4 Yıl Sonra
Aradan uzun zaman geçmişti.Sılayla abim evlenmişti.Zaten 10 yıldır tanışıyorlardı.Sudeyle alper nişanlı gülsüm ve mertte sözlüydü.Bu gece yılbaşı olduğu icin alışverişe çıkmıştık.Baya gezindikten sonra kendimize kıyafet bulmuştuk.Havalar iyice soğumuştu.Kar yağıyordu.Tabi yılbaşında kar yağmazsa olmaz.Alışverişten sonra evlere dağıldık.Malum evli vardı.Başta odama çıkıp güzel bir duş alıp saçımı düzleştirdim.
Kıyafetlerimi giyip makyaj masasına oturdum.İçimde garip bi heyecan vardı.Hafif siyah göz farımı sürdüm kirpiklerimede rumel sürdüm birtek dudaklarım kalmıştı orayada kırmızı ruj sürüp makyajımı tamamladım.Telefonum çalıyordu arayan sılaydı.
+'lar ben -'ler sıla
+Efendim birtanem
-Napıyon hazır mısın bebeğim?
+Evet hazırım siz mi alıcaksınız beni?
-Evet ateş rüzgarı aradı işi varmış o yüzden biz alıcaz in sen aşağı biz zaten yoldayız.
+Tamamdır bays.El çantamı telefonumu ve paramı alıp aşağı indim."Öpüldünüz iyi seneler seviyorum sizi"Bizde kızım diye karşılık verdiler.Kapıyı açıp dışarı çıktığımda gelmişlerdi."Merhaba yenge merhaba enişte"dedim onlarda öyle karşılık verdi."Ya ben yeni evlilerin arasına girdim ama kusura bakmayın sonuçta sizde yeni evlisinzi yani"Sıla direk biraz kızarmış yüzünle bana döndü.Hep utanıyordu böyle dediğimde."Eeee ben ne zaman teyze olcam"dediğimde ikisi aynı anda birbirine baktılar ve sıla beni çimdikledi."Ayıpa ama ayıp bidaha gelmicem sizle hiç misafirperverliğiniz yok sudeyle alperlerle gidicem yada gülsümlerle."Iyi tamam abicim tamam sor sorularını"zafer gülüşü."Ben teyze olmak istiyom"Ha deyince oluyo zaten"dedi sılada gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.Sonunda gelmiştik partinin oluçağı yere.Buranın terasına bayılıyordum.Bütün istanbulun manzarasını gösteriyordu.Içeri girdiğimizde bizimkilerin olduğu yere gitmiştik.Ateşte oradaydı sarılıp öptüm."Kusura bakma güzelim işim vardı acil."Tamam canım sorun yok."Oturduğumuzda ben tekrar evlilik konusunu açtım."Eee enişte sizin düğün ne zaman"Varya biraz daha biz biraz hayatımızı yaşayalım diyoruz"Yaşayın tabi yaşamak önemli"sudede ordan"Bencede biraz daha zamanı var 3 4 ay sonra"Onları onaylayıp Gülsümle mertte geçtim"Sizede soruyorum"Biz bi nişanlanalım hayırlısıyla sonra onuda yaparız"dedi gülsüm"Bencede kanka zamanı var."mertte Gülsümle aynı fikirdeydi."Eee size zaten teyze olmak istediğimi söyledim."Böyle muhabbet ede ede yılbaşına 4 dakka kaldığının farkında değildik.Ateş beni yerimden kaldırıl teras katına çıkardı.Ama bu çıktığımız merdivenler ful güllerle donatılmıştı.Terasa çıkan kapıyı açtığımda şok oldum.Yerde kocaman bir kalp etrafı mumlarla ışıklandırılmış ve içinde güllerle doldurulmuştu.Etrafa ip sarılmış ışıklarla renklenmiş iplerin üstünde bizim ateşle olan fotoğraflarımız asılmıştı.Geri sayım başlamıştı.Ateş elimi tutup önümde diz çöktü.
"Son nefesime kadar gözlerinin içinde gülmeme izin verir misin?"
Deyince havai fişekler patladı havai fişeklerin arasında "Benimle Evlenir Misin?" yazıyordu."Evet evet evet sonzuza dek evet"diye bağırıp ateşe sarıldım ayrıldığımızda elime yüzüğü takıp dudaklarımdan öptü."Her seneyi birlikte geçiricez"dediğimde oda tekrar etti.Biraz orda oturup birbirimize sarılarak yıldızları izledik.Daha sonra bizimkilerin yanına gittik."Hepsi hayırlı olsun dedi"Bi dakka siz biliyor muydunuz"Başlarını salladılar"Çok kötüsünüz ya"deyip oturduk.Biraz daha orada takılıp evlere dağıldık zaten saat epey geç olmuştu.Ateşle bizim eve geldiğimde vedalaşıp indim.Gelene kadar saf saf sırıtıp bir yüzüğe aynadan kendime ve ateş bakıyordum."Seni seviyorum güzelim"Bende seni seviyorum birtanem"deyip içeri girdim.Bizimkiler uyuduğu için sabırsızlıkla direk odama geçtim artık yarin verirdim haberi.
Bölüm sonu canlar.Umarım beğenmişsinizdir Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki bölümü merak ediyorsanız okumaya devam edin.Çok eğlenceli olucak.Seviliyorsunuz.
Yazarınız❤