>>>>>23.Bölüm<<<<<

284 16 7
                                    

"Bazen bir “amaaan” çekersin,
her şeyi çekilir kılar!"

Aşağı indiğimde yine ve yine hiç bir şey yokmuş gibi babam eline kumandayı almış oturuyor. Annem ise yanında meyve yiyordu. Şu anın bi fotoğrafını çeksen ne kadar mutlu bir aile pozu.

Onları biraz izledikten sonra yanlarına gidip oturdum. Yanlarına gidip efendim demek gelmiyordu içimden. Ya da beni mi çağırdın. Sessizce. İzledikleri şeye bakıyordum ben de.

"Biz düşündük ki.. " Dediğinde babama baktım.  Sorgulu gözlerle ona baktığımda devam etti

"Sizi bi devlet okulu yerine bir koleje yazdıralım." Ne saçmalıyorlardı. Beni herşey den herkes den uzaklaştırıyorlardı.

"Buna gerek yok" Dedim sert bi tonla.

"Baban haklı Akif. Kardeşin ve sen daha iyi bi eğitim, daha iyi bi geleceğiniz olsun diye uğraşıyoruz."

"Gelecek sadece eğitimle değil. Arkadaşlıklar, dostluklar, aşklar bile geleceği oluşturabilir" Bunu yaparlarsa bile ben oraya gitmezdim. Zorla güzellik kavramını kullanıcaktım.

"Evet ama ileride ayaklarınızın üstünde durmanız için çok iyi bi seçenek. Hem babanında arkadaşı"

"Ben yeterince ayaklarımın üzerinde durduğumu düşünüyorum sayenizde. Ama benim bu okulda arkadaşlarım ve dostlarım var. Lütfen zorlamayın"

Annemle babam birbirine baktıktan sonra.

"Peki senin istediğin olsun" Gözlerim bir anda ışıldarken hafif dudağım kaydı. Sonra ciddileştim. Bu kadar çabuk kabul edeceklerini hiç düşünmemiştim.

"Sağolun" Deyip tekrar odaya çıktım.

O sevdiğim odama girdim. Telefonumu elime aldım direk. Keyfim yerindeydi ve Mineyle uğraşcaktım.

Mineye;
<-Beni okuldan alcaklarmış😞

->Nası ya

<-Baya

->Ya hayır hayatta böyle bir şey yapamazlar

<-Ya napim çok ısrar ettiler bende kabul ettim

->Yav sen ne diyorsun? Ben konuşurum birde annenle derim böyle böyle hepsi benim suçum onun suçu yok almayın okuldan derim

<-Amaaa..

->Ama?

<-Belki bi çiğ köfte ısmarlarsan onları ikna edebilirim

->Çiğ köfte senin köpeğin olsun ya. Dalgamı geçiyon sen.

<-Iıı şey..

->Ooo şoy..

<-Şaka şaka.  Önce dediler ki hayır sonra dedim. Benim arkamda Mine var lan siz kimi nereye götürüyoruz. Tamam abi senin istediğin olsun dediler.

->Ya beyinsizsin yaaa şcgkfşmdxpldld

<-Teveccüğünüz.pxmxpdkxpdldod

Gülüyordum. Çünkü Mine ile konuşmaktan zevk alıyordum.  O insanın ruhunu bir anda deli ve çılgın kişiliğe dönüştürebiliyordu. Keşke onunla daha önceden samimi olabilseydik. Belki de herşey daha iyi olurdu. Onun temiz ve Cesur kalbi yardım ederdi bana..

Platonik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin