Eve geldiğimde annemle babamla biraz sohpet edip yukarı çıktım.Ilık bir duş iyi gelicekti.Duştan sonra pijamalarımı giyip uykuya teslim ettim kendimi.
************************************
Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım.Kim bunun sesine değiştirdi diyede söylenmeyi unutmadım.Lavoboya gidip ihtiyaçlarımı giderdim.Odama gelince kot pantolon ve üstüne süt mavisi bol tshirt aldım giydim altımada beyaz ayakkabılarımı geçirdim saçımı düzleştirdim ve rimel ve parlatıcı sürüp aşağı indim annemle babam şirkete gitmiş demek ki.Bende biraz bişeyler atıştırıp çıktım.
************************************
Okula geldiğimde arabamı park edip sınıfa gittim."Günaydınlarr"diyerek içeri girdim."Günaydın güzelim"dedi ateş.Of lanet zil çalmıştı ya şimdi matematik sınavına girecektik.Hoca sınıfa geldi ve kağıtları dağıtmaya başladı.Hiç birimiz çalışmamıştık.Gülsüm baya iyidi matematikte çünkü.Allah razı olsun gösteriyorduda ama napalım yani sadece bu sınavlık bakıcaktık hepimiz.Yapmaya başladık daha doğrusu geçirmeye hocada bu sırada telefonuna bakıyordu diğer kişiler ise defteri çıkartmış defterden bakıyorlardı yuh yani be.Kırk dakika geçmişti bile bizde kantine inip oturduk bişeyler yedik yanımıza bizden küçük bir kız geldi galiba 11.sınıftı."Masal hanginiz"Benim ne oldu"Beden hocası seni basketbol sahasında bekliyo"Tamam geliyorum"
'Ben gidiyim bakiyim'"Bende geliyim güzelim'dedi ateş"Gerek yok canım gelirim hemen"dedim ve merdivenlerden inmeye başladım.Sahaya geldiğimde kimse yoktu.'Hocam'diye bağırırken birinin bana gazlı bezle birşey koklatması bir oldu.Son söylediğim şey ise 'ateş'olmuştu.
************************************
Gözlerimi açtığımda bi depo gibi yerdeydim ellerim bağlanmış bi durumdaydı."İmdat yardım edin kimse yok mu?"diye bağırıyordum ama duyan yoktu.Kapı açıldı ve içeri giren kişi almilaydı."Vay vay kimleri görüyorum bizim gurursuz masal bak yine karşılaştık ama bu sefer canını yakıcam ve sende bişey yapamıcaksın masal"
"İstediğini yap senden korkmuyorum zaten gücün anca buna yeter"
"Kes sesini"Dedi ve bana tokat attı canım acımamıştı."Daha yeni başlıyoruz masal"dedi ve masaya doğru ilerledi eline bıçak aldı."Korkuyorsun değil mi"
"Sen kafayı yemişsin napıcaksın beni mi öldürüceksin asla ama asla senden korkmuyorum".İyice yanıma yaklaşmıştı kolumdan tuttu ve koluma 'A'harfi yaptı ve kesikler atmaya başladı canım çok acıyordu ama belli etmemem lazımdı.Telefonu çalıyodu yanımdan uzaklaştı hazır kapıda açıkken fırsat bu fırsattı.Zaten ellerimide çözmüştü.Arkasını bana döndüğü an yanımda duran vazoyu kafasına geçirdim.Kapıyı açtım ve koşmaya başladım.Karşıma bi adam çıkmıştı."Hayrola güzel kız nereye böyle"demesiyle özel bölgesine tekmeyi bastım ve tekme atmaya başladım.İyiki boksa gitmiştim.Depodan çıktıktan sonra bir taksi durdurup bindim ve sılanin adresini verdim herkes ordadır şimdi.Taksiye parsasını verdikten sonra kapıya doğru ilerlemeye başladım.Bu sırada kolumdan akan kanı umursamadım ama canımçok acıyordu.Kapı çaldım ve bekledim kapıyı açan gülsümdü."Canım""Neredeydin"Kolun kolun kanıyo"İyi misin"
"İçeri geçelim"konuşmak istemiyordum canım çok acıyordu kolumda kocaman -A-harfi ve birçok kesik vardı tamamen uyuşmuştu.Sılayla sude direk yanıma gelip sarıldı."Çok korktuk"dedi sıla."Geçti bak bişey yok korkmayın"
"İyi misin abicim"bunu diyen kişi rüzgardı abim değildi ama abilik yapardı bana."İyiyim birşeyim yok abi"
"Ateş nerede?"
Hep kendini suçladı almilanın kaçırdığını düşündü alt katta."Zaten almila kaçırdı"dedim ve aşağı indim.Spor aletlerinin bulunduğu yere gelmişti kum torbasını yumrukluyodu."Ateş"dedim ve koşarak sarıldım."Nerdeydin güzelim çok korktum merak ettim kolun kanıyo kesikler var noldu?.""Yukarı çıkalım orda anlatıcam""Tamam güzelim"Merdivenlerden çıktıktan sonra herkes oturdu ve benim anlatmamı bekledi."Hadi başlasana yavrum"dedi sıla"Tamam"
"Basketbol sahasına indiğimde gazlı bez koklattılar sonra gözlerimi açtığımda depo gibi bi yerdeydim.Bağırdım biri duyar diye ama duyan kişi almilaydı.Senin canını acıtıcam ve sende hiç birsey yapamıcaksın dedi.Sonra tokat attı bıçağı aldı koluma -A- harfi çizdi sonra kesikler attı telefonu çaldı tabi bu sırada yanımda duran vazoyu aldım vurdum dışarı çıktığımda bi adam karşıma çıktı onu hallettim ve buradayım işte."Canın acıyor mu"diye sordu sude"Evet"diyebildim."Gel bakalım canım koluna"Tamam geliyorum"dedim ve gülsümün yanına gittim.Kolumu başta temizledi ve sardı."Teşekkürler birtanem"Bişey değil canım"Canımm"dedim silaya "Efendim birtanem"Bu gece burda kalsam olur mu bu şekilde eve gidemem biliyorsun bizimkileri."Tabiki kanka"Tamam canım sağol.Hadi bakalım sizler evlere"dedi sıla erkeklere "Tamam güzelim gel öpüyim ama bir kere"Tamam"dedi sıla.Ateş yanıma geldi"Güzelim birşey olursa hemen söylüyorsun tamm mı"dedi ve beni öptü sarıldı.Bende onu öpüp sarıldım."Tamam birtanem sen merak etme"Herkez gidince bizde uyumaya gittik.Sılanın odasında kalıyordum.Telefonuma mesaj geldi baktığımda gizli numaradan gelmişti."Elimden kurtulmuş olabilirsin ama unutma daha intikamımı almadım en mutlu günün en kötü gününe dönücek unutma bunu."diye yazıyordu.Mesajı sılayada gösterdim bizimkilere haber verelim demişti ama telaş yaptırmak istemiyordum.O yüzden yarın söyleriz şimdi telaş yapmasınlar dedim oda tamam dedi ve uykuya kendimizi teslim ettik.Bölüm sonu okurlarım.Diğerki bölümlerde acaba ne olucak merak ediyorsanız okumaya devam edin.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.Sizleri seviyorum.
Yazarınız❤