"Aşk yolunda kutup yıldızımsın Öyle parlak öylesine aydınlıksın!"
Ayşe'nin kardeşinin kıyafetleri Akif'e küçük gelmişti ne kadar komik olsa da mecburduk Eve gelmiştim sonunda virgül odama geçip kollarımı sıvadım. Ne yapabilirdim çok özel olması gerekiyordu böyle için işlemeli insanım kafayı yemek üzereyken aklıma Ayşe'ye arayabileceğim geldi telefonumun sarılıp direkt aradım.
"Alo? "
"Efendim knk? "
"Direk konuya giriyorum. Yarın Akif'in doğum günü ve ben ne yapacağımı bilmiyorum "
"Bu şimdi mi söylenir? "
"Ya ben unutmuşum zaten.. Bana da kendisi söyledi. "
"Sana da kendisi söyledi?! "
"He ya. ben nasıl unutum ya"
"Tamam yakınmanın bir şeye faydası yok. düşünelim. Fikirlerini bir kağıda yaz ikimizde birleştirelim. Yaz bakalım ne çıkacak. "
"Tamam kanka mantıklı Sağ ol"
Masanın üstüne A4 kağıtlarını çıkarttım ilkine 'bir kafede pasta yeriz içeriz' yazdım çok saçmaydı Emre Ayşe Erdem'i falan da çağır malıydım. Saçlarım kalemle tutturup başka bir kalem aldım elime düşünürken kapı tıklandı. 'Gel' dememe bile kalmadan abim içeriye bodoslama daldı.
"Ne yapıyorsun bücür? "
"Gördüğün gibi abi iş güç. "
masama yaklaşıp yazdığım şeye baktı
"Kafede pasta ha? Ne oluyor?"
"Arkadaşın doğum günü var. Nasıl kutlasam diye düşünüyordum."
"Eğer yakın arkadaşınsa sıradan değil eğlenceli şeyler düşünmelisin. "
"Aklıma bir şey gelmiyor ki"
"Benden sana tavsiye herkes lunaparkı sefer yaş fark etmez"
"Ya bu çok iyiydi teşekkür ederim! "
"Ne demek." dedikten sonra saçımın içimdeki kalemi çekti
"Akşam yemeği hadi yürü. " yaptığına bir şey demeyip saçımı tepeden bağladım.
Mutfağa gittim. Herkes oradaydı şu an insanlığımı düşünüyordum. Ben anneme sofra hazırlarken hiç yardım etmiyordum. İşine geldiğinde ya da ben bir şey isteyeceğim de. yemeğimi dedikten sonra babamla abim oturma odasına geçerken Ben de sofrayı kaldırmada yardım ettim annem tezgaha yaslanmış şekilde uzun uzun beni süzdü
"İş bitti ama sen hala benden bir şey istemedin."
"Çünkü içimden geliyor."
"Hadi canım!"
"Vallahi."
İyi madem. "
son kez tezgahın üzerini sildi Bana göz kırpıp mutfaktan çıktı. Herkes delirmiş Ben de masayı silip odama geçtim ve masanın üzerine bir not. şaşırdım mı? hayır!
"Çantanın en ön gözüne bak tatlım, annen" Yazmıştı.
Çantamın en ön gözünü açtığımda iki tane dido birde ellilik bırakmıştı. Ya ben bunu yerim. Göz kırpmasının sebebi belli olmuştu.
Pekii, gelelim asıl konuya. Ben Akit'e ne hediye alıcaktım. Filme bilet falan alabilirdik.
"Off ya! " Derken Ayşe aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Kız
Teen Fiction"Dilim dönmez benim beddua ya Ama beni buna sen zorladın; " Cennetin dibine kadar yolun var! "