Sabah uyandığımda bi süre daha yataktan çıkmadım.Aklıma bizim pikniye gidiceğimiz gelince kalkmak için hamle yaptın ama sonuç yeri boyladım."Kızım napıyosun yerde"Hiç anne yerle konuşma yapıyodum"Masal anneyle dalga geçilmez"Tamam yanlışlıkla düştüm"Annem başıyla onaylayıp çıktıktan sonra söyleniyordu.Bende biran önce yerden kalkıp lavoboya gidip işlerimi hallettim.Aşağıya inip bişeyler atıştırıp tekrardan yukarı çıktım.Dolabımla bi süre bakıştıktan sonra elbise giymeye karar verdim.
Saçlarımıda şekillendirdim ve şapkamı taktım.Güneş mi geçsin kafama.Merdivenlerden inerken ateş mesaj atmıştım beni alması için."Anneee ben çıkıyorum"Tamam kızım dikkat et"Ah benim canım sevgilim beni arabaya yaslanıp beklermiş demekki kapımı açıcak."Ben geldim"Hoşgeldin güzellik"Deyip yanağımdan öpüp şöför koltuğuna geçti.Öküz bir sevgilim var ne güzel"Bende kendi kapımı açıp oturdum.Bizimkiler yiyecekleri ve içecekleri aldıkları için biz direk piknip alanına gittik.Kızlarda benim gibi rahat şeyler giymişlerdi
Geldiğimizde bizde onlara yardım ettik.Gülsüm hamakta oturmuş sallanıyodu.Yanına gidip"Kanka sen neden yardım etmiyon bak mertte yapıyo çok ayıp kalk bakayım"Kanka ben yapamıyom"Sus kalk yapcan"Oflayarak yerinden kalkıp bize yardım etti.Sudeyle alper salatayı yapıyordu.Sılayla abim mangal başındaydı.Bizde ateşle odun topluyoduk ateş yakmak için"Gülsümle mert ise sofrayı hazırlıyordu.Zaten kıvanç bizi ekmişti o numarasını aldığı kızla görüşmeye gitmişti.Herşey hazır olduktan sonra oturup yemeye başladık.Yemek bittikten sonra biz kızlarla plastik tabakları çöpe attık ve erkeklerin yanlarına gittik ateş yakmışlardı.Ateşin etrafında halka oluşturup oturmuştuk.Abim yanında gitarınıda getirmişti.Çalmaya başlayınca sılada şarkı söyledi.
Sabahın ilk ışıklarını.
Seninle görmek istedim.
Evimin tüm sokaklarını.
Seninle yürümek istedim.Okuduğum en güzel şiirde.
Arar gözlerim seni.
Unuttuğum bir yüzde.
Eski soluk resimlerde.Kal dedin yanimda.
Umut ol yarinlara.
Eskisi gibi mi değil.
Değil yalnız aşkla.Yine gelir bahar,
Açar teninde papatyalar.
Biz sırılsıklam yağmurda,
Serin bulutlar altında.Uçuşur rüzgarda aşk.
İçim içime sığmaz taşar.
Sesin sözlerimi yutar.
Kaçar yavaş yavaş.Hayatımın en mutlu günü.
Seninle beraber.
Küçüğüm sen gelsen.
Ruhuma cemren düşer...Diye söylemişlerdi.Hepimiz ikisini alkışladıktan sonra dc oynadık.Daha sonra biz ateşle yürüyüşe çıktı.Sılayla abim yan yana hamakta sallaniyordu.Sudeyle alper gölün kenarına gitmişti.Gülsümle mertte bizim az ilerimizde yürüyorlardı.Ateşle el ele tutuşup yürümeye başladık."Beni hiç bırakma"dedim ateşe"Benim daha iyi bi fikrim var sen hiç gitme"deyince kolunu omzuma atıp beni kendine çekti.Boyumateşin boyundan kısaydı.Ama iyikide kısaydı.Çünkü ateşin benim için hızlanan kalp atışlarını duyabiliyodum.Eğilip saçlarımdan öptü."Gel seni bi yere götürücem"başımla onu onayladım.Geldiğimizde bi ağaç ev gibi yere gelmiştik.Ateş merdivenlerden dikkatlice çıkıp elini bana uzattı elini tutup bende çıktım.Yerde duran el fenerini alıp bana verdi.Açtığımda içersi ateşle bizim fotoğraflarımızla doluydu.Ama ateş bunlar çok güzel."dedim"Senle olan herşey güzel"Yaklaşıp dudaklarımdan öptü.Ayrılınca küçük bir not kağıdı getirip kalemle bugünün tarihini yazdı ve tahtaların arasına koydu.Biraz daha durduktan sonra bizimkilerin yanlarına gittik.Ordada oturunca artık gitmeye karar verdik.
Bölüm sonu canlar.Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki bölümü merak ediyorsanız okumaya devam edin.Seviliyorsunuz.
Yazarınız❤