-12-

3K 234 18
                                    

Azalea pov.

Vakar, kai parėjau namo, galvojau, kad mama mane nudės, tačiau taip nebuvo. Ji tik paklausė, kur buvau, tad pasakiau, kad lėtai, valgydama ledus, ėjau namo ir norėjau apgalvot apie viską, tad ji patikėjo. Keista. Na, svarbu praslydau ir nereikėjo visko aiškint mamai.

Spėju, Niall vakar nieko nesuprato, iš kur aš pažįstu tuos žmones, kuriuos prieš 11 metų galėjau vadint draugais. Ir kodėl aš niekad ankščiau nepastebėjau, kad Vanessa varvino seilę dėl mano Kian? Galbūt buvau per daug apkerėta meilės galia?

Nenoriu daugiau jų matyt. Šliužai kažkokie. Jaučiu, vos tik manęs nebebuvo iškart ten susimetė. Žinoma, gi Vanessa visais galais geresnė ir patikėkit, kai sakau visais reiškia ir lovoj. Žinoma, jis nubėgo pas ją, nes ji guodėja ten pagrindinė spėju buvo su savo praskėstom kojom. Vempt tokios mintys verčia.

Šiandien nieko neveikiau visą dieną. Rosie buvo išeiginė, tad neturėjau su kuo pasidalint savo praeitos nakties įvykių. Tėtis dar negrįžęs, o mama kiek girdėjau lygtais ieško naujų darbuotojų į savo grožio saloną, tad apsivertusi popieriais. Sakau, aš niekam nerūpiu...

Aš vis dar esu nustebusi, kad vakar manęs Niall nieko nepaklausė ir nekamantinėjo, o netgi buvo malonus ir geras, kas turėtų būt žiauriai keista. O dar, kai prisimenu, kad jam vakar šokau, tai man gėda. Kokia debilė... Jaučiu, jis yra matęs visokių merginų ir dar begalę jų lovoj turėjęs, tad spėju nublankstu prieš jas gerokai, bet aš ir nesiruošiu čia niekam patikti.

Man dabar tik įdomu ar Kian man kažką jaučia, kai mane pamatė po šitiek metų. Aš vis dar ta pati nepatyrusi, kvaila 18-metė, kokia ir buvau. Išgirdau pragazuojantį motociklas ir tai tikrai Niall. Jis gi ramiai gyvent nemoka ir visiem gadina gyvenimus šitam kvartale. Ugh...

Supratau, kad nieko gero šiandien nenuveiksiu, tad geriau jau pasimėgausiu vienatvę ir nieko netrukdoma klausysiu dainų. Reik šiek tiek susipažint su šiuolaikinės muzikos skoniu ir madomis. Pramokau naudotis mamos laptop'u ir o taip 'YouTube' valdo!

Paleidau dainas, kurios buvo parašyta naujausios. Nieko neatpažinau iš savo mėgstamų grupių. Sad story. Susiradau savo mėgstamus 'Green Day', 'Panic! at the Disco', 'Arctic Monkeys', 'Fall Out Boy', 'U2', 'Nirvana'. Džiaugiuosi, kad bent jie nepradingo iš šio pasaulio.

Muzika padeda atsipalaiduoti ir praskaidrinti mintis. Šįkart langą laikiau uždarytą, o užuolaidas atsistojau nuo lovos užtraukt. Mažiausiai reik eilinių Niall šaipymusi. Traukdama užuolaidas, mačiau, kad Niall rūkė pro pravirą savo kambario langą. Jam sunku į kiemą išeit? Nors koks man skirtumas.

Po maždaug 15 minučių suskambo durų skambutis, kad net nusigandau. Keista, kad išgirdau, nes muzika garsiai groja pas mane kambary. Jei atsivilko vėl koks Horan, aš tiesiog jį nudėsiu, kad trukdo man sėdėt ramiai. Nusivilkau žemyn ir iškart atidariau duris, tačiau manęs nepasitiko tie šviesūs plaukai ir mėlynos akys.

- Kian? – sutrikusi ištariau, o jis taip atidžiai žiūrėjo į mane, o aš net pasirėmiau į durų staktą.

- Aza. Mano Aza. – šyptelėjo jis. – Galiu užeit? – paklausė ir parodė į namo vidų, o aš linktelėjau.

Gerai, tikrai ne jo čia tikėjausi dabar. Galvojau Niall atsivilko su savo nesąmonėm ir vėl man ūš galvą, kaip ir dažniausiai nepalikdamas manęs ramybėj. Uždariau duris, kai rudaplaukis įėjo vidun.

- Nesitikėjau tavęs pamatyt dabar. – pasakiau ir priėjau prie jo.

- Aš vis dar stebiuosi, kad tu gyva. Nuo kada? – pasiteiravo, o aš apėjusi jį nuėjau į svetainę ir išsidrėbiau ant sofos. Po poros sekundžių Kian sėdėjo netoli manęs.

"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now