-77-

2.4K 239 59
                                    

Azalea pov.

Likau nakvot pas Niall, praėjusią naktį, ir išsimiegojau puikiai. Kadangi šiame bute nebuvo maisto, išvažiavom pavalgyt į miestą ir, žinoma, ta mis tobulybė sumokėjo, nes sakė neleis savo merginai už jį mokėt. Jis užsispyręs kartais būna per daug. Galėtų leist ir man kartais sumokėt, nes tuomet jaučiuosi jo išlaikoma. Grįžusi namo, su mama nekalbėjau, nes mes ir taip nebekalbam, o, jei ir kalbėtume, mūsų kalba būtų, kad aš akla meilėj ir bla bla bla... Tai kam to reik?

Pavalgiau Rosie gamintą troškinį be mėsos, o tada išgėriau visus vaistus, kuriuos turėjau išgert. Namie neužsibuvau ilgai, nes Horan atvažiavo manęs pasiimt, tad išlėkiau iš namų niekam nieko nesakiusi. Blondinas šįkart važiavo iki varžovų stadiono pats su savo mašina. Jis nesakė, kodėl nenorėjo važiuot autobusu su visa komanda, bet nesidomėjau tuo, kol kas.

Niall nusivilko pas kitus į rūbinę persirengt, o aš susirašiau su Gigi, kurios paklausiau, kur ji yra. Mudvi susitikom prie pagrindinio įėjimo ir cypavom apsikabinusios, kol kiti žmonės keistai spoksojo į mumis. Nusprendėm eit į savo vip vietas, kur mus praleido apsauga, tad aš nusprendžiau nusifotkint su Gigi atsiminimui, o ji sutiko, tad pyškinau nuotraukas.

Šiame stadione dar nė sykio nebuvo, bet jis buvo žymiai didesnis, nei 'Reva'os stadionas. Žmonės po truputį rinkosi, o mes su Gigi spoksojom į savo vaikinus, kurie apšilinėjo, nes bus pirminėj sudėty per šias varžybas. Šįkart 'Reva'os komandos futbolininkai atėjo į aikštelę pirmieji, o aš spoksojau į Horan. Gerai, kad blondinas manęs nemato tokios apsiseilėjusios dėl jo.

- Šitie priešininkai aršiau atrodo. – leptelėjo Gigi, kai mudvi pažvelgėm ir į priešininkų futbolininkus.

- Meh... Niall karščiau atrodo. – numojau ranka, o šviesiaplaukė pradėjo žvengt, bet aš nepagavau iš ko.

- Durne, gi sakiau aršiau, o tau kas galvoj? – pro juoką kalbėjo.

- Nu, pasigirdo blogai, be to Niall karštas, o priešininkai man neįdomūs. – išsišiepiau su dirty smile'u.

- Jėzau, nedaryk to prievartautojo žvilgsnio. – pavartė akis ji.

- Čia per Niall. – subambėjau.

- Žiūriu visur Niall. – sumurmėjo.

- Taip, nes mes esam pora ir aš jį myliu, o jis myli mane. – aiškinau viską, jau gan užsivedusi kalbėjimui.

- Nemirk tik, nes man vienai liūdna čia bus sėdėt tarp kitų diedų ir bobų. – kalbėjo. – Tu pažiūrėk, jie net mojuodami, kokie sexy. – pakilnojo antakius Hadid, o mes tuomet atmojavom vaikinams.

Pagaliau į stadioną susirinko beveik visi žmonės. Buvo ir laisvų vietų, bet turbūt ten vietos nenupirktos. Abi komandos nulindo į rūbines, kur turbūt treneris sakys kalbas, planus, patarimus. Tikiuos 'Reva' laimės pagaliau, nes senokai jie kažką jau ir laimėję yra. Spėju, kad atrodžiau tikrai pametusi galvą dėl Niall, kai jis ėjo prie kito kapitono ir teisėjų, kurie teisėjaus šįvakar.

Varžybos prasidėjo su teisėjo švilpuku ir jas pradėjo 'Reva'. Mes su Gigi laidėm gerkles, kai Niall ar Zayn buvo arčiau mūsų tribūnos, o rėkėm tai tikrai nesąmones, kaip, pavyzdžiui, spirk gražuoliuk ir panašius dalykus. Net į mumis kitos mergos su pavydu žiūrėjo, o vyrai tai mirksėt pradėjo, kurie buvo visiški seniai ir mūsų tikrai nedomino. Šios rungtynės buvo sunkokos, nes buvo daug blokavimų iš priešininkų, tad Horan sunku buvo ir ką ten daryt su tuo kamuoliu.

Rezultatas buvo 0:0 ir baigėsi 45 minutės, tad buvo pertrauka. Visi futbolininkai nuėjo į rūbinę, o mes su Gigi pėdinom į tualetą. Buvau tragiškai susivėlus, tad pasisekė, jog mergina turėjo šepetį rankinėj, tad galėjau išsišukuot plaukus ir būt nesusivėlus.

"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora