-1.Bölüm- İLK GÜN

228 11 1
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandım.Yatağımdan kalkıp bonyoya girip elimi yüzüme yıkayıp dişlerimi fırçaladım.Aşagıya indiğimde annemle babam kahvaltı ediyorlardı."Günaydınlar"dedim mutlu bir şekilde.Annem ve babamda "Günaydın kızım neye borçluyuz bu neşeni?"dedi babam."Baba bugün okulun ilk günü ya ondan mutluyum bizimkileri çok özledim."Bende masaya oturup kahvaltımı etmeye başladım.Kahvaltımı bitirdikten sonra odama çıkıp okul kıyafetlerimi giydim.Saçımın uçlarınada hafif su dalgası şeklinde maşa yaptım ve aşağıya indim.Bugün yürüyerek gidicektim okula.Evden çıktıktan sonra telefonuma mesaj geldi.
Gönderen:Süslümm
-Kanka hadi ya nerede kaldın sınıfta seni bekliyoruz.
Gönderilen:Süslümm
-Tamam kanka beş dakikaya ordayım.
Hızlı hızlı okula gitmeye başladım.Okula geldiğimde direk bizim sınıfa giderek bizim kızlara sarıldım ve kendi sırama geçtim tek oturmayı seviyordum.Zil çaldığında öğretmen içeri girdi başta biraz öğretmenle sohpet ettik.Tam derse giricekken kapı çaldı.Hoca "Gir"dedikten sonra kapıyı açtı ve girdi.
"Oha bu ne yakışıklılık"diyen iç sesime katılarak çoçuğu süzmeye devam ettim.Hoca araya girene dek tabi."Kendini tanıt canım"
"Ateş Sönmez 18 yaşındayım."dedi ve oturacak yer baktı kendine."Ateş istersen masalın yanına geçebilirsin"dedi.Ateş öğretmene tebessüm edip"Masal kim acaba ?" dedi .Bende elimi kaldırdım ve benim yanıma doğru geldi yanıma oturdu."Ne yani şimdi bu meteor benim yanımda mı oturuyo." "Merhaba ben Ateş sende masal dimi?"
"Evet memnun oldum" dedim ve derse geçtik

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin