Aradan 2 gün geçmişti.Ateş daha uyanmamıştı.Ama cemal amca durumunun iyiye gittiğini söylüyordu."Kanka istersen eve git sen duş al üstünü değiştir biraz uyu biz burdayız zaten"Tamam ama en ufak bişeyde haber vericeksiniz tamam mı kanka"Tamam hadi git dinlen"dedi sıla.Son kez ateşe bakıp çıkışa yöneldim.Üstümde sahile gittiğimiz gece bana verdiği hırka vardı.Hâla çıkarmamıştım üstümden.Arabama binip eve gittim."Ben geldim."Hoşgeldin kızım."Hoşbuldum babacım"Ateş nasıl?"Daha iyi ama daha uyanmadı"Olsun kızım uyanır merak etme sen bak daha iyimiş durumu"Anneme kafamı sallayıp tebessüm ettim."Ben yukarda duş alıp üstümü değiştirip tekrardan gidicem."Tamam kızım biz şimdi gidiyoruz seni bekleyelim mi"Yok anne siz gidin gelirim ben.Ezgi teyzeleride alın giderken"Tamam kızım alıcaz zaten"Yukarı çıkıp odama gittim.Neredeyse bir buçuk haftadır odama girmemiştim.Duvarda ateşle bizim fotoğraflarımızı görünce hepsine dikkatlice baktım.Fotoğraf çekilmeyi çok sevmiyordu.Bende bulduğum her fırsatta çekiyordum.Fotoğraflara bakmayı bırakıp banyoya gidip duş aldım.Duştan çıkınca dolabımdan gri tulumumu çıkartıp giydim.
Saçlarımıda salaş topuz yapıp göz altlarıma kapatıcı sürdüm çünkü kızarmış ve morumsuydu.Ağladığımda böyle oluyordu.Siyah sırt çantamıda alıp odadan çıktım.Merdivenlerden inerken sude arıyordu."Alo kötü bişey yok dimi"Kanka ateş uyandııı"Direk telefonu kapatım hızlıca merdivenlerden inip arabaya bindim.Elimden geldiğince hızlı sürmüştüm geldiğimde arabayı park edip indim.Asansöre binip yoğun bakım katına çıktım.Ama orda yoklardı.Ordaki görevliye gidip sordum ve normal odaya alındığını ne kaçınçı kat ve oda olduğunu söyledi.Tekrar asansöre bindim ve doğru yere ulaştım.Bizimkilerin yanlarına gittiğimde gülsüm"Gizem teyze içerde o çıkınça sen girersin"Tamam siz girdiniz mi"Evet hepimiz girdik sen kaldın"Tamam"gizem teyzede içerden çıkınça kapıyı açıp girdim.Tabi girdiğim gibi gözyaşlarım serbest kaldı."Ağlama"gidip yanına oturup elini tuttum."Seni çok özledim"Bende çok özledim birtanem"Canın acıyor mu"Biraz ama seni görünce geçti"Eğilip yanağından kocaman öptüm."Ateşim sana birşey olucak diye çok korktum."Ama bak olmadı sizin yanınızdayım.Hem daha sen bana evet diyicen çocuklarımız olucak"Nasıl sen beni duymuşmuydun"Evet ama tepki verememiştim."Ama ben seni yerim"Ama şeker komasına girirsin yeme"Hıh ego deyip koluna vurdum."Ah kolum"dedi"Ateş iyi misin canım neren acıdı kıyamam özür dilerim"Acımamıştı kii"Ben gidiyom"ateşin yanından kalktım ama kolumu tutmasıyla tekrardan oturdum.Beni kendine çekip öptü.Tam bu sırada kapı açıldı."Pardon ben yanlış zamanda gelmişim"Yok hayır gelin"Hemşire gelip ateşin yara yerine pansuman yaptı.Gece olunca ateşin yanında ben kalıcaktım.Bizimkileri uğurlayıp ateşin yanına gittim."Hadi uyuyalım gel"Kay bakalım ama sadece hastasın diye yanında yatıyorum"Tamam gel sen"diyip ateşin yanına geçtim."Kokunu çok özlemişim"Bende kupa kızım bende"Iyi geceler sinek valem seni çok seviyorum"Bende güzelim bende."deyip uykuya daldık.
Bölüm sonu canlar.Bölüm nasıldı?Bir sonraki bölümü merak ediyorsanız okumaya devam edin.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Seviliyorsunuz
Yazarınız❤