>>>>>17.Bölüm<<<<<

355 35 2
                                    

"Bak ne diyeceğim; umutsuzluğun canına oku.
Dilini bilmesende.."

➖➖➖➖➖

Bugün günlerden o gün. Sevenleri kavuşturma. Ben pek fazla gitme taraftarı değilim ama bir sorun çıkarsa belki çözebilirim.

Erkanla konuşup saatimizi belirledik. Bu durumu özetçe anneme anlatıp izin istedim verdiği gibi hazırlanmaya başladım.

Hazırlandıktan yarım saat sonra Erkan geldi. Kendini podyuma çıkan mankenler gibi hissettiği belliydi. Etrafında bir kaç sefer dönüp nasıl olduğunu sordu. Tabi olumsuz cevap vermek imkansızdı. Cidden müthiş olmuştu. Öyle takım elbiseli falan değildi ama pantalonun içine sokulmuş jilet gibi bir gömlek saçlar düzgünce taranmış. Kolunda pahalı olduğu belli olan bir saat vardı.

Koluna girdiğim gibi dışarı çıkarttım. Arabayı çalıştırıp süröete başladı. Tabi böyle birinin otobüste gitmesi olmazdı. Kaparlardı valla.

Yolda giderken karşımızda ki çevirmeyi görünce korkuyla birbirimize baktık. Erkan hızını yavaşlattı. Çevirmeler başka bir arabayı durduğunda bizde bir şey yokmuş gibi devam ettik. Allahtan durduran olmadı.

Erkan çevirmeker bitince nolır nolmaz diye hızını artırdı. Sonunda gelmiştik. Gömleğinin yakasını düzeltip çiçekleri düzeltti. İç cebinfen çıkardığı parfümü üstüne bocaladıktan sonra hazır olduğu belliydi. Kapı zilini basarken derin bir çekti. Bu haline gülüp kapının açılmasını bekledik.

Kapı açılırken annesi vardı tek. İnanmazca bana baktı.

"Alın efendim size Erkan" kadın hayretle Erkan'ı süzdü. Sonra sıkıca sarıldı. Erkan elinde ki çiçekleri yere düşürürken sarılmasına karşılık verdi

"Özür dilerim oğlum. Gerçekten herşey öyle hızlı gelişti ki."

"Tamam efendim sakin olun " Erkan'ın bu söylediği onu yatıştırırken bu hallerini gülümseyerek izliyordum. Abla birden bana da sarılınca ani sarılma benimde elimde ki çiçeği düşürdü. Çiçeğe yazık oldu kız. Sarılmasına karşılık verip ayrıldık. Erkan yerde ki çiçeği almış vaziyetteydi. Sonunda içeri girdik. Erkan ne kadar sabırsızlansa da direk odaya dalamıyordu.

Annesi Erkan'ı alıp Esmankn odasına sürükledi. Çok hehecanlıydı yaa.

Kapıuı yavaşça açtığında Erkan ve Esma birbirine baktılar. İkisi de hareket etmiyordu.

Büyük ihtimal bu bakışma 5 dk sürdü. Bunu bozan Erkan oldu. Koşarak yanına gidip sıkıca sarıldı 3 yılın hasretiydi bu sarılma. Esma da sıkıca sarılıp göz yaşlarını serbest bıraktı.

Mutlulukla onları izlerken bizde adını unuttuğum Esmanın annesi ile sarıldık.

~~~~~

Gidesiye kadar hem Esma hem Erkan hem de Esmanın annesi teşekkür etti.

Ben onları yalnız bırakıp tekrar evin yolunu tuttum. Yarın okul vardı. Akif vardı..

Eve vardığımda hava kararmaya başlamıştı bile. Eve girip ayakkabılarını çıkardım. Kafamı kaldırdığımda abim bana kızgın boğa gibi bakıyordu. Korkmuştum len. Sinirle yanıma  yaklaşıp elini kaldırdı. Korkudan ne yapacağımı bilemedim gözlerimi kapatıp kendimi geri çektim vurçak sanarken kolundan tutup sürüklemeye başladı. Gözlerimi hafif araladığımda odasına girmiştik. Beni yatağa itip karşımda dikildi.

Platonik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin