Kelebek ve Papatya

231 9 1
                                    

Sadece üç günlük ömrü olan kelebek papatyaya aşık olur . Ancak öleceğine saatler kala " seni seviyorum " der. Papatya sadece " bende " diyebilir ve kelebek ölür. Ona sevdiğimi neden zamanında söyleyemedim diye papatya üzüntüsünden hastalanır ve yapraklarını dökmeye başlar , döktüğü her yaprakta " seni seviyorum " der ve sonunda ölür.
İşte bu günden beri sevdiğini söyleyemeyen herkes, papatyaya sorar " seviyor mu , sevmiyor mu ? " diye .

Sen sevgiyi , aşkı ne zannediyorsun ? Birine aşık olursun , seni kabul etmezse eğer , direk diğerine koşarsın. Bu aşk değil , bu senin yaptığın heves. Aşık olan insan , bekler. Hatta beklemekten yorulur , tükenir. Aşık olan insan kendinden önce karşısındakini düşünür. Aşık olan insan mantıklı kararlar almaz duygularına yenik düşer. Aşık olan insan ölür be . Sırf onun canı yanmasın diye kendini öldürür. Bunları göze alamayacaksan eğer aşkı unut , aşktan bahsetme. Ve en önemlisi şunu unutma , aşık olmayan bir insan bu hayatta her zaman eksiklik hissedecektir. Hep bir boşluğun içinde olacaktır.

Sevdiğimiz veya sevmediğimiz , inandığımız veya inanmadığımız , evet yada hayır dediğimiz , yaşayıp yaşamadığımız her şey bu yeryüzüyle sınırlı çektiğimiz onca acı onca zorluk , gülüşlerimiz , neşelerimiz , sevgimiz , hepsi yaşanıyor ve silinip gidiyor bu yeryüzünden , şimdi şöyle bir durup düşününce ; yaşamım , sevdiklerim , inandıklarım , herşeyim , herşeyiniz silinip gidecek.

E hadi o zaman ?

Sadece 3 gün ömrünüz var

Kelebeğin RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin