"Ateş hadi canım yemen gerek"Istemiyorum beğenmedim"Aaaa ateş iyice çocuk oldun ama yemezsen burdan çıkamayız ama sen yersen ben gidip işlemleri halledicem."Offf masal tamam yicem ama bundan sonra sen bana yapıcan çorba"Tamam birtanem sen yeterki iste".
Evet doğru teminden beri ateşi beslemeye çalışıyorum ama yemiyo beyfendi."Ben işlemleri halledip geliyorum"Tamam"Odadan çıkıp işlemleri hallettim.Ve tekrardan odaya gittim"Hadi bakalım çıkabiliyoruz"Masal iyi ki varsın"Sende iyi ki varsın"Ama ben şimdi giyinemem canım acır"Bak bak bak giyinemezmiş alt tarafı t-shirt değiştiriceksin canım"Iyi tamam benim canım acısın"Tamam ateşim tamam canım"Dolaba gidip ateşin siyah t-shirtünü alıp yanına gittim."Canın acırsa söyle"tamam anlamında kafasını salladı.Yavaşca kafasından çıkartıp diğerini giydirdim.2 Hafta Sonra
Gülsüm bizi önemli bişey söylemek için cafede toplamıştı.Ama kendisi ortalarda yoktu.Cafenin kapısından gülsüm bi çocukla el ele geldi."Evet tanıştırıyım erkek arkadaşım Mert"hepimiz teker teker el sıkışmıştı.Bizim erkeklerin delice sorularından sonra koyu bi sohpete dalmıştık."Bence izmire gidelim bu hafta sonu hem eve bakarız zaten benimkiler ev buldu yan yana evler.Eşyaları yerleştirip temizlik yaparız az kaldı zaten"Aynen bence gidelim iyi olur"dedi sude.Mertte bizimle birlikte izmirde okuyacaktı.Zaten kıvançla mert tanışıyorlarmış hemde ateş abim ve alperde sevdi merti baya iyi anlaştılar."Ama gitmeden pikniğe gidelim"Aynen havalar zaten güzel"dedi gülsümde.Hepimiz onaylayınca yarın gitmeye karar verdik."Eee kıvanç bi sen kaldın"dedi abim"Bekarlık sultanlıktır ben gelemem öyle ilişkilere"Pişt kıvanç şu yan masadaki kızı görüyon dimi koş telefon numarasını al güzel kız"Yok ya"demişti ama kıza bakınca gözlerini büyüttü."Dur yada ben bi bakıyım"deyip kızın yanına gitti.On beş dakika sonra falan elinde kağıtla geliyodu."Vay aldın demek"dedi sıla"Benim gibi ultra yakışıklıya kim numarasını vermez"Ego diye söylendik.Biraz daha oturduktan sonra kalktık ve evlere dağıldık.
Bölüm sonu canlar.Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Seviliyorsunuz.
Yazarınız❤