Mine GÖKTUĞBizim plotonik kızımız;
Esmer tenli, kahverenginin orta renklerinde gözleri, orta kilolu, normalden biraz kısa boyu, beline kadar uzanan kahverengi saçları vardı.
Bizim bu kızımız az sonra anlatacağım oğlana platonik aşık. ve unutmak için elinden geleni yapıyor. ama tabiki yanlış yaptığını geç anlıyor. Ve bu hatalarla tekrar ve tekrar yüzleşiyor.
Ve bizim oğlanla 1.sınıftan 8.sınıfa kadar aynı sınıftaydı.
Ve hikaye bölümüne lise 2 başlayıp üniversiteye kadar sürecek.
Akif ORKUN
Bizim platonik kızımızın aşık olduğu oğlan;
Esmer tenli, kahverengiden siyaha kaçık gözleri, orta kilolu, normalden uzun boylu, ve uzun siyah bir saçı vardı.
Bu oğlan ne yazık ki kızı hiç takmıyor hatta ezikliyordu. O kız bunun için hiç bir şeydi. Normal insandı işte. Kız bunları bildiği halde sanki kendine denmezmiş gibi hala sevmeye devam etti. Kalp bu ota da konar bo*'da ve kızın ki galina ikincisine kondu.
Akif'in en iyi arkadaşı falan yoktu. Onun için sınıftaki herkesle arkadaştı. Birinci teneffüs biri ile dışarı çıkıyorsa diğer teneffüs başka bir kankisiyle çıkardı. Annesi babası ayrı. Babaannesi ile yaşıyor ve bunu platonik kızımız kendi öğrendi. Nasıl mı hikayede öğrenirsiniz.
Ayşe Nur ŞAFAK
Platonik kızımızın en iyi arkadaşı arkadaşlıkları tam 8 yıl sürdü halada sürüyor.Mine'nin haline ne kadar üzülsede elinden bir şey gelmiyor.
Not: Her bölüme bir söz ile başlanacaktır...
"Sizin de yazdığınız kitap varsa yoruma yazmanız yeterli okur, vote yapar, yorum yaparım bdksk 😉"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Kız
Teen Fiction"Dilim dönmez benim beddua ya Ama beni buna sen zorladın; " Cennetin dibine kadar yolun var! "