Azalea pov.
- Taigi nešalta. Eikš. – ištiesė į mane savo rankas.
- Tu gali eit, o aš čia pasėdėsiu ir pažiūrėsiu, kaip tu šąli tam vandeny. – pamojau ranka.
- Einam tik! – Niall priėjo arčiau manęs ir pasilenkęs paėmė mane už liemens, o tada pastatė ant kojų.
Įsitikau dar kartą, kad jeigu jis kažko užsigeidžia ir nori, jis tai pasiekia ir jam neįdomu, ką ten čiauška ar burba kiti. Jis daro, tai ką nori. Tempėsi jis mane prie to vandens, nors aš ten įsirėžusi visa buvau, kad tik neatsidurčiau vandeny. Man vanduo kelia ne kokius prisiminimus, o ypač šaltas vanduo, nes man tai primena ledą. Norėjau ištrūti iš Niall,kuris laikė stipriai mane už rankos, tad mes ten vos nesistumdėm. Neįsivaizduoju, ką kiti žmonės manė, kai pamatė mus besistumdančius prie to vandens.
- Negi tau baisu? – paklausė Horan ir toliau temdamas link ežero, nors buvom nuo jo vos per kelis metrus.
- Taip! – surėkiau net.
- Taigi aš būsiu su tavim, tad nėra ko bijot. – vaikinas jau pats įbrido į vandenį.
- Ne-no-riu! – skiemenim surėkiau.
Šviesiaplaukis stipriau mane timtelėjo į save, tad aš atsitrenkiau į jį, o jis pargriuvo. Žinoma, aš kartu su juo ir net ant jo. Mano kojas palietė vanduo, kuris buvo šaltas. Sušalsiu! Niall pradėjo juoktis pats išdribęs vandeny, o tada dar pabučiavo mane. Bent nesušlapau visa.
- Šalta. – suzyziau po bučinio.
- Tu visad sušalusi. – pasakė, kaip faktą, Niall.
- Tai, kad čia tiesa. – pripažinau ir pagaliau atsitraukiau nuo vaikino.
Pasisekė, kad sugebėjau atsistot taip, kad nesušlapčiau dar daugiau. O jis gali čia maudytis, jei taip jau nori. Horan taip pat atsistojo ir brido giliau, o man užteko pabūt tik įmerkus kojas. Nemėgstu šalto vandens. Vaikinas ten taškėsi vandeniu, o po to ėjo atgal į krantą, kai aš jau sėdėjau, išsidrėbusi ant rankšluosčio.
- Nešaltas tas vanduo. – ranka perbraukė per savo šlapius plaukus jis.
Ant jo kūno buvo dar daug vandens lašelių, o jis pats visas šlapias. Nuo jo plaukų taip pat varvėjo vanduo. Man net žiūrint į jį, tokį sušlapusį, pasidarė šalta, tad, jei eičiau maudytis, pavirsčiau ledo kubeliu aš ten, o po to sirgčiau vasarą. O mane gydytoja nudėtų. Pažiūrėjau į Niall, kurio veide buvo velnio šypsena. Ir kas dabar bus? Kažkaip nujaučiu kažką blogo arba pošlo...
- Niall...- suzyziau. – Nežiūrėk į mane taip. – užsidengiau su delnais veidą, nes tikrai pasidarė nejauku.
- Kaip taip? – paklausė, o aš pro savo pirštus mačiau jo dirty smile'ą.
- Šitaip! – sucypiau, tačiau pajaučiau, kaip jo šlapia krūtinė prisilietė prie mano nugaros, kad net suvirpėjau. – Pablūdai! – surėkiau ir, kaip kokių traukulių ištikta, traukiausi nuo jo.
- Kas? Man šalta. – nekaltai kalbėjo vaikinas ir mane įsitraukė dar labiau į savo glėbį. – O tu šilta. – pridūrė.
- Gi sakei, kad aš visad sušalus. – suburbėjau.
- Dabar tikrai šiltesnė už mane. – pabučiavo mano kaklą.
~ ~ ~ Niall pov. ~ ~ ~
Mudu sugrįžom atgal į tą namelį, aš išsizyziau, kad Aza iškeptų blynų, nes jų labai užsimaniau, tad ji, žinoma, sutiko ir nuėjo jų kept. Kol ji darė tešlą ir kepė blynelius, aš nuo jos negalėjau atitraukt savo akių. Jos kūnas tobulas. Mes prisivalgėm, o po to sutvarkėm virtuvę. Išsidrėbėm kambary prieš teliką, kurį žiūrėjom, nors aš bučiavau Aza'os kaklą, kai ji gulėjo pusiau ant manęs.
Patvarkiau jos plaukų sruogą, kuri užkrito jai ant veido, kai ji pasisuko į mane. Mergina atsisėdo ant mano liemens pilnai, apžergdama mane, ir pradėjo bučiuot mane. Gaudžiau savo liežuviu jos liežuvį, tad kelis kartus pagavau, o ji nusišypsodavo. Blondinukės rankos nubėgo iki mano preso ir maikės, kurią ji nuėmė ir numetė kažkur. Ji pradėjo bučiuot mano kaklą, tad šįkart leidau jai tai daryt, nors nemėgstu, kai merginos mane 'pažymi'.
Mano pirštai nubėgo iki jos maikutės krašto ir aš ją nutempiau, kai ji atsitraukė nuo mano lūpų įkvėpt oro. Delnais nubėgau iškart prie jos krūtinės, tad atlaisvinau jos kūną ir nuo liemenėlės. Pirštais žaidžiau su jos krūtine ir išgirdau keletą dejonių iš jos lūpų, kurios viską tik dar labiau kaitino. Ji – karšta. Savo nosimi perbraukiau per jos kaklo odą, o tada grubiai pabučiavau kaklą. Toje vietoje tikrai liks ryški meilės žymė, bet ji mano. Tik mano.
Aza'os rankos nukeliavo link mano džinsinių šortų sagties ir ji, prikandusi savo apatinę lūpą, juos atsegė, o mano akys tiesiog lakstė ant jos veido ar kūno. Nesugebu atsižiūrėt. Jaučiau nuo jos tokią didelę aistrą. Merginos bučiniai, prisilietimai visa tai tik patvirtina. Ji švelniai pabučiavo mano lūpas, o aš jai atsakiau grubiau dėl ko ji sukikeno per bučinį.
Šviesiaplaukė pajudino klubus, sėdėdama ant manęs, o aš dėl to suurzgiau jai į lūpas. Jau ir taip esu sujaudintas, o ji mane dar erzina. Jaučiau, kad mano apatiniai ir taip jau yra aptemti, o ji dar šitaip jaudina... Aistra. Jos pirštai atsidūrė mano plaukuose, kol aš rankomis nubėgau jos liemeniu žemyn ir nutempiau žemyn jos tą sijoną. Aistra mus užvaldė. Ji nori manęs, jaučiu tai.
Pirštais perbėgau per jos apatinių tą vietą, o ji man sudejavo tiesiai į burną, tad atsitraukiau nuo jos lūpų, leisdamas jai kvėpuoti. Mes netgi šitaip „žiūrim" teliką. Įslydau po jos apatiniais ir jaučiau, kad ji tokia drėgna. Aza turbūt visad būna vos ne drėgna su manimi.
- Tu nori mylėtis ir vėl? – paklausiau, kai švelniai kandžiojau jos kaklo odą, o rankomis ją glamonėjau.
- Tu man atsakyk, ar per antrą kartą jausiuosi taip pat ar geriau? – jos akys pažvelgė į manąsias.
- Mažute, tik primas kartas toks skausmingas būna. Per kitus kartus tu jausi tik malonumą ir beprotiškai gerą orgazmą.
- Noriu to. – sušnabždėjo ir vėl pabučiavo mane, o bučinio metu aš atsikračiau jos apatiniais.
Ji, net žodžiais,mane sujaudina labiau, nei kitų mergų staipymasis ar dar kas. Ji – mano. Aza atsitraukė nuo manęs, tad aš atsistojau ir nuėjau paimt apsaugos. Garantuoju, kad jos akys įsmeigtos į mano kūną, net jaučiu tai. Išsitraukiau iš savo tašės pakelį ir sugrįžau pas ją.
- Žiūriu visad pasiruošęs. – apsilaižė lūpas ji, o aš padaviau pakelį jai į rankas.
- Tu net neįsivaizduoju, mažute. – leptelėjau. – Uždėsi? – paklausiau ir nusiėmiau apatinius. – Atsimeni kaip?
Ji palinkčiojo, o tada išlupo prezervatyvą, kurį laikė tarp dviejų pirštų. Mano erekcija jau buvo pabudus, tad jokių sunkumų nekilo ir ji, kuo puikiausiai, uždėjo, o tada mane pabučiavo. Užguliau merginą ir įsitaisiau tarp jos kojų, kai jas praskėčiau. Mačiau, kad ji nekantravo, kai pažiūrėjau į ją. Švelniai įėjau į šviesiaplaukę, o iš jos lūpų pabėgo maža dejonė, tad pabučiavau jos lūpas.
Pradėjau judėti joje, o mergina dejavo. Vien su jos dejonėm įmanoma pasiekt orgazmą. Bučiavau jos kaklą judėdamas, visad girdėjau jos dejones, kurios buvo tokios karštos... Staiga jos rankos nusviro nuo mano kaklo, tad pažvelgiau į jos akis, kurios buvo užmerktos.
- Aza? – sušnabždėjau.
Jokio atsako iš jos negavau. Išsigandau dabar, kaip reikalas. Atšokau nuo merginos ir puoliau ją judinti bei kviesti vardu, tačiau ji nereagavo. Kas mano mažutei dabar? Priėjau pirštus prie jos kaklo, bandydamas užčiuopti pulsą. Jos pulsas buvo lėtas ir silpnas. Turbūt per kelias sekundes apsirengiau pats ir aprengiau merginą.
YOU ARE READING
"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTA
FanfictionĮsivaizduok šaltį, minusinę temperatūrą, kad net tavo venose esantis kraujas, kvėpavimas ir širdis nustoja funkcionuoti, o kūnas tiesiog sušąla į ledo gabalą. Ar gali įsivaizduoti tai? Turbūt nė vienas nežino, koks jausmas būti užšaldytam po ledu. A...