Azalea pov.
- Nori gal pašokt? – pasiūlė rudaplaukis.
- Galim. – šyptelėjau sutikdama, tad jis mane apsikabino per liemenį ir nusivedė tarp daugybės kitų, šokančių žmonių.
Man vienodai šviečia, ką dabar pagalvotų Niall, pamatęs mane šokant su šiuo vaikinu. Pats kaltas, kad išsivilko rūkyt ir kaip sakant, jam nerūpi santykiai ar merginos kažkam rimtam. Tad kodėl aš negaliu pašokt, jei man pasiūlė? Galbūt aš pati noriu pagaliau rimtų santykių, o ne Horan žaidimų?
Atsidūrėm tarp daugybės žmonių ir Mario uždėjo savo rankas ant mano liemens, prisitraukdamas mane arčiau savęs. Dek, Niall! Nenori manęs turėt, tai ir neturėk. Pats kaltas. Aš mergina ir noriu viso to mėšlo...
~ ~ ~ Niall pov. ~ ~ ~
Grįžau, parūkęs su Zayn, atgal į klubą, nes Malik pasipūtusi pana nemėgsta, kai prie jos rūkoma. Atėjom prie staliuko, bet prie jo buvo tik Gigi, o Aza'os nebuvo. Kur dingo mano mažutė?
- Kur Aza? – sėsdamasis prie staliuko, paklausiau.
- Nežinau. – sumurmėjo Gigi. Ir kodėl man tai neša į blogą pusę..? - Ji paprašė manęs nueit paimt jai cola'os, o kai grįžau jos nebebuvo čia. – pridūrė.
- Prateriojai ją. – subumbėjo Zayn, gurkšteldamas savo gėrimą.
- Neknisk proto. – bambėjau ir mąsčiau, kur ji galėtų būt. Gi tikrai neišėjo viena.
- Gi į ją žiūrėjo. – leptelėjo juodaplaukis. – O tu asilas ir nepastebėjai to, nes matai tik tai, kas tau kojas skečia.
- Kas toks žiūrėjo?! – sugriežiau dantim, nes rimtai susinervinau.
- Matytas, bet nežinau. – atsakė Gigi.
- Kaip tai?! – jau pakėliau balsą.
Man neramu, kad Aza gali priimt ne tokį sprendimą, ar ko nors prisidirbt.
- Nepažįstu aš visų bernų, kai turiu savo Zayn. – prisiglaudė arčiau jo mergina.
- Turbūt ji čia kažkur. Gal tualete kokiam? – pamąstė garsiai Malik.
Tai to dar ir trūko, kad kažkas ja pasinaudotų tualete...
- Turėtų. – pakilau nuo kėdės.
Išgėriau paskutinį gurkšnį viskio ir ėjau ieškot savo Aza'os. Ji negali dingt nuo manęs. Dabar pilnai suprantu, kokia ji pikta turėjo būt tąkart, kai aš ją palikau ir pats buvau tualete su ta merga. Praėjau pro krūvas besilaižančių porų, o akimis ieškojau blondinukės. Pasisekė, kad jos suknelė čia tokia viena ir ji išsiskiria tarp kitų. Norėčiau, taip blogai nuimt nuo jos tą suknę...
Mano akys susifokusavo ties pora šokančia viduryje kitų žmonių. Ne, ji to nepadarytų... Mano Aza... Mano Aza šoka su kažkokiu mulkiu, kai aš turėčiau būt jo vietoj, ir tik aš turėčiau su ja šokt. O išvis ją liest galiu tik aš, o ne kažkoks pirmas pasitaikęs mulkis... Ji – mano!
~ ~ ~ Azalea pov. ~ ~ ~
Šokau ir toliau su Mario, nors tai priminė lengvus judesius. Kai rudaplaukis mane apsuko, mano akys susitiko su tom ryškiai mėlynom. Mačiau, kad blondinas buvo piktas ir tiesiog virė pykčiu. Spėju, kad prisidirbau...
Nustojau šokt ir tiesiog žiūrėjau į Niall. Jo akyse tiek daug visko: pyktis, nusivylimas, o dar ir kažkas tartum liepsnoja ir žaibuoja. Ar jis manęs pavydi kitam vaikinui?
KAMU SEDANG MEMBACA
"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarĮsivaizduok šaltį, minusinę temperatūrą, kad net tavo venose esantis kraujas, kvėpavimas ir širdis nustoja funkcionuoti, o kūnas tiesiog sušąla į ledo gabalą. Ar gali įsivaizduoti tai? Turbūt nė vienas nežino, koks jausmas būti užšaldytam po ledu. A...