Nominacja (^.^)

862 37 2
                                    

To moja pierwsza nominacja, wiec jestem baaardzo podekscytowana (>_<) Dziękuję za nią  TheAngelWitch42

To zaczynajmy!

1. Dlaczego zaczęłaś pisać?

Myślę, że większość ma coś takiego, że gdy czyta jakąś książkę to lubi wcielać się w główne postacie i marzy o tym, by samemu przeżyć ich przygody. Ja mam tak niemalże zawsze i tak w pewnym momencie narodził mi się w głowie pomysł - a może sama wykreuje bohaterów, których da się lubić, stworze własną historię, którą sama chciałabym przeżyć. W tym momencie rozpoczęła się w moim życiu droga prób i błędów, by w końcu narodziło się coś, co faktycznie mi się podobało. 

2. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa? 

Uwielbiam patrzeć na siły natury, wielokrotnie robiłam to w dzieciństwie. W któreś lato rozszalała się okropna burza, ja jednak zamiast schować się w domu, jak reszta mojego rodzeństwa, pobiegłam pod altankę na podwórku (naprawdę ciężko było się do niej dostać, ponieważ szalał straszny wiatr), pioruny strzelały dookoła jakby chciały zemścić się na ziemi, ja jednakże wpatrywałam się w nie z zafascynowaniem. To był naprawdę piękny widok.

3. W kogo byś się zamieniła, gdybyś przez jeden dzień mogła być kimkolwiek chcesz i dlaczego? 

Zapewne chciałabym zamienić się miejscem z koreańską celebrytką, dzięki temu miałabym łatwiejszy dostęp do swoich idoli <śmiech> Żartuje (>.<) Tak naprawdę nigdy o czymś takim nie myślałam i chyba nie chciałabym się z nikim zamienić.

4. Jakie masz ulubione danie?

Hmmm... to chyba najtrudniejsze pytanie <śmiech> Bardzo lubię proste dania, więc może tym najukochańszym jest po prostu ryż (Koniecznie) z jajkiem sadzonym (ubóstwiam)

5. Co cię inspiruje? 

Przede wszystkim świat. Bardzo lubię obserwować, to co dzieje się dookoła mnie i zamieniać to w coś nadnaturalnego, a na to z kolei mają wpływ przeróżne legendy (kocham czytać, zwłaszcza te mroczne), azjatyckie, polskie, cokolwiek wpadnie mi w łapki... 

I tak dotarłam do końca. Muszę przyznać, że niektóre pytania sprawiły mi nie mało problemu, musiałam dłużej nad nimi pomyśleć, dlatego tym bardziej dziękuję za tę nominację (^.^)

Również chcę zgłosić kilka osób, a są nimi:

JokerMadLove

nene131313

hwan

inezzka

MarionetkaWyobrazni

Pytania dla Was:

1. Twoje trzy ulubione gatunki powieści?

2. Jakiego momentu dnia najbardziej nie lubisz?

3. W jakich chwilach najbardziej lubisz pisać?

4. Jeśli miałabyś możliwość znalezienia się w dowolnym miejscu na ziemi, to gdzie to by było i dlaczego?

5. Czym jeszcze, prócz pisania, się interesujesz?

6. Ulubione powiedzenie/zdanie/motto?

7. Jeśli miałabyś określić się w dwóch słowach, to jakie byłyby to słowa? 

8. Od jak dawna piszesz? 

No i to wszystko. Osiem pytań, bo to szczęśliwa liczba.  (--.o)

Kitsune - Ostatni Lisi DemonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz