Bab 37

4.6K 135 10
                                    

" Selamat pagi semua. " sapa Tengku Mardiah.

" Selamat pagi Tengku. " jawab semua staff TNEHoldings.

" Ok seperti yang anda tahu, company dari mula lagi nama TNEHoldings , saya nak kenalkan pemilik sebenar TNEHoldings pada awak semua. " kata Tengku Mardiah.

" Masuk sayang. " arah Tengku Mardiah. Tengku Nadzifah pun melangkah masuk.

" Kenalkan ini satu satu nya cucu saya yang sulung. " kata Tengku Mardiah.

" Kenalkan diri sayang. " kata Tengku Mardiah lagi.

" Nama saya  Tengku Nadzifah Eliza. Umur 21 tahun. Saya CEO baharu anda di sini. Selamat bekerja sama. " kata Nadzifah

" Baik tengku. " kata Staff TNEHoldings.

" Boleh buat kerja masing masing. Terima kasih sebab luangkan masa anda semua. " kata Tengku Mardiah.

******************************

" Sayang. Nenda nak tanya ni. Ada dapat undangan dari TINHoldings. " soal Tengku Mardiah.

" Ada nenda. Tapi Ifa macam malas lah nak pergi. " kata Nadzifah.

" Alah pergi lah Ifa. Nenda tak boleh pergi majlis macam tu. Nenda dah tua Ifa " kata Tengku Mardiah.

" Yelah nenda. Ifa pergi yer. " kata Nadzifah.

" Ok macam ni lah cucu nenda. Kita gi shopping. Jom. Cari dress untuk Ifa. " kata Tengku Mardiah.

" Ok jom. Tapi nenda berlanja. Boleh? " kata Nadzifah.

" Boleh Ifa. Dah jom. " kata Tengku Mardiah.

" Yeayyy. Ifa naik bersiap dulu eh nenda. " kata Nadzifah.

" Yelah. Nenda pun nak salin baju. " kata Tengku Mardiah.

******************************

Shopping Mall....

" Jom kita pergi butik nenda. " kata Tengku Mardiah.

" Wow nenda ada butik? Sejak bila? " soal Nadzifah.

" Dah lama dah. Sejak nenda minat nak buka butik. " kata Tengku Mardiah.

" Dah dah dah. Jom masuk . " kata nya lagi.

" Selamat tengahari tengku. " sapa penyambut tetamu butik itu.

" Selamat tengahari , Hilwal. " kata Tengku Mardiah.

" Silakan pilih tengku. " kata pelayan tetamu butik itu.

" Ifa pilih lah yang mana Ifa nak. " kata Tengku Mardiah.

" Baik nenda. " kata Nadzifah.

" Dah ada yang berkenan dah ke Ifa? " soal Tengku Mardiah selepas hampir 1jam .

" Dah nenda yang ni sesuai tak dengan Ifa? " kata Nadzifah.

" Sesuai sayang. You look so gorgeous my dear. " kata Tengku Mardiah. " Mesti ada Yang melekat do event tu. " sambungnya lagi.

" I hope so. Hahaha" kata Nadzifah Dan selepas itu tawanya meletus.

" Jom gi bayar. Walaupun ni butik nenda, nenda tetap kena bayar untuk kira keuntungan. " kata Tengku Mardiah.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Aku Cinta Kau, Mr. Headprefect! Where stories live. Discover now