-13-

2.7K 235 33
                                    

Azalea pov.

N: - Jėzau, kokia vadovautoja. Jaučiu lovoj gerai vadovautum irgi... – užsisvajojo vaikinas.

A: - Ar aš turėsiu tavęs maldaut? – paklausiau.

N: - Manęs merginos maldauja tik vieno dalyko ir tu jį kuo puikiausiai žinai iš S raidės.

Mano skruostai kažkokiu būdu pradėjo raudonuot ir kaist nuo tokių Niall žodžių. Ačiū dievui, kad jis nemato manęs dabar, nes man nejauku pasidarė.

A: - Koks tu ištvirkęs žmogus...

Nors ko čia stebėtis. Gi čia pats Niall Horan ir jo teorija: krušu ką noriu, kada noriu ir kiek noriu. Pavarčiau akis.

N: - Tai kada man ateit..? – nutęsė.

A: - Dabar! – surėkiau.

N: - Azalea, nesikarščiuok. Man reik plaukus išsiplaut ir panašiai, o tai užima laiko. – kalbėjo Niall, o aš sau mintyse vožiau facepalm'ą, kad išvis jam skambinau.

A: - Ateik dabar, padarysiu bet ką.

Oj, durnė, ir kam tai pasakiau..? Jis per daug ištvirkęs ir mainais tikrai dirty kažko norės.

N: - Tai bet ką? – smalsiai paklausė manęs Horan.

A: - Jėzau, tu tik ateik ir būtų labai gerai, kad įliptum pro langą. – atsargiai pranešiau.

N: - O kodėl pro langą, jei tavo tėvų ir auklės nėra?

Iš kur jis viską žino? Jis tipo čia seklys kažkoks ir viską todėl žino?

A: - Taip reikia.

N: - Čia, kad greičiau prie dirty dalykų eitume?

Jis mane užknis negyvai, o Kian nudės atėjęs... Vis tiek mirsiu...

A: - Niall, prašau...

N: - Man tavo maldavimų nereikia. – dar išgirdau jį pasakant, o tada pokalbis baigėsi, nes išgirdau pypsėjimą.

Tai jis ateis ar ne? Jaučiu reik persižegnot, kol dar galiu. Ir kodėl aš savo kambary neturiu kokio plaktuko? Galėčiau paleist Kian į galvą. Telefonas rodė, kad praėjo jau kažkur duotos 7 Kian minutės, o aš ką daryt dar nesugalvojau... Stovėjau vidury kambario ir drebėjau...

Gal reik eit slėptis į drabužinę tarp savo šmutkių? Vis laiko laimėčiau, kol jis mane rastų. Jėzau, mąstau, kaip 5-metė... Aš turbūt rimtai mieliau būčiau mirus prieš 11 metų, jei būčiau žinojus, kas manęs laukia šiandien. Atsisėdau ant lovos krašto į kambario duris ir spoksojau į jas.

- Man atrodo aš vieną kartą susilaužysiu kažką pas tave belipdamas. – išgirdau, tad pasisukau į tą pusę. Jis atėjo!

- Nesusilaužysi. – atsistojau nuo lovos, o Niall priėjo arčiau manęs. - Beje, labas.

- Tu tikiuos žinai, kad man ryt varžybos ir man reikia poilsio bei panašiai?

- Gal gali kalbėt tyliau? – paprašiau, o blondinas keistai į mane pažiūrėjo bei išsidrėbė mano lovoj. Žiūriu jam įprasta atėjus pas kažką išsidrėbt, kaip savo lovoj.

- Taigi tu viena ar ne? – sutrikęs paklausė.

- Nevisai... – nutęsiau ir mano žvilgsnis atsirado ant kambario grindų.

"Ice, Fire & Desire" (N.H.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora