>>>>>7.Bölüm<<<<<

572 57 7
                                    

"Aşkı bulmak için uğraş, ama bilki aramak boş bir uğraş!"

➖➖➖➖➖

O an ki mutluluk bayramda anneannesinden 100 lira almış çocuklar gibi hissediyordum.

Şimdi umarım bir şey olmaz ve huzurla uyurum.

~~~~~

Eve gelmiştik. Evet şişmenin ve biraz da olsa şımarıcaktım bunu bilerek yapıcaktım. Odama çıkıp üzerimi değiştirdim. İnstaya foto atıcaktım ama önce Akif fotoğraf paylaşmış mı diye baktım. Bu da ayda 1 foto atıyor ha! Neyse.
Anasayfaya geldiğimde gördüğüm şeyle gözlerimi şaşkınlıkla açtım.

"Eskişehir'de Beşiktaş-Trabzon maçı saat 8 de. Biletler yarın 18.00 da başlayacaktır."

Bunu bir de sesli okumuştum. Nasıl geç öğrenirim o maça gitmem gerekiyor. Yeni formam da oldu.

Forma=beşiktaş=maç=heyecan

Evet şimdi babamı nasıl ikna edecektim abim Beşiktaşlı olsaydı onla giderdim. Babam beni tek salmaz güldürmeyin Allah aşkına. Ama o Beşiktaşlı evet onla giderdim sinsice gülüp oturma odasına gittim. Benim gelmemle babam:

"Afferin benim kızıma nasıl da söyledi maşallah söyle bakalım istediğin bir şey var mı?" en sevdiğim yer burası işte yaa evet yalakalık yapacaktım. Yanına gidip oturdum. Ve masumca gülümsemeye çalıştım.  Altını çizerek söylüyorum bak babam bu yemedi elbette. Gülerek:

"Ne istiyorsun?"

"Şey babaların babası. Aslan babam benim. Sen şu ara baya zayıflamışsın haa maşallah."

Önünde ki kumandayı alıp mikrafon gibi yaptım.

"Ba ba ba ba ba ba ba ba babam ba ba ba ba ba ba babamm benim güçlü kocaman babam benim güçlü kocaman babam!"

"Ne istiyorsun söyle artık"

"Şey şimdi babacım. Hani ben bugün ki yarışmada forma kazandım ya bence o bende süs gibi durmasın ben diyorum ki o formayla haftaya Eskişehir de olacak beşiktaş-trabzon maçına gidelik ha ne dersin sende gel hem açılmış oluruz sonra ordan da beni futbol kursuna yazdırırız. Yaz tatili yaklaşmak üzere"

Bana muzipçe bakıp

"O zamam bul 100 lira gidelim üstünü ben verecem."

"Çok sağol yaa ben yarına kadar nasıl bulacam"

"O sana kalmış yoksa unut"

"Çok çıkarılcısın!"

"Teşekkür ederim" bazen gerçekten sinir ediyordu ama bulabileceğimi ikimizde iyi biliyorduk. Koşarak abimin odasının önüne geldim. Ve kapıyı tık tıklamak yerine yumrukladım.

"Ulan kapıyı kim yumrukluyor alacaklı gibi!"

"Abi giriyim mi? giriyim mi abi he? Girem mi abi? Bence giriyim? Giriyim mi? Bence de girmeliyim!" diyerek kapıyı Hızlıca açtım.

"Gerizekalı" diyerek oynadığı telefonu kenara bırakarak bana sinirle bakmaya başladı. Bende yatağın kenarına oturarak şirince sırıtmaya çalıştım. 

Platonik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin