~~~~~~~~~~~Namjoon'un ağzından~~~~~~~~~~
#1 HAFTA SONRA#
SeNa doğum yapalı 1 hafta oluyor. Iki tane harika oğulları oldu. Onların adına çok seviniyorum. Jin için aldığım evin tadilatı bitmişti ve bakmaya gidiyorum. Evi gördüğünde vericeği tepkiyi, mimiklerine kadar ezberlemek istiyordum. Mutlu olmasını istiyordum.
Evlat ediniceğimiz tam 6 çocuğumuz vardı. İşlemleri başlattım ve bitmek üzereydi. 5 Erkek , 1 kızımız olucaktı. En büyükleri 7 yaşında. Hepsine yeni bir isim vericektik.
Eve vardığımda, dış görünüşü oldukça şahşalıydı. Mavi ve beyaz renkteki duvarda kapının üzerinde ufak çakıl taşlarıyla 'KİM AİLESİ' yazıyordu.
Bahçede çitlerin bitişinde şekilleri birbirinden farklı kesilmiş birsürü ağaç vardı. Ağaçların boyu benden kısaydı. Bahçenin en köşesinde bir çiçek bahçesi vardı. Jin'in çiçekleri sevdiğini bildiğim için böyle birşey düşünmüştüm. Eve giden yol, ahşap kalaslardan oluşuyordu. Kenarlarında ise bahçe süsleri vardı.
Havuz arka tarafta kalıyordu. İçeri girdiğimde, dışarıya göre sade bir havası vardı. Eşyalar gelmişti ve oldukça güzel bir ortamı vardı. Siyah, beyaz, kırmızı renklerinde olan salon ve mutfak çok hoş bir görüntü oluşturuyordu.
Banyo Gri seramiklerle çok ferah görünüyordu. Siyah mermerden olan klozet ve küvet uyum sağlamıştı. Merdivenlerden çıkıp ikinci kattaki ilk odaya girdim. Çocuklardan ikisinin odası olarak ayarlamıştım burayı. Mavi tonları hakimdi. Duvarda bulut resimleri vardı.
Hemen yanında ki odada diğer üçü içindi. Bir tane 2 katlı ranza, bir de tekli yatak vardı. Oda yeşil tonlarındaydı ve tavan siyahtı. Işığı kapattığında parlayan yıldızlar vardı, birsürü.
Kızımız için ayrı bir oda vardı bu katta. Oda mor tonlarındaydı. Barbi bebekler vardı. En son kapıda banyonun kapısıydı. Çocuklar için ufak bir küvet vardı. Orta boy klozet ve tabureler vardı.
Üçüncü ve son kata çıktığımda holdeki duvarlar komple koyu kırmızıydı ve üzerinde bir sürü çerçeve vardı. İçlerinde benim ve Jin'in fotoğrafları vardı, beraber çekindiğimiz. Bu kat 4 oda ve 2 banyodan oluşuyor. Ilk oda misafir odasıydı. Yatak örtüsüne kadar beyaz bir odaydı. Yanındaki oda da misafir odasıydı ve yatak örtüsüne kadar siyah bir odaydı. Karşı çaprazında ki oda baştan sona Gri tonlarındaydı ayrıca bu da misafir odasıydı. Yanında bir banyo bulunuyordu.
Hôlün tam bitişinde bizimiz odamız vardı. Açık pembe ve siyah renklerini tercih etmiştim. Jin'e ait olan bazı şeyler açık pembeyken bana ait olanlar siyahtı. Odamızda da bir banyomuz vardı. İçerisinde geniş bir jakuzi bulunuyordu ve altın sarısı rengine hakimdi.
Bu evi Jin'e göstermek için sabırsızlanıyordum. Çok beğeniceğine eminim. Telefonumu çıkarıp 'Meleğimi' aradım.
2. Çalışta açtı.
"Efendim Hayatım."
Hayatım diyen ağzını yerim senin.
"Sana bir sürprizim var."
"Namjoon, meraklandırma beni. Taksit taksit anlatma. Sadede gel."
"Atıcağım adrese gel."
Birşey demesine izin vermeden telefonu kapattım ve konum attım.
●●●●●●●
Yaklaşık yarım saat sonra geldiğinde evin biraz ilerisinden aldım sevgilimi.
"Namjoon, sürprizin ne?"
Sabırsız sevgilim benim.
"Sabretmen gerekicek birtanem. Az kaldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BETTER TOGETHER // Yoonkook // TaeMin // Namjin //
FanfictionHayat benim için sadece siyah yüzünü gösteriyor,her gözyaşıma yenisini ekliyordu.Bende sadece siyah yaşamaya çalıştım. B Başardım ve göz yaşı akıtmamaya alıştım, birdaha hiç ağlamadım. Şimdi Yeterince Siyahtım. Jungkook siyahıma damlatılan mavi bir...