Tatilden döneli bir hafta olmuştu.Bugün kızlarla birlikte alışverişe gidicektik.Ama başta hepimiz işlerimizi halledicektik.Yataktan kalkıp lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Ateşe baktığımda hâla uyuyordu.Neden bu kadarda uykucu bir kocam vardı ki tamam bende çok uykucu bir insanım ama bu kadarda değil.En iyisi kahvaltı hazırlamaktı.Ikimizde iş günlerimizde kahvaltı etmediğimiz için zaten sabahları bişey yemeyi sevmiyorduk.O yüzden ikimizede tost yaptım.Yatak odasına çıkıp ateşi uyandırmaya çalıştım ama nafile.Bende yanaklarından burnundan alnından öptüm minik minik."Ama alışırım böyle uyandırılmaya."Alışşş"Dedim bende.Daha sonra birlikte aşaği inip tostlarımızı yedik.Daha sonra yukarı çıktık ve üstümüzü değiştirdik çünkü bizi artık işler bekliyordu.
"Birtanem biz ikizler için alışverişe çıkıcaz haberin olsun"diyip öptüm."Tamam güzelim bizde erkeklerle bize geçeriz belki size süpriz akşam yemeği yaparız"deyip oda yanağımdan öptü."Sabırsızlıkla beklicez yemekleri."
Biroma girip birikmiş işleri hallettim.Ve aranıcak kişileri aradım.Bir iki saat elimde olan belgelere bakıp sava üzerinde çalıştım.+'lar masal -'ler gülsüm
+Efendim canım.
-Bebeğim bizim işlerimiz bitti sudede geldi.Zaten sılanında bitmiş biz hazırız.
+Tamam bebeğim geliyorum bende.Son kez dosyaları yerlerine koyup çıktım birodan.Taksi çağırıp hastanenin adresini verdim.Neden arabamı almamıştım ki.Hastaneye geldikten sonra başta ateşe uğradım.Daha sonra sılanın odasına çıktım."Oha kızlar siz ciddi misiniz?"Yanlarına kıyafet almışlar alışverişe giyiceğimiz için.
Sıla kısa şortu çizgili tulum giymişti.
Sude kot şort ve kırmızı üst giymişti.
Gülsüm siyah çiçekli şort ve siyah üst giymişti.
"Eee nasıl bakalım ikizler"diye sordum sılaya."Gayet iyi teyzesi"Karnını okşadım iyice büyümüştü karnı.Daha sonra hastaneden çıkıp alışveriş merkezine gittik.Karşımıza çıkan ilk bebek mağazasına girdik.Sude resmen kendini kaybetmişti diğer reyondan diğer reyona gidip duruyordu.Bizde bulduklarımızı sılaya gösteriyoduk oda beğenip alıyodu.Mağazadan on tane poşetle çıktık.Maşallah hepimiz çok aldığımızı şimdi farketmiştik."Kızlar bize gidiyoruz hepimiz bizde toplanıcaz çünkü erkekler bize yemek yapıcakkk"Zehirlenmeyelim"dedi gülsüm."Bence hemen gidelim ben acıktım"dedi sıla."Yok be kanka zehirlenmeyiz."dedi sude.Gülsümede nişan kıyafeti alıp alışveriş merkezinden çıktık.Eve geldiğimizde ev salaş alanı gibiydi.Muftağı hiç söylemeyim isterseniz."Siz erkekler bu eve noldu."Direk kıvanç konuşmaya başladı"Şimdi canlarım biz yemek yapacaktık ya ondan ama toplarız"Bencede toplayın çünkü biz toplamıcaz nasıl dağıttıysanız öyle topyalın ve biz acıktık."Yemekler hazır hadi yiyelim"dedi abimle ateş.Gerçektende masayı güzel hazırlamışlardı.Yemekleri koyunca hepimiz beğenmiş bir şekilde yedik.Gerçekten güzel yapmışlardı.Yemekleri yedikten sorna kızlarla masayı topladık tabi sıla oturup dondurma yiyerek bizi izledi.Erkeklerde içerisini topladı.Daha sonra hep birlikte salona geçip film açıp izledik.Ben geldimmmm.Nasılsınız bakalım.Umarım iyisinizdir.Bölüm nasıldı.Beğenmişsinizdir umarım.İkinci bir kitap yazmaya başladım.Adı "PARAMPARÇA"okumanızı öneririm.Finale yaklaşıyoruz.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.
Seviliyorsunuz.
Yazarınız🌹🌹💕💕