Pada malam yang indah, Naufal, Nadzifah, Nadhirah, Mikael, Kak Atierah, Achik, Mama dan Papa duduk bersantai di halaman rumah mereka. Mama, papa, kak Atierah, dan achik duduk di gazebo. Lain pula dengan Naufal, Nadzifah, Nadhirah dan Mikael. Mereka berempat hanya duduk di atas rumput berdekatan dengan gazebo. Di tangan Naufal dan Mikael ada gitar dan di tepi mereka terdapat Ip mereka. Naufal Ip 6s manakala Mikael Ip 6s +. Dan di tangan Nadzifah dan Nadhirah pula ada Ip masing masing ada Ipad.
Seketika kemudian Naufal dan Mikael mula memetik gitar. Dan Nadzifah dan Nadhirah sudah bersedia untuk menyanyikan lagu.
" Sejak pertama kali aku, mengenali diri mu ku, suka cara mu.
Kau menarik perhatian ku uuu, Ku tertawa melihat gelagat mu.
Da da da da da, da da da da da, da da da da da.
Saat kau lalu di kelas ku, ku lihat kau tersenyum malu uuu, kau buat ku tertunggu selalu uuu, tuk membalas senyuman mu itu,
Setiap hari ku selalu stalk insta mu, kau bergaya, kau cairkan hati ku, yang pasti ku suka pada mu uuu.
Bila ku buka tweeter ku, kau pun reply tweet aku, rasa bahagia bila kau kata kan, kau ingin menjadi teman ku.
Setiap kali kau dekat dengan ku, tak terucap apa terlintas di hati, oh oooo.
Rasa gelisah di jiwa ku, apa bila kau kata I LOVE YOU.
Setiap hari ku selalu stalk insta mu, kau bergaya, kau cairkan hati ku, yang pasti ku suka pada mu uuu.
Bila ku buka tweeter ku, kau pun reply tweet aku, rasa bahagia bila kau kata kan, kau ingin menjadi teman ku.
Menjadi teman ku, menjadi teman ku, menjadi teman ku, menjadi teman muuuu, menjadi teman kuuu oooo."
Nyanyi Nadzifah dan Nadhirah bergilir gilir mengikut rentak gitar. Nadzifah yang mula menyanyi.
Selesai sahaja mereka menyanyi, tepukan gemuruh menyapa gegendang telinga mereka.
Bersambung....
YOU ARE READING
Aku Cinta Kau, Mr. Headprefect!
Novela JuvenilBetul lah orang kata, jangan benci sangat dekat seseorang. Sebab apa? Sebab makin lama kau akan makin sayang dekat orang yang kau benci itu. " Why you are so annoying mr. Headprefect!? " - Tengku Nadzifah Eliza. " Sebab kau cantik sangat kot. "...