>>>>>2.Bölüm<<<<<

2.7K 92 52
                                    

" bu kardar yakındayken
Dokunmuyor ya ellerim sana
İste bu çok dokunuyor bana..."

➖➖➖➖➖

Bugün yine okul vardı. Şu okulu icat eden hangi akla hizmet böyle bir şey istedi ki yani okulsuz olmuyor mu arkadaş.

Bizim kız lisesi ama aslında kız yurdu gibi bir şey. Herkes uyuyor neredeyse dersi dinleyen allasen kac kişi ki. Bem çoğunlukla uyurdum ama istediğim zaman çok güzel ders dinleyebiliyorum. Ablanınızın notları baya kötü kimse onum üstüne çıkamaz siz tarihten Sıfır almayı bilir misiniz. Sıfır lan sıfır. Neyse kahvaltı hazırlayacam yoksa annem bu sefer gerçekten cinnet geçirir. Neymiş akşam geç yatıyormuşum sabah da kullanıyormuşum. Napıyım arkadaş uykum yoksa. Neyse evde 3. Dünya savaşı çıkmadan ben kahvaltı hazırlamaya başlayım. Ben dün niye uyuyamadım biliyor musunuz. Annemgik bugün okula nakil yaptırmaya gelecek ve benim hayalim sizce ne tabiki tahmin etmişinizdir de ben yine de söyleyim.

Şimdi annemgil nakil yaptırıyor ve istediğim anadolu lisesi tutuyor. Sonra ben sınıfa girince bir de ne göreyim aaaa Akif hikayelerde böyle sonra onu hiç takmamış gibi yaparak yerime oturmak sonra hoca ven konuşuyorum diye beni ne yapacak Akif'in yanına oturtacak. Sonra ben hayır falan dicem sonra ısrarla oturtcak sonra biz orda anlaşmaya başlıyacaz sonra gelsin arkası...

Hep böyle hayallerle umudumu yitirmemeye çalıştım bem gerçekten zor iş. Neyse ben kahvaltıya hazırladım bu arada mutluyum akideş mutlu şu an istediğim tek şey gidecek olduğum okulda Akif'in olması o okul erkek kız karışık.

Kahvaltı yaptıktan somra tabiki toplamadım toplarsam annem heyecandan kalp krizi geçirip ölür. Ben bunu iatemem bu yüzden toplamıyorum.
Direk hazırlanmaya başladım. Ev topuzu varya ondan yaptım. Okul formamı giyip lakosun üstüne kazak geçirdim. Bunu harbiden çok seviyom. Ah bide abiniz varsa, erkek kazakları mükemmel oluyor. Görse kızacak ama olsun kahvaltıda yoktu. Uyordur camış gibi neyse sessizce gidebilirim bence. Yaşasın kötülük puhahahha. Abimin çantasını da aldım napıyım yaa çok cool duruyor. Saçlarımıda kestirmeyi düşünüyordum. Ama baya tepki aldım abim resmen beni dövecekti annem desen eline terliğini aldı. Babam ben para falan vermem dedi ve 2 saat trip yaptım ama haklılar kusursuz bir saç yetiştirmek çoğu insana mümkün olmuyordu. Ondan bugüne kadar saçlarımı kimseye dokundurtmam. Saçlarım benim hıh. Sessizce çıkacaktım uff tabikide arkamda ki abim değil babam yaşa baba

"Kızım bugün okula seni abin götürecek"

"Baba şaka dimi bak kazağını giydim çantasını aldım gebertir beni vallah bak nolur sen götür nolur"

"Hahah üzgünüm kızım işim acil olmasa seni kurta yem etmezdim"

"Annee neden ehliyetin yok . baba en iyisi bana ehliyet alalım. Hı ne dersin"

"Bu yaşta da ehliyet verirlerdi zaten sana"

"Off yaaa"

"Mineee hadi lan benim de okulum var biliyirsun değil mi daha nakilini yaptıracam. Neden ben yaa senin herşeyi- Mineeeeeeeeeee"

"A-abicimmm"

"O kazak ne lan ben onu kaç paraya aldim haberin var mı!"

"Abicim şimdi ne oldu biliyor musun bak şimdi şeyy benim kazaklarımı annem yıkamış. Sonra bende ceketlerimi bulamadım. Havada soğuk olduğundan sey oldu abicim"

Platonik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin