Multimedya da Mira
Bugün ateşin arkadaşının düzenlemiş olduğu bir davet vardı.Ama biz davete hazırlanmak yerine mirayla oturmuş dondurma yiyiyorduk."Anniş"Efendim bebeğim"Bende bugün senle işe gelebilir miyim.Anneannemle babaannem habire bana tatlılar börekler yapıyolar benim fiziğime dikkat etmem gerekiyo"Yerim ben seni senin fiziğine dikkat etmen mi gerekiyo"Hıhımm"Gel bakalım sen buraya"Yakalayamaz kii"Ama yakalarsam gıdıklarım."Evin içinde bir oraya bir buraya koşup duruyorduk.Mirayı belimden tutup koltuğa yatırdım."Ama yakalarım demiştimm."deyip gıdıklamaya başladım."Geliyim mi annecim hem sonra babama teyzemlere gideriz sonra amcamlara sonra dayıma olur mu?."Tamam birtanem sayiii kıvanç amcan gelmiş dün amerikadan."Yaşasınnnn"Hadi giyinelim gidelim.
Mirada kıyafetlerini giyince evden çıktık.Zaten bugün duruşmam olmadığı için sorun olmazdı."Annecim hadi gel kemerini takalım"Anne ben yapabilirim"Tamam yap bakalım"Bak oldu"bende yerine geçip geçmediğini tekrardan kontrol edip şöför koltuğuna geçip kemerimi taktım.Broma gelince mirayla birlikte inip broma girdik."Annecim şimdi benim birkaç işim var canın sıkılırsa alara ablana yada alper amcanada işleri yoksa gidebilirsin tamam mı?"Tamam annecim."miraya boyama kalemleri ve kağıt vererek karşıma oturttum.Ben işlerimi hallederken oda resim çiziyordu."Anne amcamın yanına gidebilir miyim?"Gidebilirsin annecim ama işin varmı amca diye sor tamam mı?"Tamam annecim"Mira buraya daha önce geldiği için yerleri biliyordu.Zaten alperin odası hemen benim odamın karşısındaydı.
Yarım saat bir saat sonra işim bitmişti."Kolay gelsin sizlere ama artık gidiyoruz."Görüşürüz amcacımm"Görüşürüz fıstığım"Kolay gelsin sana alper"Saol masal"
"Başta süslü teyzene gidicez kızım"Tamam annecim"Başta sudeye gidecektik çünkü yolumuzun üstüydü."Teyzemmm"Bebişimmm"Çok özledim seni"Bende seni özledim kuzum."Bende sudeyi öpüp sarıldım.
Sudeyle mira zaman geçirdikten sonra ordan ayrılıp hastaneye gittik.Babasının odasına gelince kapıyı tıkladı."Babişim biz geldik"Ateş gelip mirayı kuçağına alıp öptü tabi benide unutmadı."Canım akşam gidicez dimi davete?"Evet güzelim"O zaman biz bizimkilerede bir bakalım."Tamam canım"Mira benden önce gülsümün odasına gitmişti."Ben geldim teyze amcaaa"Hoşgeldin bıdığım"deyip mertle gülsüm sarıldı bende onlara sarılıp sohpet ettik."Teyze yekta nerde"Yekta evde bebeğim annanesiyle."Hımm tamam"biraz daha oturup sılanın yanına çıktık."Pandişim"diye seslenerek girdi.Sılada Pandişim diye aynı tepkiyi verdi sarıldılar.Bende sarılıp oturdum."Teyze benim saçlarımı örer misin?"Tabikide canım gel"Sıla miranın saçlarını balık sırtı yapmıştı mira teşekkür edip öptü."Aa dayım gelmiş"Dayım çok güzel olmuş saçların"Evet sıla teyzem ördü.Ama kıvanç amcam yok"dedi ve yüzü düştü."Aaa bebeğim ben seni hiç bırakır mıyım?"deyip kapıdan kıvanç geldi.Mira kıvançı görmesiyle hemen onun kucağına atladı.Kıvançla bir süre oynadıktan sonra bizde eve gittik davete hazırlanmak için.Bölüm sonu canlar.Umarım beğenmişsinizdir.Nasılsınız bakalım.Umarım iyisinizdir.Finale az kaldı arkadaşlar.Diğer kitabım olan "Paramparça"yada bakmanızı tavsiye ederim.Oylamayı ve yorum yapmayı lüften unutmayın.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.
Sseviliyorsunuz.
Yazarınız💜