Bab 31

4.2K 169 13
                                    

Hari berganti hari, bulan berganti bulan. Pejam celik pejam celik dah 8 bulan diaorang tinggal di Paris. Dan dah 8 bulan lah kandungan Nadzifah. Patut lah hari tu Naufal nak makan kimchi. Rupanya ada orang baru nak masuk family diaorang. Orang yang paling happy of course lah mama dengan papa.

" Sayang hati hati lah. " kata Naufal.

" Tak pa lah biy. Biy nak pergi makan malam dengan kawan tu gih lah. Sayang ok ja. " kata Naufal

" Ye lah. Biy pergi dulu. " kata Naufal.

" Assalamualaikum. Bye biy pergi dulu. " kata Naufal.

" Waalaikummusalam. Bye. " kata Nadzifah.

******************************

Pariscafe....

" Sorry im late. " kata Naufal.

" Its okay. " kata Fazlinda.

" Faz dah order untuk abang. Ok tak makanan nih? " kata nya lagi.
" Ok jah. Jom makan dulu. " kata Naufal.

" Jom. " kata Fazlinda dan terus minum air.

" Asal pening nih. " kata Naufal.

" Kenapa abang?  Abang ok? " kata Fazlinda dengan cemas.

" A....b... " kata Naufal dan terus pengsan.

" Hahaha. " tawa Fazlinda perlahan.

" Akhirnya kau jadi milik aku malam ni. " katanya lagi. Dan dia terkenang saat sebelum Naufal tiba tadi.

Flashback....

" Mana Izz nih. " kata Fazlinda.

" Lambat gilah" katanya lagi.

" Apa aku nak buat eh untuk dia jadi milik aku selamanya. " kata nya.

" Yah dadah. Hahahaha. " katanya lagi.

Dia meletakkan dadah kedalam minuman Naufal. Beberapa minit kemudian Naufal pun tiba.

Endflashback....

" Eh apa tercegat lagi kat situ bawa dia ke hotel yang aku dah booking tadi. " kata Fazlinda kepada Bodyguard nya.

*****************************

Di hotel....

" Izz Izz. Jadi juga milik aku kan. Hahaha. " kata Fazlinda.

" Sabar eh sayang kejap je lagi kita akan kawin. Hahaha. Dan lepas tu you akan jadi milik i seorang je. " kata Fazlinda.

Fazlinda membuka butang baju Naufal satu per satu selesai buka baju Naufal. Dia salin baju nya pakai baju yang hotel itu sedia kan begitu juga dengan Naufal.
Dia menyuruh bodyguard nya menyalin seluar Naufal.

Tok! Tok! Tok!

" Assalamualaikum. Kami dari jabatan agama islam. Dari bahagian khalwat. Kami mendapat laporan bahawa terdapat lelaki dan wanita yang tiada hubungan yang sah. " kata seorang daripada mereka.

" Waalaikummusalam. Erk. " kata Fazlinda. Dan Naufal pun sedar dari tidur dan mengerang.

" Arghhh. " jerit Naufal.

" Siapa tu?  Saya dengar suara lelaki. " kata pegawai itu.

" Tu Izz kawan saya. Saya tak tahu macam mana saya dengan dia boleh ada dalam bilik ni. " kata Fazlinda dengan air mata palsunya.

" Boleh pakai balik pakaian korang dan ikut kami ke Jabatan Tok Kadi. " kata pegawai itu lagi.

" Abang Izz. Apa dah jadi nih. " kata Fazlinda sambil menangis teresak-esak.

" Cepat. Kami bagi 5 minit. " kata pegawai itu lagi.

******************************

" Aku terima nikahnya Nura Fazlinda Anam Binti Muhammad Qalish Anam dengan mas kawin nya 20 ringgit tunai. " lafaz naufal

" Sah? " soal tok kadi

" Sah " jawab saksi serentak.

Dengan ini author mengisytiharkan  bahawa Naufal dan Fazlinda dah sah menjadi suami isteri. Ini bukan mimpi tapi kenyataan. Sekian terima kasih.

" Abang Faz harap abang dapat terima Faz sebagai isteri abang. Dan Faz juga berharap agar abang dapat layan Faz macam isteri orang lain. Terima Faz seadanya. " kata Fazlinda.

" Yelah. " kata Naufal.

" Jom balik rumah Faz. " Kata Fazlinda.

" Jom Sayang. " kata Naufal.

" Sayang malam ni biy tak balik. Biy tidur rumah kawan. Esok biy balik. Bye sayang good night. Love you. "

            " Ok, hati ii biy. Love you too. " - My Pretty Wife 💕🐹

Bersambung.....

Aku Cinta Kau, Mr. Headprefect! Where stories live. Discover now