Pasileiskit dainą, padės įsijaust labiau į... ^^ ( :D) Ir replay ;)
Azalea pov.
- Seniai grįžai? – paklausė ir pamaišė kažką keptuvėj ir vėl. – Kažkaip negirdėjau tavęs, kaip parėjai.
- Tai aš tyli. – leptelėjau ir įėjau į virtuvę.
- Nepasakyčiau, kad labai tyli. – leptelėjo.
Kaip suprast? Daba tai jis manęs negirdėjo visiškai, bet pajuto mano besaikį spoksojimą į jį.
- Kuria prasme? – pakėlusi antakį, žiūrėjau į jį, nors jis stebėjo maistą. Išties, kvepia tai beprotiškai gerai.
- Sekso metu, kai dejuoji, tu būni lyg pantera. – su dirty smile'u pažiūrėjo į mane, o mano skruostai užkaito ir tapo raudoni vos per kelias sekundes. Kaip niekad greitai.
- Niall! – suzyziau.
- Kas? Gi tiesa, bet nebijok man tai patinka. Labai net. – pridūrė dar.
- Aš patylėsiu dėl to. Niekad negalvojau, kad moki gamint. – priėjau dar arčiau jo.
- O tu ką galvojai nemoku? – nusijuokė ir pažiūrėjo į mane, laikydamas rankoje mentelę. – Nutariau vienas gyvent, tad turiu mokėt, bent kažką gamint.
- Khkmm? – prunkštelėjau ir su pokerface'u žiūrėjau į jį.
- Atleisk, dabar su tavim. – pabučiavo mano skruostą, kai pataisė savo žodžius.
- Tavo laimė, kad pasitaisei. Ką tu čia gamini? Nes bele kaip gerai kvepia. – pažiūrėjau žemyn į keptuvę.
- Čia jūros gėrybes tokioj košėj, bet turėtų būt skanu. Specialiai dėl tavęs mėsos nedėjau. – pasigyrė Horan.
- Šaunuolis, bet gali ir dėt, nes aš kažkaip pradėjau viską valgyt per kažką... – nutęsiau.
- Nu, tik nebandyk sakyt, kad tai mano kaltė, nes pripažink, kad skanu.
- Aš pasilaikysiu sau, kas man skanu, o kas ne. – nusijuokiau, o Niall išjungė keptuvę, o tada paėmė lėkštes ir pradėjo dėt maistą į jas.
Horan paruošė mums vakarienę, tad atsisėdom valgyt. Išties, buvo žiauriai skanu, kad baigiau apsivalgyt ir erzinau Niall, kad jis dabar pastoviai gamins. Tvarkiau virtuvę po mūsų pietų pavalgymo, nes vaikinas ir taip gamino, tad man kažką daryt irgi reikia. Prigyriau savo šviesiaplaukį, kad jis išties geras kulinaras, tad jis labai vaidino, kad yra profas jau. Nors man labiau buvo juokinga iš jo, bet nesijuokiau, o tik grožėjausi tuo.
Mano vaikinas nuėjo praustis, o aš neturėjau, ką gero veikt, tad sėdėjau prie savo prakąsto obuolio, bet man tai labai greit pabodo. Pastačiau telefoną kraut, nes kažkaip jis „stebuklingai" išsikraut baigė. Girdėjau, kaip Niall prausiasi, tad sliūkinau į vonią pas jį. Man tik vienai labai liūdna. Nusiėmiau tik savo megztuką, kai tik įtipenau vidun į vonią. Horan net manęs nematė, nes buvo nusisukęs ir nieko negirdėjo, nes dušo kabinos durys buvo uždarytos.
Priėjau arčiau ir atsidariau tas duris, o tada įlipau į vonią su visais drabužiais. Uždariau dušo kabinos duris, kad neprilietume vandens į vonios kambarį, nes dar paskęsim ar kaimynus apliesim, o to nereik. Vien matyt jį nuogą... Dieve, aš jau drėgna ten nuo minčių ir vaizdų. Jo plaukai buvo sukritę nuo vandens jam ant kaktos, o kūnas... Palinkau į priekį ir pabučiavau jo petį taip ir pati sušlapdama su likusiais drabužiais.
- Kažkas neiškentė... – su dirty smile'u pasuko galvą į mane Niall ir, žinoma, tuo pačiu paerzindamas. Jis gi nebūtų Niall, jei neerzintų manęs.
Blondinas mane įtempė po dušo srove, tad po kelių sekundžių tapau šlapia, šlapia, kaip po gero lietaus. Nuo mano plaukų upeliu tekėjo vanduo, kaip ir nuo Niall. Tad jis pasisuko į mane, o tada jo vienos rankos pirštai atsidūrė ant mano skruosto, o dar po sekundės pajaučiau ir jo lūpas ant savųjų. Iškart atsakiau į jo bučinį, o savo rankas užkėliau ant jo kaklo, prisitraukdama arčiau savęs vaikiną.
- Galėjai nusirengt iškart. – nusijuokė, kai vos atsitraukė nuo mano lūpų, tad mudu įkvėpėm oro, o tada vėl puolėm bučiuotis, kaip neatsibučiavę.
Jo kūnas buvo toks karštas visur, kur tik mano rankos keliavo. Mėlynakio liežuvis gaudė manąjį, bet šįkart neprigavo, tad jis padūsavo dėl to, o aš išsišiepiau. Jis pradėjo bučiuoti mano kaklo odą ir jaučiau, kaip silpnai sukando mano odą, palikdamas žymią, kuri bus tikrai ryški. Man nerūpi, o vis tiek esu tik jo. Niall rankos nubėgo prie mano liemens ir jis nutempė mano kiaurai šlapią maikę nuo kūno, kuri buvo sunki, nes prisigėrė vandens.
Mano rankos nukeliavo žemyn jo liemeniu ir sustojo ties juo. Apsilaižiau savo lūpas, kurios buvo šlapios nuo dušo srovės. Lėtai ranka jį apglėbiau ir pajudinau savo delną aukštyn ir žemyn. Niall keistai į mane pažiūrėjo su viena iš savo pošlų šypsenų, tačiau nieko nesakė, kai aš žiūrėjau į jį, klausiamu žvilgsniu. Pabučiavau jo lūpas ir tuomet pradėjau imtis šio darbelio su savo ranka.
Vaikinas sudejavo man per bučinį, dėl ko aš išsišiepiau lyg nesveika. Buvau visa šlapia ir nuo mano kūnu tekėjo daug vandens. Man patiko stebėti jį, kai jis patiria tiek malonumo vien nuo mano rankų darbo. Tai užveda ir kitiems dirty dalykams, o ypač su pačiu Niall Horan. Po kelių minučių jis išsiliejo ir mano ranka buvo lipšni, tad nusijuokiau ir ją nuploviau.
- Nori to čia ar vis dėlto lovoj? – paklausė jis, apsilaižydamas savas lūpas, o aš trumpam susimąsčiau.
- Lova kažkaip mane labiau vilioja. – mirktelėjau Horan, o tada pasirėmusi į kabinos duris, nusiėmiau savo sijoną, kuris taip pat buvo šlapias ir sunkus.
Blondinas iškart išjungė vandenį, o aš šiek tiek nuspaudžiau iš savo plaukų vandenį, nes jie buvo tokie sunkūs. Atidariau kabinos duris ir išlipau. Nusiėmiau ir savo apatinius, nes jie buvo šlapi, o man jų lovoj tikrai nereiks. Numečiau juos kažkur duše. Pridarysiu sau darbo, bet... Visa šlapia ir nenusisausinusi rankšluosčiu, tipenau iki miegamojo lovos. Dar vos nepaslydau ir neišsitėškiau, bet man laaabai pasisekė, kad iš paskos man ėjo Niall ir spėjo sugriebt manęs iš alkūnės.
- Jėzau, nedek noru šitaip, nes bus traumų po to ir negalėsim to daryt. – juokdamasis kalbėjo, o aš pašnairavau į jį. – Aš gal tave panešiu, nes dar vėl sugalvosi nukrist. – kalbėjo Niall ir, pakėlęs mane nuo žemės, panešė, kokius 5 metrus, iki lovos, nors galėjau ir nueit pati.
Viskas vyko taip greitai, kad šįkart net pati nespėjau gaudytis. Supratau vieną, kad Niall nori manęs greitai, o aš bijau, kad paskui būsiu ligonis po to sekso ir nepaeisiu... Bet aš klydau, kai jis švelniai įėjo į mane, vos tik pats užsidėjęs apsaugą. Šįkart užkėliau savo kojas ant jo liemens, o rankas laikiau ties jo kaklo ir vis perbraukdavau per jo rankas ar plaukus, kurie buvo vis dar žiauriai šlapi, su savo pirštais.
- Paklausiu keisto klausimo, ar tu, kada nors, būni nedrėgna nuo manęs? – paklausė ir tuo pat metu įėjo giliau į mane.
Kadangi mano kojos buvo ant jo liemens, jis galėjo įeiti į mane dar giliau, o aš džiaugiausi, kad man neskaudėjo. Kai išgirdau jo klausimą mano skruostai užkaito ir nutraukiau mūsų akių kontaktą.
- Būnu, būnu. – atsakiau. – O pas tave, kada nors, nebūna sąmyšio apatiniuose, kai būni netoli manęs? – paklausiau taip pat.
- Visada būna, nes tu tokia karšta ir dar sexy pantera. – jis tai pasakė iškvėpdamas ir pagaliau pradėjo normaliai judėti manyje.
Jis mane paerzino, bet nekreipiau į tai dėmesio visiškai, nes man rūpėjo tikrai ne tas šiuo metu. Sudejavau jo vardą turbūt keliasdešimt kartų. Žinau, kad jam patinka tai girdėt, nes jis įeidavo į mane vis grubiau, kai ištardavau jo vardą.
Dievas mane nubaus už dirty dalis :D Bet jos Jums patinka, ane? Kaip dalytė?!
P.S. Dainą pasileidot???
KAMU SEDANG MEMBACA
"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarĮsivaizduok šaltį, minusinę temperatūrą, kad net tavo venose esantis kraujas, kvėpavimas ir širdis nustoja funkcionuoti, o kūnas tiesiog sušąla į ledo gabalą. Ar gali įsivaizduoti tai? Turbūt nė vienas nežino, koks jausmas būti užšaldytam po ledu. A...