Multimedya Ateşin Kuzeni
Sabah sabah kim arıyo ya."Evet buyrun benim sabah beni güzel uykumdan uyandıracak kadar acil ne oldu söyler misiniz acaba.?dedim direk."Kanka sakin ya biz ateşlere gediyoz hazırlan senide alcaz hadi bekletme bizi."dedi sıla.Ya ben sana ne diyom."Kapatmıştı.Aman iyi bende giyineyim bari.Daha kargalar uyanmadı biz ateşlere gidiyoz.Saate baktığımda 2ydi ben bu kadar uyudum mu be oha.
Kıyafetlerimi çıkarıp giydim.Aşağıdan korna sesi gelmişti."Ya siz sevgilisiniz niye benim gibi çok konuşan insanı alıyonuz ki yanınıza."diye söylenerek bindim arabaya."Günaydın çifte kumrular."Günaydın yavrum."Günaydın abicim"Ee hadi gidelim ben ateşi özledim."Dedim ve sürmeye başladı abim.
"Gidin başka yerde öpüşün sarılın koklaşın lüften ya ayıp ayıp neyse teşekkür ederim."deyip indim şaka maka tatlılar.
"Canım""Güzelim aferin açık giyinmemişsin."Odunsun ya odun gerçekten."Sılalarda geldiğinde oturduk televizyon izledik.Ve ben çok nadir görülen sakarlığımı konuşturarak üstüme vişne suyu döktüm."Ateş seninkilerden giycem haberin olsun"dedim ve yukarı çıktım.Evet hangisi giyelim.Siyah renginde olan t-shirtü giymiştim tam çıkacakken ateş geldi.Somurttum."Noldu güzelim."dedi.Gözlerimi kırpıştırdım."Yapma öyle öpesim geliyo."Öp o zaman sende"Lan gerizekali masal bu özgüven bu cesaret nerden.Lan ben ne yaptım.Ama ateş beni kendine çekip saçlarımdan öptü.İşte sevdiğim adam.Ya gerçketen dudaktan öpmek yerine saçından boynundan falan öpmek daha güzel değil mi daha özel bence.Ben bunları düşünürken kapı açıldı ve biz hâlâ sarılıyorduk."Basıldıkkkk"diye bağırdım."Basıldınızzzm"diye tepki verdi küçük jojuk."Güzelim ne basılması ya alt tarafı sarılıyorduk ve ulaş sende böyle şakalar yapmaktan vazgeç."Iyi tamam sen ateşin sevdiği kızsın demek bende malesef kuzeni ama merak ediyorum senin gibi güzel bir kız nasıl böyle oduna baktı bilemiyorum aşağıdada iki kız var hayret ediyorum yanı bence o odunlar tipsiz ben daha yakışıklıyım."dedi maşallah büyümüşte küçülmüş.Demek sudelerde geldi."Evet bende sevgilisi ama sen fazla biliyosun ve çok tatlısın."Biliyorum o yüzden ana sınıfındaki kızlar beni seviyo."Ulaş teyzemler nerde."Geziyolar ben kendimi buraya bıraktırdım."Hadi aşağıya inelim"dedi ateş."Hoşgeldiniz"deyip sarıldım sudeye"Hoşbulduk canım da bu tatlış kim?."Ateşin kuzeni."Çok tatlı"dedi sılayla ikiside."Acıktım ben"dedi ulaş diğerleride katıldı."Haydi kızlar yemek yapcaz"dedim ve ikisnide sürükledim.Sürükledim çünkü yemek yapmayı sevmiyorlar ama yemeye geldiğinde patlayana kadar.Makarna yapmak için makarnayı çıkarttım o sırada kızlar suyu falan ısıtıyordu.Makarnayıda koyduktan sonra pişmesini bekledik.O sırada bende sos hazırlıyordum.Kızlarda tapakları ve bardakları çıkarmıştı.Makarnaları tabaklara koyduktan sonra erkekleri çağırdık."Sude canım tuzu verir misin"Al canım"Dur dedim ama olmadı."O şekerdi enişte."Hepimiz gülmeye başladık.Sude kalkıp yeni makarna koydu alpere.Biraz daha oturduktan sonra film izledik.Bizim gitme vaktimiz gelmişti.Ulaşı kocaman öptüm ve sarıldım."Ateş yanıma gelip "beni böyle öpmedin be"dedi."Kıskandın mı sen he sevgilim."Sevgilim?"Ya utandırma sensin işte gel öpiyim seni o zman kocaman ve sarılıyım."Iyi öp bakalım."
Hadi beni götürün abicim ve yengecim."He yengen yengem kızım delirmesene."dedi sıla."Sakin yengecim."dedim bende gülüştük ve beni eve bıraktılar.Bölüm sonu arkadaşlar.Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki bölümü merak ediyorsanız okumaya devam edin.Seviliyorsunuz
Yazarınız💕