Bab 41

4.7K 177 19
                                    

Happy 3.08K🎉 Thanks semua readers.🎊 Tq sebab baca cerita yang tak berapa nih. 😘Tapi an nak tanya😂! Cita ni Best dak? 😭

------------------------------------------------------

Tadika's Of London,

" Assalamualaikum anak-anak ayahanda. Nak ikut ayahanda tak? " sapa Naufal.

" Pergi mana? " soal Iqmal.

" Jalan jalan. " jawab Naufal.

" Nak nak. " jawab kembar itu serentak.

" Ok jom. " kata Naufal sambil membawa kembar itu ke arah kereta.

" Kita nak pergi mana ayahanda? " soal Medina.

" Kita pergi ke hati ibunda. Cia cia cia. " kata Naufal.

" Nak pergi ke hati ibunda? Macam mana? Muat ke? " soal Medina yang kebingungan.

" Hahaha. Tak lah. Kita gi shopping! " jerit Naufal.

" Bisinglah ayahanda ni. " cebik Iqmal.

" Hahaha. Sorry sayang. " kata Naufal.

" Cepat lah ayahanda Iqmal dah tak sabar nih. Nak shopping. " kata Iqmal.

" Yelah yelah. " kata Naufal dan memulakan perjalanan ke London's Mall.  (Rekaan semata mata.)

******************************

London's Mall....

" Ayahanda. Iqmal nak beli toys. Medina pun nak kan Medina kan. " kata Iqmal. Medina pun menggangguk kepala menyetujui kata kata kekandanya. Aceyhhh.

" Ok ok kita beli toys. Jom. " kata Naufal.

Mereka memasuki sebuah kedai mainan kanak kanak. Pelbagai mainan terdapat di situ. Twins tu mengambil apa sahaja mainan yang mereka nak. Ayahanda kaya kan? Untung lah. Jeles sis. Huh.

Setelah selesai membeli mainan, Naufal membawa twins tu masuk dalam butik Channel. Setelah ditiliknya barangan didalam butik itu, akhirnya... Fuh... Dia beli sebuah beg tangan yang wow. So gorgeous.

Setelah itu mereka bergerak ke butik adidas. Naufal cari kasut sukan. Tambah koleksi katanya. Cantik gila kasut yang Naufal pilih nih.

Mereka tidak balik begitu sahaja. Mereka berjalan ke Cinema. Twins tu merap nak tengok movie The Baby Boss. Ikutkan jelah Naufal. Dah lah dulu kau sakiti twins tu. Balas balik, bayar balik, tebus balik kesalahan yang telah kau lakukan dulu.

Lepas tonton movie. Dia orang pergi makan lunch. Twins tu juga merao nak makan Chicken Rice Shop. Kesian Naufal. Twins tu asyik merap jer. Hahaha.

Lepas makan dia orang keluar dari mall tu pergi taman rekreasi. Mereka beriadah di situ. Mereka melakukan aktiviti aktiviti yang keluarga bahagia lakukan. Mesra sis tengok mereka bertiga. Best kan ada keluarga yang bahagia. Huhuhu.

Selepas itu mereka bertolak pulang.

" Iqmal, Medina balik nanti jangan cakap dekat ibunda yang ayahanda beli handbage tau. Nanti pecah tembelang Ayahanda. Biar pecah di perut jangan pecah di mulut. " kata Naufal kepada anak anaknya.

" Baik ayahanda " kata kembar itu serentak.

" Erm malam ni ayahanda pergi rumah kita main toys yang kita beli tadi k. " kata Naufal tapi cadangan nya itu tidak du sahut oleh anak anaknya.

Naufal menoleh ke arah sebelah . Dan memerhati Medina yang berada diseat belakang melalui cermin pandangan belakang?.

" Lah tidur ke anak anak aku. Ayahanda janji untuk satukan keluarga kita. " kata Naufal.

Bersambung....

Aku Cinta Kau, Mr. Headprefect! Where stories live. Discover now