Sowy do Bohaterów {VI}

1.1K 40 19
                                    

============================

Pytania od Foczuniaxd.

============================

(Do Teo)

~Co ci się podoba w Syriuszu?~

L - Chyba lubi beznadziejne przypadki.

T - Odezwała się ta co ma chłopaka za jelenia.

Sc - Właśnie a propo pytania. Nigdy nie powiedziałaś nam co ci się w nim podoba.

A - Scar ma rację. Też chcemy wiedzieć.

M - Popieram Amy. Przecież mówimy sobie wszystko.

T - No dobrze. W Syriuszu podoba mi się jego zawziętość i ogólnie jego charakter. Pomijając oczywiście jego głupotę i wrogość do wszystkiego co jest związane z domem Węża. Ale to szczegół. Jak kochać to w całości i akceptować wady.

M - Dobrze powiedziane. Wady i zalety są jednością człowieka , razem tworzą jego charakter.

L - To może następne pytanie?

A - Lecimy dalej.

~Kiedy w końcu powiesz Syriuszowi że się w nim zakochałaś?!~

Sc - Teo jest za dumna żeby wyznać miłość jako pierwsza.

L - A poza tym to facet powinien zrobić pierwszy krok.

M - Ja mam inne zdanie. Jeżeli dziewczynie zależy powinna wyznać uczucie.

A - Tak jak ty Remusowi?

M - To już inna historia...

T - Obie strony mają rację. Jestem za dumna żeby wyznać uczucie a jednocześnie chce wykrzyczeć na całą szkołę że kocham Syriusza ale wolę jeszcze pożyć.

L - Taaak. Fanklub Syriusza rozszarpałby ją na kawałeczki.

===========================

Pytania od zwykleNiezwykla.

===========================

(Do Syriusza)

~Na gacie Merlina, kiedy ty ją w końcu zaprosisz na randkę?! (dobrze wiesz, o czym mówię!)~

J - Za bardzo się boi że Teośa mu odmówi. Dlatego jeszcze nie zaprosił jej na randkę.

S - Nie prawda. Po prostu czekam na odpowiedni moment.

R - A kiedy będzie ten ''odpowiedni moment''? Wtedy gdy ona będzie miała chłopaka?

S - Nie przesadzajcie.

J - Nie przesadzamy. Przecież Teośa nie będzie na ciebie czekać wiecznie.

S - Dobra. Dotarło do mnie.

P - Mamy taką nadzieję.

~Co najbardziej lubisz w Teo?~

P - Też jesteśmy ciekawi.

R - Nie chciał nam nic powiedzieć.

J - Pewnie nie chce żebyśmy nie uznali go za zakochanego barana. Taka moja teoria.

R - Trochę w tym prawdy jest. Z takiego punktu widzenia.

S - Ehh. Najbardziej lubię jak się wkurza. Wygląda wtedy uroczo i oczy zmieniają jej kolor na złoty przez co wygląda pięknie. Lubię też jak się uśmiecha. Jej twarz zmienia wyraz i wygląda na bardzo szczęśliwą i oczy jej błyszczą. Mógłbym patrzeć na ten uśmiech całe życie. 

Huncwoci i Historia TygrysaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz