Ateşin Ağzından
Almilanın yanından ayrıldıktan sonra masalı aradım
-Masal-
Alo canım nasılsın?
-Ateş-
Masal seninle bir şey konuşmam lazım sahile gelir misin?
-Masal-
Tamam geliyorum.Ben bunu nasıl söyliyecektim.Yapamazdım benim yüzümden üzülmesine izin veremezdim.Onu seviyordum bugün bunu anlamıştım.Almilayı sevmiyormuşum aslında.
************************************
Masalın Ağzından
Ateş beni aramıştı ama sanki kötü bir şey olmuştu.Kızlarla oturuyoduk.Sıla"Canım bir şey mi oldu?"diye sordu."Bilmiyorum ateş bir şey konuşmak için sahile çağırdı gidiyorum ben öptüm."Tamam yavrum bizde öptük."dedi gülsüm.Ceketimi alıp dışarı çıktım.Al işte yağmur yağıyordu.Ama neyseki yağmurlu havaları seviyordum.Sahile vardığımda ateş arabasına yaslanmıştı.Koştum ve sarıldım.Özlemiştim.Ateşte sarıldı ama sımsıkı sanki bidaha sarılamayaçakmış gibi.
"Canım bir şey mi oldu neden çağırdın?"Ateş"Masal sana bişey söylemem gerek.""Tamam canım dinliyorum."
"Masal ben seni kullandım masal ben böyle olmasını istemezdim almilayı seviyordum oda senden intikam almak istiyordu bende onun için seninle sevgili oldum ama yapamadım vazgeçtim seni seviyorum şimdi gerçekten inan bana masal."Ateşin söyledikleri yüzüme bi tokat gibi çarpmıştı."Hayır ateş hayır sen bana bunu yapmazsın yapamazsın inanmıyorum ateş yalan de yapmadım de ateş cevap ver ateş."diye bağırıyordum tabi ağlıyordum bir yandan.Ateşe bir tokat attım ve sahilden koşarak uzaklaştım.Gidiyordum ama nereye ağlıyordum.Yağmurla göz yaşlarım karışmıstı.Olamazdı ben onu bu kadar severken olamazdı.Sılayı aradım."Sıla sizi çok seviyorum."dedim ve kapattım cevap vermesini bile beklemedim.Öylece yürüyordum sırılsıklam olmuştum artık.Taki bir araba üstüme gelene dek...