Kadangi pažadėjau tai įkėliau, nes sulaukiau nuomonių!
Niall pov.
- Negalvojau, kad viskas ant tiek sumauta. Bet tas bernas tai ne idiotas, bet va tu tai konkretus. Nafik, reikėjo krušt kažkokią bobą, kai žinojai, kad turi Aza'ą? Tipo susilaikyt negalėjai?
- Nu, tai ji ten trumpu sijonu buvo... – kažką sapaliojau. – Dar sugundė...
- Idiotas iš didžiųjų raidžių esi. – ir vėl atsigėrė alaus Malik, o tada toliau tęsė. – Galvojau, kad įklimpai į kokį mėšlą, bet ne tokį. Pats kaltas dabar.
- Tai blogiausia, kad dar bus teismas per jos motiną, o, kaip ten viskas baigsis, kai Aza manęs nekenčia, neįsivaizduoju... – atsidusau ir pažiūrėjau į jį.
- Įklimpai į gilų šūdą, bro. Tu bent ją myli?
- Tu nepatikėsi, bet nuolat apie ją galvoju. Ypač, kai nesam kartu, man įdomu, ką ji veikia, su kuo ji, ar jai liūdna ir panašiai.
- Pasakysiu, kad įsimylėjai ją iki ausų, nors gi sakei neįsimylėsi. – nusivaipė Zayn, primindamas man mano žodžius, sakytus jau seniau.
- Iš pradžių, aš nieko ir nenorėjau su ja rimto ir tikrai nemeilės, o dėl viso šito sutikau, nes jos tėvas žadėjo sumokėt, jei prablaškysiu jo dukra nuo rutinos. Tačiau dabar ir pats matai, kas čia vyksta.
- Be jos tu miręs. Bent bandei su ja kalbėtis po to? – paklausė jis.
- Vijausi ją iškart, kai tik pradėjom pyktis, bet ji apie tai net kalbėt nenorėjo ir manęs į kambarį neįsileido. Prirašiau krūvas žinučių, bet ji neatrašo ir nekelia.
- Tai aišku čia būtų net ir lopui, kad ji pyksta ir ignorins tave. Lauk teismo, manau. Tuomet pamatysi ar ji kažką jaučia tau. – siūlė juodaplaukis.
- Tai nieko kito ir nelieka. – sutikau su juo ir atsigėriau savo alaus.
Surūgusios nuotaikos važiavau į savo butą, pastačiau automobilį garaže. Pasisekė, kad čia prie buto priklausė ir garažas, tad galiu laikyt savo mašiną ir motociklą. Lipdamas laiptais viršun, dar patikrinau pašto dėžutę, kurioje radau laišką, tad jį pasiėmiau ir lipau toliau. Laiškas iš teismo įstaigos. Atsirakinau duris ir, nusiavęs batus, puoliau skaityt, ką ten rašo. Daug mėšlo buvo prirašyta, tad man buvo svarbi data. Šį ketvirtadienį bus posėdis, tad turėsiu dalyvaut.
Aza sakė, kad gins ir bus mano pusėj teisme, bet dabar mes tai susipykę... O kas bus jei ji nuspręs meluot dėl to, kad ją įskaudinau ir pridirbau daug šūdo? Jei jos mama įtikins ją meluot dėl visko absoliučiai, mane gali pasodint arba skirt baudą. Neėmiau visiškai apie tą teismą į galvą, kai žinojau, kad Azalea sakys teisybę, bet dabar... Dabar bijau, kad ji nepripasakotų melo, kad aš ją prievartavau.
Jai turbūt buvo ne itin malonu mane matyt mieste, kai ji pati vaikščiojo su tuo tipu, juokėsi ir darė panašius dalykus, kas atrodė baisiai ir šlykščiai iš mano pusės. Aš velniškai tikiuosi, kad ji mane vis tiek myli ir sakys viską, kaip buvo. Gi meilė taip greit negali išblėst, nes aš pats ją dar tebemyliu ir negaliu išmest iš galvos...
~ ~ ~ Kitą dieną ~ ~ ~
Azalea pov.
Šiandien ryte mama jau lakstė, nes pagaliau viskas buvo patvirtinta dėl tesimo, kuris vyks, o aš ten eit visiškai nenoriu, nes vėl matysiu tas mėlynas akis, kurioms sunku ir atsispirt. Jo akys mane prikausto, o užsispoksojus ir paskęst jose galima. Teismas jau po 3 dienų su šia. Dabar esu visiškai pasimetusi dėl to. Aš sakiau, kad būsiu tik Niall pusėj ir sakysiu visą teisybę, bet kai jis mane šitaip įskaudino... Kodėl jis negali kentėt irgi?
Noriu, kad jis kęstų skausmą, ir dar stipresnį, negu aš jaučiau. Tegu pakenčia bernužėlis, o aš jo nekenčiu dėl visko dar labiau. Užtat, Eden visiškai kitoks. Jis nevaidina ten kažko ir nėra pasipūtęs, bet jis manęs netraukia. Galbūt per mažai laiko praėjo po išsispyrimo su Niall? Prisirišau ant tiek prie to blondino, kad sunku ir atsikabint nuo jo. Jis tarsi burtų pagalba mane prisirišo prie savęs ir nenori paleist. O dar tiek daug suknistų dalykų primena jį, pradedant nuo dainų...
Mama man kvaršina galvą, kad sakyčiau, kuo daugiau blogų dalykų apie Niall, ir net susigalvočiau, ką sakyt faktas po fakto apie jį, tačiau aš taip negaliu. Meilė dar neišblėso ir noriu jį ginti. Galbūt būtų viskas pasikeitę, jeigu būčiau jį vakar pamačiusi su kokia nors šliundra, tačiau jis tik su savo futbolo komanda pietavo. O mane mintys apie jį baigia nudėt, kad ir kaip norėčiau apie jį negalvot tiesiog negaliu.
Užmerkiau akis trupam, sėdėdama lauke, ir įsivaizdavau Niall. Tokį karštą be marškinėlių, kaip liečiu jo presą ar tuos šviesius plaukus, kaip jis grubiai arba švelniai bučiuoja mano lūpas, o tada palieka daugybę žymių ant mano kaklo odos, o aš nesivarginu jų paslėpti. Aš esu jo amžiams, nes permiegojau su juo, o jis atėmė mano skaistybę. Net apie tai galvodama, galiu patirt orgazmą man atrodo.
Bet kai prisimenu, ką blogo jis man yra padaręs, kiek kartų yra įskaudinęs, ir dar koks mėšlas vyko vaizduotė iškart dingsta ir aš būnu pikta ant jo. Tačiau po kelių akimirkų aš vėl jį įsivaizduoju tokį karštą ir aistringą. Aš trokštu jo. Mano kūnas jo nori, kad net nustumia blogas mintis ir prisiminimus apie jį į šalį, o primena tik puikius ir karštus. Jo prisilietimai degindavo mano odą ir siuntė milijonus šiurpuliukų mano kūnu... Aš negaliu be jo.
Dar pasėdėjusi kieme, ėjau atgal į namą, nes mintys baigia mane nudėt, o ypač, kai prisimenu, kad už šios mūsų tvoros matydavau Niall. Prisimenu, kaip pirmąkart gyvenime jį pamačiau. Jis atrodė toks blogas ir karštas, tačiau dabar žinau, kad jis gali būt ir tobulas romantikas, kuris žino, ko reikia merginoms. Jo tos visos pošlybės ir kiti dalykai... Horan varo mane iš proto, šitą dalyką puikiai supratau.
- Apgalvojai jau viską dėl teismo? – paklausė auklė, kai aš stumdžiau savo maistą lėkštėje iš vienos pusės į kitą.
- Galvoju nuolat apie tai, o nežinau, ką daryt. – ir toliau su šakute žaidžiau lėkštėje.
- Apgalvok teigiamus ir neigiamus dalykus su juo. Gal tai padės nuspręst? – siūlė.
- Bandžiau ir nepadėjo. – padėjau šakutę lėkštėje. – Jis man tobulas, bet, kai prisimenu, kiek kentėjau per jį, atšoka noras dėl visko.
- Jauti jam kažką? – paklausė rūpestingai.
- Pyktį. Tiksliau nekenčiu jo.
- Tikiuos žinai, kad nuo neapykantos iki meilės vienas žingsnis? – paklausė Rosie, sėdėdama priešais mane prie mūsų virtuvinio stalo.
- Žinau. – šyptelėjau, palinkčiodama ir pažiūrėdama į auklę.
- Bent pavalgyk, o tai vėl atsidursi ligoninėj, nes nusilpsi, o to nereik, nes per teismą turi būt stipri. – pareiškė šypteldama.
- Kad apetito nėra. – nustūmiau nuo savęs lėkštę.
- Tavo mama, užtat pažiūrėk, kokia laiminga tik straksi ir straksi. – prajuokino mane auklė, pasakydama tokius žodžius.
- Aha, čia dėl to, kad aš nebe su Niall. – pavarčiau akis. – Jai gi jis nepatinka, todėl ir laiminga.
- Tu žinojai, kad ryt brolis atvažiuos su žmona ir vaiku pietų?
- Ne..? – nutęsdama pasakiau.
- Tai sužinojai dabar. Pabandyk, pakalbėt su broliu ar jo žmona. Galbūt jie padės ar patars. – siūlė Rosie, o ši mintis man visai patiko, nes brolis žino apie mane viską. O Eva išties draugiška mergina, tad gal pasiseks.
- Šita mintį užskaitau. – pažiūrėjau į Rosie, o ji šyptelėjo.
Jau net 80 dalis ^^ Dėkui už visas paliktas nuomones! Jūs nuostabios bei jūsų nuomonės <3
KAMU SEDANG MEMBACA
"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarĮsivaizduok šaltį, minusinę temperatūrą, kad net tavo venose esantis kraujas, kvėpavimas ir širdis nustoja funkcionuoti, o kūnas tiesiog sušąla į ledo gabalą. Ar gali įsivaizduoti tai? Turbūt nė vienas nežino, koks jausmas būti užšaldytam po ledu. A...