~~~~~~~~~~~~~Jungkook'un ağzından~~~~~~~~~~~~~
Öpüşmüştük ve beni sevmeyi deneyeceğini söylemişti. Ben bu cümlelerini duyduktan sonra cesaretlendiğimi hissetmiştim. Artık istediğimi deneyebilicektim çünkü onu kendime aşık etmeliydim. Onun da işini kolaylaştırmış olucaktım.
Taehyung'la birlikte kafeyi erkenden kapatmış evde oturmuş saatlerdir sohbet ediyorduk. Ona duygularımı anlatmıştım herbir hissimi ayrıntılamıştım. O da sonuna kadar dinlemişti.
"Yani deneyeceğini söyledi öylemi?"
Başımı salladım.
"Eğer başaramazsa üzülen sen olucaksın ve bende o çocuğun ciğerlerini söküp yiyeceğim."
Sinir barındıran bir ses tonunda konuşsada son dediği şeye gülmeden edememiştim.
"Eğer başaramayacağını o da düşünseydi beni öpmezdi öyle değil mi?"
Başını salladı.
"Hadi yemeğe gidelim Taetae. Dışarda gezeriz biraz olmadı Jimin'i falan da çağırırız. Sahilde takılırız beraber."
Kaşlarını çatmıştı.
"Neden Jimin? Neden Yoongi değilde Jimin?"
Cevap vericeğim sırada Hoseok aradı.
"Hoseok arıyor."
Açtım ve hopörlöre aldım.
"Efendim Hoseok?"
"Jungkook şey dicektim kafeye geldik ve kapalıydı bugün takılmak ister misiniz diye sorucaktık. Hem yanımda Jimin, Se Na ve Jackson'da var. Sen gelirken Taehyung ve Yoongi'yi alırsın. Jimin de şan Namjoon ve Jin'i çağırıyor."
Taehyung kulağıma yaklaştı ve Hoseok'un duymayacağı şekilde fısıldadı.
"Oha aşiret gibi toplanmışlar."
Güldüm ve Hoseok ' a cevap verdim. Taehyung kaşlarını indirip kaldırıyor gitmek istemiyordu.
"Gelicez Hoseok. Han nehrinde buluşalım."
"Istersen sen evinin adresini mesaj at arabayla geliyoruz zaten gelirken Yoongi'yi de alırız."
Yoongi ismini duymamla kalbim hızlanmıştı.
"Tamam Hoseok konum atıyorum hadi kapat."
"Tamam hoşçakal."
"Hoşcakal."
Telefonu kapattığımızda yüzüme yastık yememle Taehyung'a döndüm.
"Manyak mısın Jungkook? Sana olmaz diyorum. Sen hala onları eve çağırıyorsun."
O bunları söylerken ben çoktan konum atmıştım bile.
"Tae canım sıkılıyordu eğleniriz hem."
Ofladı.
"Jimin denen pis gayda burda olucak ama."
Dediği şeyle alınmıştım. Sonuçta bende eşcinseldim. Yoongi'de yani bir nevi. Namjoon ve Jin hyungta.
Kafamı eğdim. Bir süre yüzüne bakmadım..
"Üzgünüm Jungkook öyle demek istemedim. Eşcinsel olmanıza da olmasına da lafım yok sadece Jimin için öyle dedim. O çocuktan hoşlanmıyorum."
Hoşlanmamasının sebebi Jimin'in eşcinsel olması ve Taehyung'a yakın davranmasıydı. Ne olurdu sanki onlar da sevgili olsa.
"Sevmeyi deneyebilirsin Hyung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BETTER TOGETHER // Yoonkook // TaeMin // Namjin //
FanfictionHayat benim için sadece siyah yüzünü gösteriyor,her gözyaşıma yenisini ekliyordu.Bende sadece siyah yaşamaya çalıştım. B Başardım ve göz yaşı akıtmamaya alıştım, birdaha hiç ağlamadım. Şimdi Yeterince Siyahtım. Jungkook siyahıma damlatılan mavi bir...