"Beni aşkla korkutamazsın...
Aşık olmayı değil, aşık ölmeyi göze almışım ben!"➖➖➖➖➖
Alif'ten beklenmeyecek hareket olarak bugün benle konuştu. Beterin beteri de vardır dimi? Buna şükür.
Sınıfa girdiğimde gözüm Ayşe'yi aramıştı. Ben Ayşe'yi ararken bütün gözler bana bakıp aralarında fısıldaşıyordu.
Arkamdan çok yüksek sesle bağıran Ayşe ile ödüm bokuma karışmıştı. Sıçradığım gibi arka baktım. Soluk soluğa kalmıştı. Nihayet soluklanıp
"Acil konuşmamız lazım!"
"Noldu lan?"
"Bahçeye çıkalım gel" elini sırtıma koyup hafifçe itirmeye başladı.
Bahçeye çıktığımda herkes bana bakıyordu. Herkes olmasada çoğu bakıyordu. Korkmaya başlamıştım. Gözümü bana bakanlardan ayırmadan
"Bana neden böyle bakıyorlar?"
"Senin 'platonik kız' lakabını yaydı birisi." gözüm dehşetle Ayşe'ye dönerken üzülmüş gibi bakıyordu. Kafamı tekrar bana bakanlara çevirdim. Ben ben niye duymamıştım.
"Na-nasıl olur? A-ayşe!" elimi Ayse'nin omzuna koyup sarsmaya başladım.
"Kanka nasıl olur? K-kim bilirki bu okulda be-beni tanıyan yo-yok ki" ağlıyordum. Kahretmesin daha 5 dakika önce ağlamıycam diyordum. Elimi saçlarımdan geçirip kendimi okulun duvarına yaslayarak oturudum.
"Kanka sakin ol. Hadi çıkalım okuldan gel ben Serap teyzeye birşey bulurum." sessizce ayağa kalkıp yürümeye başladım. Ama ağlamamı durduramıyorum. Gördüğüm şeyle kalbim ve göz yaşlarım hızlanmıştı. Akif...
Bu tarafa bakıyordu. Bize bakıyordu. Ben sadece korkuyordum. Öğrenmişmiydi? Okulun çıkışına dek baktım belki de son bakışmamız.. Göz yaşlarım hükmünü sürerken okuldan uzaklaşmıştık. Ayşe önüme geçip eliyle göz yaşlarımı sildi.
"Kanka?"
"Ayşe bi-bir şey so-sorabilir miyim?"
"Tabi kanka"
"Ben, ben sence Akif'i tekrar görebilir miyim?"
"Neden göremeyecekmişin göreceksin tabi" daha da ağlarken Ayşe ile sımsıkı sarıldım.
"Ayy şunların dramlığına bakın çok üzüldüm kızlar ağlayın hahahah" kapadığım gözlerimi yavaşça açıp Ayşe'den ayrıldım. Önce Ayse'ye bakıp kafamı sesin geldiği yöne yani sağa çevirdim.
Simge,
Simge Pektaş..Hatırlamayanlar için,
"Bakar mısınız"
"Evet?"
"Ben bu okula yeni geldim de şey yanındaki çocuğun adı ne?"
"Yemedim canım benim yeni gelmiş olamazsın çünkü üstünde okul forması var. Ve tipine göre fazla iyi davrandın
Ve son tenefüsteyiz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Kız
Teen Fiction"Dilim dönmez benim beddua ya Ama beni buna sen zorladın; " Cennetin dibine kadar yolun var! "