Hayatta en güzel ikililerden biriymiş baba-kız ilişkisi. Bazı kızlar için pembe bulutların üstüdür babalarıyla olan anıları , benim gibilerinde kara bulutlardır yağmurların yağdığı. Bu yaşa babanız getirmediyse sizi , elinizden bir kere tutmadıysa düştüğünüzde . o düştüğünüz yerdeki ufacık çocuk olarak kalıyorsunuz. Zamanla içinizde günden güne büyüyen bir boşluk ve en kötüsüde bunun asla dolmayacağının verdiği burukluk hissi. Sanırım insanın en çok ihtiyaç duyduğu şey babasının sıcaklığı. Özelliklede kızlar için. Babasının arkasında olduğunu bilen kız kendine güvenir emindir kendinden mesela . Ama babasının sıcaklığını bir kere bile hissetmemiş olan kızlarsa aciz hisseder kendini. Ben babasıyla problemleri olan hiçbir kadının mutlu olduğunu görmedim. Önüne dünyaları serin ,
aşık olduğu sevgiliyi , fedakar dostu koyun önüne. İstediği kadar ben mutluyum , ben çok eğleniyorum desin. Babası kalbinde yara olan kadınların hiçbir zamanı hüzünsüz geçmez. Ben ilk ağladığım günden beri babasız büyüdüm. İlk kelimem "dayı" ilk haykırışlarım annemeydi benim. İlk gözyaşlarım , ilk hıçkırıklarım , çocukluğum , ergenliğim , ilk kavgam , ilk sessizliğim bütün ilklerim kendimeydi. Babasız büyünür mü demeyin .Büyümesine büyünülüyorda yarım kalıyor işte insan. Evet yaşayamdığım bir çocukluğum var. Bunu baba bile diyemediğim o adama borçluyum. Onun hakkında buraya çok güzel şeyler yazabilmeyi o kadar çok isterdim ki .. Ama hayat bırakın bana nasihatlerini dinleyebilmeyi, hakkında güzel şeyler yazabileceğim bir baba bile nasip etmedi. Ama bu acı beni öldürmedi , aksine daha da güçlendirdi . Büyüyorsunuz gün geçtikçe büyüyorsunuz . Hayata farklı bi açından bakmaya başlıyorsunuz artık. Her gün yeni bir sayfa hergün yeni umutlarla uyanıyorsunuz hayata . Hayat kelimesinin sözlük anlamını ilk diziniz kanadığında öğreniyorsunuz. Babasız büyüyen bir kızın en çok merak ettiği şey adında baba sevgisinin nasıl bir duygu olduğu değilmidir aslında... hiçbir zaman o duyguyu yaşayamayacağını bilir ama hep onun hayaliyle yaşar. İşte size hayatım , hayallerim , ilklerim , gözyaşlarım ve daha birçok şey anlatacağım. Hayata kelebeklerin gözünden bakmaya hazır mısınız ?