Sen bana hayalini bile kuramadığım sensizliği öğretmek isterken ben sadece gözlerimin içine baktığında ne kadar çok sevildiğini gör istedim. Konuşmamıza gerek yoktu , bakışlarına denk gelince sustuklarımı anla istedim. Benimle ağlarsın belki ama benimle güleceğini ve seni her halinle seveceğimi bil istedim. Seni hüznünle , kederinle , dibe çöktüğün halinle bile kabul edeceğimin zamanla farkına var istedim. Benimle çocuk ol istedim. Neyi merak ediyorsan cevabını birlikte bulalım , soru sormaktan hiç korkmayalım istedim . Dünyanın en güzel yerinin yanım olduğunu , dünyanın en güzel manzarasının gözlerin olduğunun benimle farkına var istedim. Bu sokaklarda birlikte hayat bulalım , birbirimizin varlığıyla hayatta kalalım istedim. Seninle her şeyi yeniden keşfedelim , yaşamadığımız ne varsa hepsine zaman ayıralım istedim. Seninle sarhoş olmayı istedim. Her doğum günümde birlikte yeniden doğalım istedim. Çaresiz kaldığın an kollarımda çareni bul istedim. Küçük bi kız çocuğu olup seninle büyümek istedim.
Ben istiyorum istemesinede, sana ömrün boyunca benimle mutlu olursunda demiyorum . Esas sana , benimle mutsuzda olursun ama her anında yanında olurum. Yaralarımızı birlikte diker , birlikte merhem oluruz birbirimize diyorum. Her zaman çok iyi anlaşırız demiyorum , kavga eder birbirimizi daha iyi tanırız ama seni hiç bırakmam diyorum. Senin yaranı da ben bileyim , gülüşünü de ben göreyim , seni en çok ben seveyim istiyorum. Her halinle , tüm kusuruna , bütün olumsuzluklara rağmen. Seninle sevginin en güzelini yaşarız diyebiliyorum. Çünkü sevilmenin sana , sevmeninse bana yakışabileceğini görebiliyorum. Seninle saatlerce dertleşmek , omzunda ağlamak istiyorum. Yaralarını tek tek öpmek isterken , seni iyileştiren en iyi ilaç olmayı da becereceğimi biliyorum. Senin için biriktirdiğim şarkılar , kitaplar var cebimde. Benim ağlayarak izleyeceğim seninse bana sarılıp teselli edeceğin filmler. Uzun yıldızlı gecelerimiz var. Çok mutlu olalım . çok iyi olalım demiyorum. Şu yaptığım ve yaptığımız bütün hatalara rağmen ne olursa olsun birbirine sıkıca kenetlenmiş ve birbirinden ne olursa olsun kopmayacak kadar güçlü olalım. Sen olayım istiyorum, ben ol istiyorum , biz olalım , herşeyden çok bir olalım istiyorum. Çok mu şey istiyorum ?
SADECE BİR KELEBEĞİN ÖMRÜNE YETİCEK KADAR SEV BENİ . SADECE BUNU İSTİYORUM.