nin ağzından~~~~~~~~~~

Düğünden bu yana 1 ay geçmişti. Namjoon, Jin hyung, SeNa ve Hoseok beraber balayına gitmişlerdi. Bugün geliceklerdi. Ben, Jimin, Taehyung ve Jungkook hazırlanıyorduk, havaalanından alıcaktık onları.

"Yoongi hazır mısın?"

Jungkook'a dönüp başımı salladım. Yanına adımladığımda içeri gidicez sanmıştı ve benimle yürümeye başlamıştı. Kolundan tutup odaya geri soktum ve kapıyı kapatıp şaşırmasına bile fırsat vermeden yapıştım o güzel dudaklarına. Öyle güzeldiler ki kendimi tutamıyordum. Sürekli öpmek koklamak istiyordum bu miniği. Tıklatılan kapıyla dudaklarımızı ayırdık ve kapıyı açtım.

"Hazırsanız inelim gelmelerine 10 dakika kaldı."

Kafamızı sallayıp aşağı indik. Garaja geçtiğimizde sürücü koltuğuna oturdum. Yanıma Jungkook oturmuştu. Arkada da Tae ve Jimin vardı. Arabayı hava alanına sürdüm. Yaklaşık 5 dakikalık bir yolun ardından arabadan inip havaalanına girdik. İçerdeki kızlar bize baktığı için Jungkook elimi tutmuştu, kızlar yüzlerini buruşturarak önlerine döndüklerinde baktım elimi tutan küçüğüme.

"Kıskandın mı?"

Sesimle bana dönüp elimi bırakmıştı.

"Ne kıskanıcam be senin gibi maymunu ben."

Kafamı aşağı yukarı salladıktan sonra bir piçlikten bir şey olmazdı diye düşünerek bize bakan kızlara adımladım. Benim onlara doğru yürüdüğümü gördüklerinde kendi aralarında fısıldamaya başladılar. Jungkook'a hiç bakmıyordum ama üzerimde gözlerini hissediyordum.

Kızların yanına vardığımda konuştum. "Merhaba. Ben-"

Konuşmamı kesen sinirli bir Jungkook'tu. Kızlar bi ona bir bana bakıyordu.

"Noldu?" Diyerek döndüm sinirli Kookie'ye.

"Birşey yok, sadece sevgilisi kıskandığını itiraf etsin diye bir grup kızla konuşan bu salak sarışını almaya geldim. Ha bu arada o sevgili benim."

Diyerek kızlara bir bakış attı. Bunları söylerken bana hiç bakmamıştı. Daha sonra elimden tutup Jimin'lerin yanına dönüp diğer kapıya yürümeye devam ettik. Kızlar gözden kaybolana kadar Jungkook'un bana bir bakışı vardı anlatamam. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Kapıya vardığımızda 5 dakika sonra gelmişti,çiftlerimiz. Sarılma faslı bittikten sonra yavaş yavaş arabaya yürüyorduk.

"Tatil nasıldı? Ah pardon balayı."

Jimin sorusunu düzelterek sormuştu. Hoseok sevdiğine bakıp gülümsedi ve gözlerini omdan ayırmadan cevap verdi. "Muhteşemdi."
Daha sonra gözlerim Namjoon ve Jin'e takıldı. Oldukça güzellerdi.  Namjoon saçlarını kahvemsi bir griye boyamıştı. Jin'in saçlarıda sarıydı.

♡♡♡♡♡♡♡

Hoseok'ların Evine geldiğimizde hepimiz salonda oturduk. SeNa ve Hoseok yukarı çıkıp duş alıcaklardı. Jin ve Namjoon koltukta uzanmış dinleniyorlardı. Taehyung ve Jimin kendi aralarında gülüyorlardı.
Hoseok ve SeNa geldiğinde karşımızda oturuyorlardı. Birşey söylemek ister gibi bi halleri vardı, her dakika birbirlerine bakıp gülüp bize dönüyorlardı.

İşkillenmedim değil yinede susmayı tercih ettim. Eni sonunda söylerlerdi ne varsa artık. Namjoon ve Jin hyung yol yorgunu oldukları için gözleri kayıyor uyumamak için diretiyorlardı. Hoseok ve SeNa koltukta sarmaş dolaş televizyon izliyorlardı. Ben ve Jungkook yan yana oturmuştuk. Elimi Jungkook'un bacağına götürdüm. Utanıcağını biliyorum.

BETTER TOGETHER // Yoonkook // TaeMin // Namjin //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin