Çok sevmeyin

524 24 1
                                    

Birini çok sevmeyin
Birini çok sevmek hata yaptırır asla yapmam dediğiniz şeylerin ortasında buluverirsiniz kendinizi. Ve bunu yaparken yanlış yapıyormuşsunuz gibi gelmez aksine kendinizden emin ve hayatınızdaki en doğru şeyleri yapıyormuşsunuz gibi gelir. Ama aslında o öyle değildir.Bi anda anlarsınız hayatınızın en büyük hatalarını yaptığınızı ama artık keşkeler için çok geçtir bilirsiniz. Birini çok sevdiğiniz zaman diğer insanlardan soyutlarsınız kendinizi. Diğer insanlar bişey ifade etmez sizin için. Sadece "O" olmuştur hayatınız , bunun yanlış olduğunu kendinizde bilirsiniz ama engel olamazsınız duygularınıza. O yüzden birini çok sevmek hayatınızın en büyük hatasıdır. Ben artık hayatım değişsin istiyorum. Heyecanlarım olsun istiyorum. Endişelerim değişsin istiyorum. Sevmediğim şeyler değişsin istiyorum. Korkularım bile değişsin istiyorum. Değişmek istiyorum yada adını "değişmek" diye süsleyip aslında "kurtulmak" istiyorum. Kimden mi kurtulmak istiyorum. SENDEN KURTULMAK İSTİYORUM. Çünkü atlatırım sandım , geçer sandım , alışırım sandım. Ama şimdi bakıyorum da herşey git gide daha da fazlalaşıyor. Yokluğun her geçen gün daha da acıtıyor. Özleminde her geçen gün ağırlaşıyor. Babamı özler gibi özlüyorum seni. Evet doğru okudunuz. Babam yerine koyduğum adamı anlatıyorum size. O biraz baba kokuludur birazda huzur. Ama masalın sonunda gene kendimle bir başıma kalıyorum. Sizce her ayrılığın bir sebebi varmıdır ?
Evet. Her ayrılığın bir sebebi vardır. Kimi yeterince sevmez biter , kimi gereğinden fazla sever , biter. Kimi fazla güvenir onu hiç bırakmayacağına inandırır kendini ve biter , kimi hiç güvenmez hep bi şüphe ile yaklaşır karşısındakine o zaten biticek bir ilişkidir ve biter. Kimi ihanet eder sevdiğine, sevse bile yapar bunu sebebi olmadan aldatır onu ve biter. Kimi sıkılır sevdiğinden bi bahaneyle bitirir ilişkiyi. Bazende bunların hiçbiri olmaz , olur ya hani sebepsizdir bazı ayrılıklar derler. O işte öyle değildir. Her ayrılığın bir sebebi vardır ama bazı ayrılıklar gizlidir sebebini kimse bilmez kendinden başka , en zoru odur. Karşısındaki için ömürlük bir aşkı yakmaktır. En büyük ayrılık gizli ayrılıklardır.

Kelebeğin RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin