-93-

2K 221 12
                                    

Niall pov.

Kadangi susilažinau su Aza, dabar norėjau eit, kuo greičiau, į aikštelę, tad nekantravau šįkart žiauriai. Trypčiojau rūbinėj iš vienos pusės į kitą, o mane visi aplinkui ramino, kad laimėsim, bet dabar aš trypčioju ne vien tik dėl rungtynių, o ir dėl susilažinimo su Aza. Žinau, kad, jeigu ir pralaimėsim, ji vis tiek mylėtųsi su manim, nes pati neatsispirtų ir to norėtų, bet dabar tai dar įdomiau. Tad kodėl ne? Ji norėjo kažko naujo ir įdomaus, tad dabar mes susilažinę dėl sekso. Tikrai nežadu sėdėt be sekso savaitę... Reik įvarčio arba įvarčių.

Treneris pradėjo kartot tą patį, ką ir vakar, o, specialiai priėjęs prie manęs, vėl man pasakė, kad neskūpinčiau kamuolio ir pasuočiau kitiems komandos nariams, tad aš, žinoma, ten su viskuo sutikinėjau, nors man žymiai aktualiau pačiam įspirti įvartį, o ne jį papasuot. Gi šitoks susitarimas su savo mergina. Ne kiekvieną dieną tokie mėtosi pasiūlymai. Galiausiai atėjo mus pakviest, tad mes ten paklausėm įkvėpiančios trenerio kalbos ir išėjom į koridorių iš rūbinės.

Varžybos ėjo sunkiai ir, kaip niekad, ilgai. Man niekaip nepavyko prasivaryt kamuolio, nes man jį vis iš po kojų išspirdavo priešininkai arba mano komandos nariai gailėjo man kamuolio. Atrodo, kad susitarę čia visi, kad aš neįkalčiau golo ir sėdėčiau be sekso savaitę. Kai veiksmas buvo kitos aikštelės pusės, pažvelgiau į Azalea, kuri sėdėjo tribūnoj. Jos žvilgsnis buvo toks įdomus ir atrodė, kad ji tik ir sako, kad nieko man nepavyks šiandien.

~ ~ ~ Azalea pov. ~ ~ ~

- Jau ką tu ten žadėjai Niall, kad jis čia bele kaip kamuolio nori per šias varžybas? – paklausė manęs Gigi, kai mes abi, sėdėdamos tribūnoj, spoksojom į savo lakstančius vaikinus.

- Nieko ypatingo. – truktelėjau pečiais stebėdama, kaip Niall užblokavo prie kamuolio.

- Kaip tai nieko ypatingo? – pajaučiau, kad mergina pažiūri į mane. - Jei jis čia, kaip spirgutis ant keptuvės, laksto. – išgirdusi merginos žodžius, pradėjau juoktis. – Nu, aš tau sakau. Tu pažiūrėk pati. Jis nerimsta šiandien. Tai ką jau pažadėjai? – smalsavo ir toliau šviesiaplaukė.

- Ai, susilažinau. – trumpai leptelėjau ir numojau ranka.

- Iš ko? – paklausė mergina. – Aza, pasakyk, nes man įdomu dabar. – zyzė man ji ir niekaip neatstojo nuo manęs, o čia tokios įdomios varžybos. – Gal ir man su Zayn reiks, kada nors, kažką panašaus padaryt. Tik tu pasakyk iš ko susilažinot. – inkštė, sėdėdama šalia manęs.

- Tu lažintumeisi iš sekso? – ramiai paklausiau ir pasukau savo galvą į ją, o ji trumam išpūtė savo akis.

- Ohh... Čia jau įdomiau. – įsitempė labiau link manęs mergina. – Klok viską.

- Viskas paprasta, jei jis įspirs įvartį per šias varžybas, jis man daro šiąnakt, ką nori, o jei neįspiria, jokio sekso savaitę. – paaiškinau ir toliau žiūrėdama varžybas bei atsikvėpiau, kai pagaliau kamuolį kontroliavo priešininkai. Mažiau šansų Niall įspirt.

- Bet kai žiauriai. – nusijuokė Gigi. - O dar ypač, kai čia lažybos vyksta su Niall Horan, kuris sunkiai beištvertų savaitę be to. Dabar suprantu, ko jis čia uodegos neprisodina šiandien.

- Sakau aš tau, kad pasaka ne lažybos. - nusijuokiau.

- Tai tu taip dažniau daryk, tai gal bent 'Reva' labiau į priekį Niall išves, nes norės sekso su tavim, tai kals tuos golus.

- Tu tikiuos žinai, ką jis gali man daryt naktį tada?

- Neša į dideles pošlybes... – nutęsė. – Jam smagu bus. Na, o tau jau kaip aplinkybės susiklostys. – leptelėjo, o aš į ją pažiūrėjau su pokerface'u. – Kas? Gi teisybė. – sumurmėjo, pažiūrėdama į mane, o tada mano ausis pasiekė rėkimas.

Pažvelgiau staigiai į aikštelę ir pamačiau Niall, kuris staipėsi. Okey... Mirsiu aš čia šiąnakt. Jis specialiai prilėkė prie tribūnos, kurioj aš buvau, ir man mirktelėjo, o aš pavarčiau akis. Galėtų parodyt pakartojimą... Gal net ne jis įspyrė tą įvartį? Visa komanda pripuolė prie Niall ir jie ten džiaugėsi, o aš pradėjau svarstyt, ką jis man gali padaryt šiąnakt. Tikiuos ryt būsiu gyva, nes man pas gydytoją reik.

- Smagi naktelė nusimato tavo vaikinui. – juokėsi Gigi.

- Jo, užsikišk. – užtildžiau ją ir pavarčiau akis.

~ ~ ~ Niall pov. ~ ~ ~

Paskutinės varžybos praėjo puikiai, nes aš dar sugebėjau įspirt 1 įvartį, tad išvedžiau 'Reva' į priekį gerokai. Rezultatas buvo 0:2, bet paskutinėm minutėm Zayn sugebėjo dar pridėt vieną tašką prie rezultato, tad galutinis rezultatas – 0:3. Džiaugiausi, kaip niekad, nes šiąnakt galiu daryt Aza'i, ką tik noriu ir ji tik mano. Net neįsivaizduoju, nuo ko reik pradėt šią naktį ar vakarą... Šis vasaros sezonas uždarytas. Viskas. Visos varžybos sužaistos, o bendroj lentelėj mes esam 3, tad, manau, visai neblogai iš 11 komandų. Dabar turėsiu atostogas. Lengvai atšventėm rūbinėj, išgerdami alaus ir padurniuodami, o treneris buvo patenkintas mūsų šiandienos žaidimu.

Kadangi laimėjom, nusprendėm visi likt viešbuty, kurį radom netoli stadiono. Žinoma, mes varėm švęst viešbučio restorane ir visi gėrė daug. Tarp jų ir aš, nes šis vasaros sezoniukas buvo geras ir žymiai geresnis negu visi jau buvę. Mergina sėdėjo man ant kelių, kai mes visi sėdėjom prie gan didelio stalo, o mus aptarnavo. Azalea atrodė laiminga dėl manęs, bet ji net nežino, kas jos laukia naktį. Mes ėjom linguodami ir besijuokdami iš visko iki kambario. Jaučiausi lyg prigėręs daug labai, nors išgėriau visiškai ne daug.

- Niall, ką tu darysi man šiąnakt? – išgirdau šviesiaplaukės balsą, kai mes jau buvom kambary, o dabar jau buvo po vidurnakčio šiek tiek.

- Išpisiu, kaip ir pati norėjai. – atsakiau ir įkėliau fotkę į 'IG', kad laimėjom ir bla bal bla...

- O jei rimtai? – paklausė ir pajaučiau, kaip ji atsisėda ant mano liemens.

- Ekspromtu kažką. Nejau bijai? – galiausiai pažiūrėjau į ją. – Mes gi mylėjomės daugybę kartų jau, o tu esi pantera pas mane.

- Idiotas. – sušnabždėjo.

- Girdėjau. – vėl pažvelgiau į ją, kai atitraukiau akis nuo telo. – Džiaukis, kad mes čia, o ne bute, nes ten tai... Oj, kaip patiktų tau ši naktis, nes turiu ir antrankių, ir dar visokių dalykėlių seksui. – pošlai pažiūrėjau į ją.

- Mažiūti, aš turiu tave įspėt, kad mes ryt dar važiuojam pas gydytoją, tad negali visiškai daryt su manim, ką nori. – mirktelėjo, o aš padėjau telefoną toliau nuo mūsų, ir apverčiau mus, tad dabar buvau virš merginos.

- O aš ir galvojau, kad kažkaip seniai tu ten jau buvai. – nuvilkau jos palaidinukę, o ji nesipriešino man visiškai, o kaip tik pradėjo nurenginėt mane.

- Niall, gana tu kalbų geriau daryk, ką nori. – pabučiavo mano lūpas, o jos žodžiai mane sujaudino visiškai.

~ ~ ~ Azalea pov. ~ ~ ~

Jis šįkart elgėsi grubiau, bet man netgi jo toks grubumas patiko. Jis jautė ir žinojo, kurioj vietoj noriu jo glamonių. Nieko netikėto ir ypatingo Niall man nedarė, nes sakė padarysim kažką įdomaus, kai man nereiks pas gydytoją. Tad už tai aš jį dievinu, kad jis supratingas. Mes tiesiog mylėjomės, tačiau šiek tiek grubiau ir stipriau. Sukandau stipriai savo apatinę lūpą, kai jis įėjo į mane giliau, bet buvo velniškai gera, nes pasiekė tą tašką, kuris teikė tiek daug malonumo mano kūnui. Ant mano kaklo liko tuzinas meilės žymių, o Horan nugara sudraskyta, nes grubus seksas mane veikia jo nugaros draskymu, tačiau žinau, kad jam tai visai patinka.




"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now