"
23.06.1999
Sevgili PembişimBugün annemin doğum günüydü. Babamla birlikte ona süpriz hazırladık. Evi süsledik. Sonra biliyor musun pembiş babam anneme onun en sevdiği şarkıyı söyledi. Ben çok şaşırdım. Çünkü babamı ilk kez şarkı söylerken duymuştum. Annem çok mutlu oldu. Babama kocaman sarıldı o kadar mutlu oldum ki pembiş. Annemle babam birbirlerini çok seviyorlar babam anneme şarkı söylerken sen Aslıdan da güzelsin dedi. Aslı kim bilmiyorum ama annem babamın bu sözlerine çok sevindi. Bu şarkıyı bende ezberleyip anneme söylüycem pembiş. Ben söyleyince de mutlu olur değil mi? Neyse pembiş benim uykum geldi. Görüşürüz."
Bu yazının kimi yerlerini okurken tebessüm ettim. Kimi yerlerinde de gözlerim doldu. Ama ağlamadım tabi ki. Sulu göz bir adam değilim ya.
Gizem' in babası annesine sen Aslı dan da güzelsin şarkısını söylemişti.Kareoke günü
Gizem
Şarkıyı söylerken kendimden geçmiştim. Çok üzülmüştüm ama Berk odun olduğu için hiç birşeyi fark etmiyordu. Onun fark etmemesi daha çok üzüyordu. Ben bunları düşünürken Çağrı sahneye çıktı.
Güzel sana bir sözüm var
Beni bir yol dinler misin?
Beni çölden çöle sürdün
Sen Leyla dan da güzelsin
Aşık Oldum için için
Beklerim yar gelmez niçin
Kerem yandı aslı için
Sen aslı dan da güzelsin
Sana aşık olup geldim
Sen aşk nedir bilmez misin
Ferhat gibi dağlar deldim
Sen şirinden de güzelsin
Ozan oldum sevgim sonsuz
Yüreğimde bir heyecan
Sazım bile sustu sensiz
Yar kaçma gel bana ceylanŞarkının sözlerini duymamla şok oldum. Bu babamın anneme doğum gününde söylediği şarkıydı. Babamı hatırlamamla gözlerim doldu. Ne de güzel söylemişti bu şarkıyı annemin gözlerinin içine bakarak, aşkla. Şarkının sözleri bittiğinde daha fazla dayanamadım ve lavaboya gittim. Allahtan boştu. Bir yandan mutlu olmuştum o anı aklıma gelince ama şimdi babamın toprakta ve annemin başka bir adamın yanında olduğu ve buna benim sebep olduğum aklıma gelince hıçkırarak ağlamaya başladım. Kapının açılma sesini duydum ve ardından bir kilit sesi. Kapıyı kim kilitlemişti ki şimdi. Hemen göz yaşlarımı sildim ve gelenin kim olduğuna baktım. Gördüğüm gerçek miydi? Onun burda ne işi vardı? Bu Sinandı. Evet benim çocukluk arkadaşım. Sokakta insanların ne düşündüğünü anlama oyunu oynadığım çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ACIDIR (DÜZENLENİYOR)
RomansaAcılar içinde kıvranırken bir ışığa tutunursun. Dünyan bu ışıkla aydınlanır. Sonra o ışığı kaybedersin. Anlarsın ki o ışık sahteymiş. Bir ilizyon gibi var olduğunu sanırsın ama yoktur. Bu sahteliği anladığında ise geriye sadece acı kalır. Aşk o ışık...