Azalea pov.
Pabudau būtent tada, kai saulė pradėjo šviesti man į akis, tad dėl to atsikėliau. Nežymiai pramerkiau akis, o po to ir vėl jas užmerkiau. Pasirąžiau šiek tiek. O tada protas man atnešė, kad užmigau vakar vakare to blondinuko glėby. Pramerkiau staigiai akis ir apsidairiau. Horan jau nebebuvo mano kambary, o aš vis dar buvau susisukusi į tą patį pledą, kaip ir vakar bei su drabužiais.
Man įdomu, kada jis išėjo? Ar mano mama matė mane miegančią su Niall? Jei matė, tai bus žiauriai „smagu" tuomet ir turėsiu klausyt, koks Niall blogas ir panašiai, nors jis su manim elgiasi pakankamai gražiai ir nėra toks jau didžiulis chamas, kokiu jį visi laiko.
Kiek girdau namie tylu, tad arba visi leidžia man miegot, kas būtų keista, arba nieko nėra. Susiradau savo prakąstą obuolį ir įjungiau. Buvau gavusi pranešimą, bet iš pradžių pažvelgiau, kiek valandų. Buvo 11:23AM. Gerai... Pamiegojau šiek tiek. Po to iškart atsidariau tą gautą pranešimą.
N: Sor, kad išėjau vakare, bet su tavo mama aiškintis, kodėl tu miegi ant manęs, nenorėjau, mažute ; ) xxx
O čia kas dabar? Tipo jis man bučinukus siunčia? Jėzz... Kažkodėl nujaučiu, kad su Niall nepavyks tik bendraut, kai jau gaunu per sms bučkių iš jo... Ir į kokius dalykus aš veliuosi visad? Norėčiau pamatyt Hazel. Įdomu ar ji per 11 metų pasikeitė? Reiks jai šiandien paskambint, nes poryt man ir vėl gydytojų diena, kuri knisa mano gyvenimą.
Nuėjau po dušu, po to apsitvarkiau ir prisivalgiau. Rosie rado Hazel numerį ir aš jai paskambinau. Žinoma, iš pradžių ji neatpažino, kas skambina, bet kai pradėjau jai apie viskas kalbėt, ji prisiminė, tad mes varysim į miestą kavos per pietus. Spėju neatsišnekėsim, jeigu ji vis dar tokia pati linksma ir draugiška, o ne kaip Kian su Vanessa. Išvis tie tai pasikeitę...
Išsiruošiau į miestą ir išvariau su metro. Priėjau prie mūsų susitikimo vietos, o ten jau stovėjo neaukšta, smulki, rudaplaukė mergina. Ji tik plaukus patamsino, bet šiaip atrodo tokia pati.
- Hazel! – surėkiau, o ji atsisuko į mane, bet jos veide buvo plati šypsena.
- Eina sau, Aza! – tarė rudaplaukė ir mes apsikabinom ir svyravom lyg pingvinai kokie. – Labas, labas! Galvojau, nepasimatysim daugiau.
- Sveikutė. – šyptelėjau, kai pasileidom. – 11 metų.
- Yeah, daugokai. – nusijuokė. – Bet, kai tau fainai tu vis dar taip pat atrodai, o tuo tarpu aš... Tu pažiek susenus kokia esu.
- Tu juokauji? Atrodai puikiai!
- Melagė likai tokia pati.
- Nesikeičiu. – nukrizenau. – O kaip tu? Vaikinas? Gal jau ir vaikų turi?
- Pff, svajok, Aza. Vieniša, kaip vilkas sėdžiu. – nusijuokė mergina ir tipenom mudvi iki 'Nando's'. – Išvis, kiek laiko jau tu..? - nutęsė, bet aš pagavau apie ką čia ji.
- Virš mėnesio ir patikėk čia skiriasi viskas.
- Gal... Ką žinau, aš to nepastebiu. – nusijuokė. – Dirbu ir dirbu.
- Kuo dirbi?
- Apskaitininkė. Knisa tas darbas, bet bent uždirbu normaliai. – įėjom į kavinukės vidų ir abi užsisakėm kavos. Aš pasiėmiau balintą, o Hazel juodą. Sėdėjom prie staliuko ir tęsėm savo pokalbius apie viską.
- Matei Kian ir Vanessa? Tie gi susimetę gyvena.
- Žinau. – pavarčiau akis ir gurkštelėjau kavos. – Ir mačiau bei dar nutikimų turėjau ten su jais.
KAMU SEDANG MEMBACA
"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarĮsivaizduok šaltį, minusinę temperatūrą, kad net tavo venose esantis kraujas, kvėpavimas ir širdis nustoja funkcionuoti, o kūnas tiesiog sušąla į ledo gabalą. Ar gali įsivaizduoti tai? Turbūt nė vienas nežino, koks jausmas būti užšaldytam po ledu. A...