Ve aşk muhteşem olmak değildir
Kusurlarıyla seviyorsan,
Sonsuza kadar senindir!"
➖➖➖➖➖Resmen dualarım kabul oldu
Akif ya Akif benim şu çok sevdiğim ve vazgeçemediğim çocuk. Şuan aynı okulda, aynı sınıfta, hatta aynı sıradayız.Bugün baya eğlenceli geçti yani Erkan'la çok kafa çocuk ya o kız gibi dedikodu yaparken ben futbol konuşuyordum. Birde abimden kurtulma numarası hatta beni kaçırma fikri bile geldi aklımıza ama hala bulamadık. Son teneffüsdeydik.ve ben yine Erkanla kantinde oturmuş konuşuyordum. Bu çocuk yakışıklı benimle ne alakası var ki bem olsam benden kaçardım. Bunların hepsi salak.
"Nereye daldın yine"
"Oğlum şimdi senin tipin iyi. E sevgilinde vardır. Yoksa bile benimle gezmen ayrı bir ironi zaten kısmetini kaptıyorum bak haberin olsun"
"Ahh şu sevgililer çeetirmediklerini bırakmıyorlar. Yok onu isterim yok bunu isterim. 4 yaşındaki çocuk bu kadar şey istemiyor"
"Diyorum salaksınız diye ama anlatamıyorum. Abi kızların dır darları çekilmez. Çekilmez! Hepsi valah manyak bunların. Ben sizin.yerininzde olsam kızlarla çıkmazdım. O kızlarla knk bile olunmaz. Tamam şimdi bazı kız kankiler var çok dekikanlı kızlar ama çoğu...
Size acıyorum ben bu erkeklere acıyorum. Kız için kendilerini yakıp kavuruyorlar. Halbuki kız yerine kendi hayatlarıyla ilgilenseler daha bir enerji daha bir güzel. Hadi kızı sevdin diyelim bunun birde ayrılması var hayır ben bunu diyorum da ben de çok sevdim be Erkan. Herkese salak.diyorum da asıl salak benim lan ben bir çocuğu tam 10 yıl sevdim ve galiba hala seviyorum. Galiba diyorum çünkü unutmak istiyorum. Unuttum mu hayır a-"
"Lan bir sus! Allah rızası için bir sus! SUS!"
"Tamam abi sakin ol"
"Şimdi şöyle bakalım kim bu çocuk"
"Erkan.."
"Söyle dedim"
"Bak daha sonra şimdi abimden kurtulmam lazım"
"Sen anlat ben de sana çözüm sunuyum"
"Çok çıkarcısın
"Biliyorum güzelim hadi anlat"
"Ben 1. Sınıftan beri bir çocuk seviyorum"
Dedim.ve sustum
"Eee"
"Ne ee?"
"Anlatsana"
"Ne anlatıyım hepsi bu kadar"
"Kim çocuk"
"Abime söylemek yok"
"Tamam söz hadi"
"Akif"
"Akif?"
"Akiiiif"
"Akif Orkun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Kız
Teen Fiction"Dilim dönmez benim beddua ya Ama beni buna sen zorladın; " Cennetin dibine kadar yolun var! "