Aşk

243 13 1
                                    

Aşk nedir aslında bilir misin ? Aşk özlemektir. Aşk kokusunu ta içinde hissetmektir. Günlerce aylarca görmesen bile onu her saniye tam solunda hissetmektir. Dilin başka söylerken kalbinin diline ihanetidir aşk. Vazgeçmen gerektiğini bile bile inadına bağlanmaktır. Herkesin dilinde değil tek başına kalbinde yaşamaktır aşk. Cennetide cehennemide onunla yaşatmaktır aşk. Susup konuşamamaktır. Onun karşısında dilinin tutulup kalmasıdır aşk. Acıyı hissetmektir aşk. Benliğinden vazgeçmektir. Asla olmayacağını bile bile hayal etmektir. Yüzündeki aptal gülümsemedir. En ufak anıyı saklamaktır aşk. Yalnız kalmaktır. Anlatamamaktır. Kimine göre adı aşk kimine göre özlemdir. Uzaktan onu izlerken bir gülümsemesi ile yok olmaktır aşk. Adına sayfalarca yazmaktır. 5 harfe tüm nefesini sığdırmaya çalışmaktır aşk. Adını kalbine kilitlemektir. Uzaktan sessizce tek başına sevmektir aşk .

Bu aşk , dünyada cennete gittiğini sanıp , cehenneme gitmek gibi bişey.

Kimin için ağlıyorum derken aklına gelen ilk isime pişmanlık duyarak ağlamaktır en kötüsüde. Bazen kafan o kadar çok karışır ki beyninin içinde milyon tane ses milyon tane farklı düşünce vardır. Hangisi doğru ses , hangisi seni mutlu edicek ses , hangisi yapman gerekeni söylesen ses bilemezsin.Sus diyorum gönlüme , dayan geçicek . Yaz diyorum gönlüme yaz ki konuşma . Ağla diyorum , ağla ama tek başına ağla kimse görmesin.
Yalnız değilsin diyorum gönlüme , bir sürü dostun var ailen var ama o yok.
Olmasın boşver diyorum , sanki bu zamana kadar vardı şimdi olmasın ne olucak diyorum.
Olmuyo diyorum sonra , onsuz eksiksin diyorum. Bi sesine muhtaçken , nefesiyle bile yaşadığını hissedecekken aranda kilometreler var diyorum .
Güçlü ol diyorum gönlüme , şimdi dik dur ki bir daha yıkılma ,
hiç bir şey yıkmasın seni artık.

Bu en zoruydu diyorum bazen.
Sonra diyorum ki şimdi isyan etme ki daha zoru olmasın.

Neydi aşk ? Kalbinin diline ihaneti mi ?

Kelebeğin RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin