Ruhunu kaybetme

64 4 0
                                    

Hani bir gecede beyazlayan saçlar vardır ya , işte o duyguyu yaşıyorum her gece ve her sabah. Bu aralar " Bugün hangi hayalimi bırakacağım ardımda " diye fısıldarken buluyorum kendimi. Her gün , her saniye kırılan hayallerle dolu bir vücut. Nereye atsam en keskin tarafı ile ruhumu parçalayan hayal kırıkları. Belki de bundandır kendimi ağır hissetmem. Belki de bu yüzdendir kanayan ama bir türlü iyileşmeyen yaralarımın oluşu. Hayat bir oyun sahnesi , kimisi esas oğlan ya da kız. Kimisi ise sahnenin temizliğinden sorumlu kişi , benim gibi. Sürekli bir şeyleri düzeltmeye çalışan , yere atılan umutlar ve nice güzel duyguyu süpürüp kendi içinde alçıya alan bir görevli. Tüm bunları yaparken arka cebinden dökülen hayallerin farkına bile varamayan bir insan. Kaybolmuş bir ruh.

Kaybolmuş ruhtan da kastım şu ;

Bazen her şeyden , herkesten soyutlamak istersen ya kendini. Kaçmak, kurtulmak düşüncesiyle yaparsın bunu. Çok yıkıcı gelir hayat, anlamsız. Her gün görmek zorunda olduğun yüzlerce insan. İçleri tamamen çürümüş karanlık yüzlerce vücut. Böyle insanları anlamak gerçekten zor. İçlerini çürüten şeyleri ortadan kaldırmak yerine diğer insanların umutlarını bulaştırırlar acılarına. Tek sorumlusu diğer insanlarmış gibi..

İşte bu yüzden kaçıp kurtulmak istersin her şeyden , herkesten. Bir gün, onlar gibi olmamak için hızlı koşarsın bilmediğin hayatlara doğru. Ardından sürüklenir beline bağlanmış ince bir iple birlikte hayal kırıkları. Umutların . Geçtiğin her noktaya, yaşadığın her ana yeni yeni duygular serpiştirirsin umarsızca. Kimisi filizlenir ve yola çıkar sonsuz gökyüzüne doğru.
Kimisi ise aşırı sevgisizlikten toprağın içerisinde günden güne çürüyerek kaybolur.

İşte o kaybolan şey senin ruhun.

Ruhunu kaybetme.

Kelebeğin RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin