-73-

2.5K 246 25
                                    

Azalea pov.

- Ji mano motina, o kaip elgiasi? Nori mane skaudinti ir skaudinti. Atrodo aš per savo suknistą gyvenimą mažai visko patyriau... Ji nori tik griauti mano laimę, kurią turiu su tavim. Išvis, jei ji galėtų, tave į kosmosą išsiųstų. Dar bus paskui taip, kad negalėsim artintis vienas prie kito, ko aš neištverčiau.

- Aza, o ką tu sakytum, jei tavęs paklaustų, ar aš tave prievartavau? – mūsų akys sukontaktavo.

- Teisybę, Niall! Tu galvoji, kad aš galėčiau meluot? – paklausiau, nes tikrai šis jo klausimas man kėlė šoką. Kaip jis galėjo pagalvot, kad aš meluočiau..?

- O, jei tau mama lieps meluot, kas tada?

- Yra gydytojų išrašai, kad man buvo bloga dėl alkoholio, tad ji to nepaneigs niekaip. – teigiau faktą. – O be to negalvok apie tai, nes aš vis tiek būsiu tavo pusėj ir ginsiu tave.

- Tu dėl manęs pyksiesi su savo mama? – išpūstom akim pažiūrėjo į mane Horan.

- Dieve... Aš myliu tave. Tik tave... Kiti man nerūpi, kai turiu tave. – ir toliau gulėjau ant vaikino. – Man tik gaila, kad mano motina nenori, kad aš būčiau laiminga.

- Viskas bus gerai. – ramino mane Niall, o aš vidumi jaučiausi ne kaip.

Mudu pragulėjom ir prasibučiavom dar kokią valandą. Nutarėm daugiau nebekalbėt apie teismus ir kitas tokias nesąmones, kol tai nėra patvirtinta raštiškai, kad vyks ir bus. Mažiausiai reikia vargintis dėl to, ko galbūt net nebus, nors abejoju ar mano mama gali tai palikti ramiai. Vaikinas man pranešė, kad ryt vos ne visą dieną treniruosis, tad greičiausiai mudu net nepasimatysim, tad aš susitariau ryt susitikt su Hazel, kurią jau seniai ir bemačiau.

Buvo jau po 8PM, tad man reikia išgert vaistus, kurie liko namie, o namie yra ir mama. Norėčiau likti šiąnakt pas Niall, bet dabar turiu dar daugiau vaistų gert, kurie yra svarbūs, nes esu po ligoninės ir vis dar ligonė. Nutariau, kad išgersiu savo vaistus ir grįšiu pas Horan. Pasibučiavau su Niall, duodama jam neilgą bučkį, o tada tipenau iki namų. Dabar gerai, bet kai jis gyvens, kiek toliau teks važiuot namo dar.

Duris namo man atidarė Rosie, kuri, kaip visada, buvo geros nuotaikos ir siūlė man savo desertų, bet aš jų mandagiai atsisakiau. Atėjau į virtuvę ir susiradau savo vaistų pakuotes. Išgėriau visas reikiamas tabletes, užsigerdama jas su vandeniu, ir nugvelbiau nuo stalo obuolį, nes vaistų skonis – šlykštus. Jau ketinau sliūkint pro duris, bet mano ausis pasiekė mamos balsas:

- Kur tu vėl eini? Gi ir taip visą dieną namie nebuvai. – priėjo ji artyn, kai aš pasisukau į tą pusę, iš kur girdėjau ją.

- Pas savo vaikiną. – atšoviau, pažvelgdama į ją.

- Apsiramink tu su tuo Niall ir niekur tu neisi jau šiandien. Užtenka. – mama aplenkė mane ir užrakino namų duris. - Greičiau teismas būtų, galbūt pavyks atsikratyt to berno. – burbėjo, o manyje kaupėsi pyktis, kuris tik didėjo.

- Mama, man tik keista, kaip tu gali bendraut su Maura, kai jos sūnus yra Niall? Tai kas tu per draugė, kai nori atsikratyt jos sūnumi?! – jau mano balsas pakilo, o dar jaučiau, kad bet kuriuo metu galiu pradėt verkt, nes ašaros kaupėsi.

- Brangioji, nekelk balso prieš motiną! Ir juo atsikratyt nenoriu, o tik noriu, kad jis atšoktų nuo tavęs ir baigtųsi tie jūsų netikę santykiai.

- Tu nieko nežinai apie mane ir jį. Išvis, tau net nerūpi mano jausmai! – surėkiau vos jai ne į veidą, o tada su ašarom ant skruostų pasileidau bėgt viršun į savo kambarį.

- Žinau, kad jis tave dulkino! – girdėjau, kaip sklido jos balsas iš apačios.

Įlėkiau į savo kambarį ir iškart uždariau duris, o tada jas dar ir užrakinau. Mažiausiai man reikia mamos pamokslų. Mano nugara lietėsi su kambario durimis, tad lėtai jomis nuslydau žemyn, o tada pajaučiau žemę, tad atsisėdau. Aš tyliai kukčiojau dėl visko. Pasidariau dabar tokia jautri viskam.

- Aza, kaip tu galėjai taip žemiai kristi ir permiegot su juo, kai jis pusę pasaulio mergų yra išdulkinęs?! – išgirdau už savo kambario durų, o mama bandė ir įeit vidun, bet mano kambarys užrakintas.

- Aš jį myliu! – sukūkčiojau.

- Mergele tu mano, tu net nežinai, kas yra meilė! Jis tik naudojasi tavimi ir apvyniojo tave aplink savo pirštą, kad atimtų tavo skaistybę.

- Koks tau skirtumas? Aš tau net nerūpiu! – surėkiau garsiai, o ant mano skruostų atsirado dar daugiau sūrių ašarų.

- Prašyčiau, man rūpi su kuo miega mano dukra!

- Mhmm, labai! – tariau sarkastiškai ir pavarčiau akis.

Girdėjau, kaip mama galiausiai nuėjo nuo mano durų. Išsitraukiau savo telefoną iš džemperio kišenės ir maigiau žinutę Niall, kad neateisiu šiandien. Nuotaika suknista, o aš nenoriu jam trukdyt poilsio prieš tokią sunkią rytojaus dieną su treniruotėm.

A: Nepyk, bet šiandien jau neateisiu xxx – išsiunčiau.

N: Kodėl? Ar kažkas nutiko? – po kelių sekundžių gavau sms iš jo.

A: Nieko, tiesiog noriu miego ; ) – sumelavau jam ir išsiunčiau šią žinutę.

A: Myliu tave <3 – pridūriau.

N: Aš tave taip pat xxx

Pastačiau telefoną krauti, o pati nusprendžiau nueiti po dušu, kad atsigaučiau nuo visko. Nusirengiau ir palindau po vėsia dušo srove. Prausdamasi mąsčiau tik apie mamos pasakytus žodžius, kad net nežinau, kas yra meilė... Bet aš jaučiu kažką Niall ir tai taip stipru bei traukia prie jo. Žinau, kad Horan dar turi paslapčių, kurių man nesakė. Viena iš tų jo paslapčių, jo buvusi mergina, dėl kurios mirties jis taip pasikeitė, o sužinot nieko nepavyksta. Galbūt mama teisi, kad jis tik manimi naudojasi? Aš gi tokia panaši į tą jo buvusią merginą... Tad jis mane suviliojo tik todėl, kad turėtų savo buvusios merginos kopiją?

~ ~ ~ Niall pov. ~ ~ ~

Girdėjau, kad Aza pykosi su mama. Viskas girdisi per pravirus langus. Stengiausi išgirsti viską, ką sakė jos mama ar ji. Kaip ji ir sakė, ji gina mane, nes myli. Tai man svarbu. Žinau, kad ji melavo man, rašydama žinutes, bet aš apsimečiau, kad nieko negirdėjau. Jei nenori apie tai kalbėt, tai nenori. Pilnai suprantu ją. Tikiuos viskas bus gerai tarp manęs ir jos ir toliau, nes aš negaliu be jos, nors iš pradžių galvojau, kad čia taps tik banali užgaida ir noras jos, tačiau visa tai tik stiprėja.

Pasakiau mamai, kad išsikraustau ir nuo šiol noriu gyvent vienas. Galbūt su Aza, kada nors..? Ji pradėjo pūst burbulą visokį, tačiau aš jai gražiai pasakiau, kad man laikas suaugt ir būt vyru. Žinau, kad mamai vienai namuose dabar čia bus liūdna, bet pagaliau jai nebereikės manęs matyt girto ar naktį, vėliausiai grįžtančio su trenksmais. Aš jai pažadėjau, kad būtinai ją lankysiu dažnai.

Dėjausi daiktus į tašes, o daiktų čia buvo pilna visur. Reiks paderint viską su buto šeimininkais ir paklaust, kaip dėl to garažo, nes man reikia tiek motociklo, tiek mašinos. Neturėsiu ten kažin kiek erdvės ar patogumų, tačiau man užteks. Norėčiau persikelt gyvent ten, kuo greičiau, ir būtų puiku šiom dienom. Galbūt, kai Lauren manęs nebematys, neknis tiek proto Aza'i? O su savo mergina aš vis tiek matysiuos tiek pat. Ji nedings niekur. Besidėdamas paskutinius drabužius iš spintos, mąsčiau, o koks gyvenimas būtų kartu su Azalea?



Nium, tai ar Niall su Aza tik todėl, kad ji panaši į jo ex'ę?



&quot;Ice, Fire & Desire&quot; (N.H.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now